"בטח יש כאלה שמתים שניפרד"

זה לא הגורל. מריה דומרק ורועי קורנבלום לא התאהבו במקרה. בזוגיות שלהם הם מעניקים אחד לשנייה בדיוק את מה שהלב מבקש. בעיניו, מריה היא הרבה מעבר לדוגמנית או סנסציית רשת. בעיניה, הוא גב וביטחון, גזע ושורשים. אבל על כל הטוב הזה הם משלמים מחיר לא פשוט. מריה: "אנשים מאחלים לי להידרס ולחלות כי סיימתי זוגיות ויש לי מבנה רזה"

מאת  | ‏ 8 נובמבר 2018

תנו להם לאהוב (צילום: גיא נחום)

תנו להם לאהוב (צילום: גיא נחום לוי)

יש כנראה שתי מריה דומרק. האחת היא דוגמנית בת 23 שמעלה צילומים במיקרו-ביקיני ל-1.2 מיליון העוקבים הלהוטים שלה באינסטגרם, והפכה לסנסציה בזכות היקפים יוצאי דופן: 82-58-88. זה אומר מותניים צרים להדהים וגזרת שעון חול שקים קרדשיאן לובשת את המחטבים הכי קיצוניים כדי להשיג אותה.

המריה הזאת מסמנת יעדים ומשיגה כל מה שהיא רוצה. היא שולטת במשחק ברשתות החברתיות, קוטפת קמפיינים ושיתופי פעולה מסחריים גדולים ומעוררת עניין גם בחו"ל. לפני חודשיים עזבה את בן זוגה מזה שבע שנים, ושבוע אחר כך התחילה לטפח קשר בוער עם אמן הספוקן וורד והראפר המתחיל רועי קורנבלום (24), שהתאהב בה בתכנית ריאליטי ("האח הגדול"), והיה בטוח שאיתה אין לו סיכוי.

המריה השנייה היא ביישנית, שקולה, מדברת בשקט. היא לוקחת שיעורי פיתוח קול וכבר הקליטה ביצוע רגיש ועוצמתי לשיר "זומבי" של הקרנבריז. היא מתעניינת באסטרונומיה, עובדת קשה על המופע "מספרה שכזאת" בכיכובה, שיעלה בחנוכה באשדוד, ויש לה מטרה ערכית שבשבילה היא קמה בבוקר – להילחם בבריונות ברשת.

שתי מריות (צילום: גיא נחום)

צילום: גיא נחום לוי

המריה הראשונה חוטפת גידופים ממגיבים. מטיחים בה שהיא שברה את הלב של החבר הקודם שלה מול כל המדינה ודורשים שהיא תודה כי עברה השתלת ישבן או שדיים, או הסרת צלע, ושתפסיק לנופף בגוף הרזה שלה ולהוות מודל שלילי לנוער.

המריה השנייה מקבלת את מלוא הגיבוי מהחבר החדש שלה, שמצליח לעשות את ההפרדה וטוען שבת הזוג שלו היא אולי הישראלית הרביעית הכי נעקבת באינסטגרם, אבל היא גיקית ומצפונית ששומעת מוזיקה של חנונים ואוהבת מדעים.

איך אתה מרגיש עם הצילומים הסקסיים של החברה החדשה שלך?
"מריה היא דוגמנית בין השאר, זאת העבודה שלה והיא מעולה ומתאימה לזה. אני פחות מתחבר לתוכן שמראה לי רק בחורה יפה. כדי שזה יעניין אותי ואני אעקוב, אני צריך שיהיה ערך מוסף. כשמריה כותבת דברים שחשובים לה או מעלה וידאו שלה שרה, והיא שרה מצוין, זה הרבה יותר מושך מבחינתי. לשמחתי זה קורה יותר ויותר בזמן האחרון".

יש לך חלק בזה?
"אני מקווה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark) on


"כשפגשתי את בועז הבנתי שמה שהיה בינינו נגמר"

הסיפור שלהם נרקם לאט. היה ברור שהם מתקרבים ונקשרים, אבל דומרק וקורנבלום החליטו לשלוט בעצמם. לא לממש את המתח המיני המורגש. "קיוויתי שאבין שבגלל שמריה ואני היינו סגורים ארבעה חודשים, הרגשות בינינו בטח יצאו מפרופורציות. אבל חזרתי הביתה וההיפך קרה. הבנתי רק שאני אוהב אותה יותר. היו פעמים בשתיים וחצי בלילה שהדלקתי את הטלוויזיה וראיתי אותה ישנה. הייתי מת לדבר איתה".

באותו זמן, גם החברה שלו לעתיד לא הפסיקה לחשוב עליו. "דיברתי עליו המון, למרות שכולם ידעו שיש לי חבר שמחכה לי בבית. רציתי רק לשמוע את הקול של רועי ולדעת שהכל אצלו בסדר".

ובאת לצעוק?
רועי: "לא. הנחתי שלחבר שלה לא יתאים שנשמור על קשר, כי היה ברור שהיה בינינו חיבור חזק. אז הכנתי את עצמי למפגשים איתה מדי פעם באירועים של פליטי ריאליטי".

צילום: גיא נחום

צילום: גיא נחום לוי

ואז מה קרה?
מריה: "רציתי לצאת ולהסתכל בעיניים של בועז (בועז יוסף, שהופך בינתיים לסלב בפני עצמו עקב הנטישה הפומבית) ולהיזכר במה שאני מרגישה. בועז ואני היינו ביחד מאז שהייתי בת 15. עם הזמן נוצרה בינינו איזו תלות, כמו שקורה להרבה זוגות. רק כשנכנסתי לווילה התחלתי להרגיש איך זה להיות עם עצמי. לבד. בלי לשתף ולעשות איתו כל דבר. התחיל אצלי תהליך של התנתקות והתחזקות שלא רציתי לעצור. כשפגשתי אותו לבסוף, הבנתי שמה שהיה בינינו כבר לא שם, שזה נגמר".

ואז סימנת לרועי שאת בעניין שלו, הוא הפך לבחור שנוא ובועז לקרבן.
רועי: "היא לא סיימה איתו בגללי. זה לא על המצפון שלי. אולי הייתי זרז, אבל לא ניסיתי לגנוב אותה ממישהו. התכל'ס הוא שזאת אהבה. נקודה. יצאנו לא משהו. זוג שהתאהב כשלה יש חבר, ובטח יש כאלה שמתים שלא ילך לנו וניפרד. אבל הקשבנו ללב שלנו. גם אם ניפרד בעוד חצי שנה, זה יהיה כי הקשבנו ללב שלנו. בינתיים אנחנו ביחד, גרים בבית של ההורים שלי בהוד השרון ובעוד חצי שנה כנראה שנשכור יחד דירה בתל אביב".

"דיברתי הרבה על זה שאין לי חברה. כששאלו אותי מה אני מחפש עניתי שאני רוצה מישהי יפה כזאת, חכמה, שתהיה החברה הכי טובה שלי. מישהי שיש לי על מה לדבר איתה. וחשבתי לעצמי "ממש כמו מריה".
מריה: "הלכתי עם הלב וזה הרגיש מאוד-מאוד אינסטינקטיבי וטבעי. גיליתי יום אחד שבועז התראיין על הפרידה שלנו ודי נדהמתי. היה לי מוזר שהוא מדבר על דברים פרטיים מול מצלמות. אני לא הייתי עושה דבר כזה בחיים".

כזאת בדיוק הוא רצה (צילום: גיא נחום)

כזאת בדיוק הוא רצה (צילום: גיא נחום לוי)

הוא גם אמר שהוא עבד בבניית הקריירה שלך מסביב לשעון והשקיע בך כספים והוא מצפה שתחזירי לו אותם.
מריה: "אני לא רוצה לדבר על זה. אין סיכוי. זה יורד למקום קטנוני ונמוך".
רועי: "מריה, אם לא תגיבי, יחשבו שאת באמת חייבת לו וזה לא מדויק. אני יכול בבקשה להסביר? בועז היה בן זוג טוב. הם טיילו ביחד במקסיקו, הוא רצה להאריך את הטיול שלהם ולקח בשביל זה הלוואה. היא לא הייתה ממש בעד בזמנו אבל זה לא משנה. היא כבר החזירה לו חצי מהסכום ועוד תחזיר. אני לא רושם עכשיו בצד את כל הפעמים שאני מקפיץ את מריה למקומות כדי שאני אוכל לבקש ממנה החזרים על דלק על התקופה שהיינו יחד, אם ניפרד".

ומה עם התגובות ברשת, את חושב שהיא צריכה להפסיק לענות לכל מי שיש לו מה להגיד על הבחירות שלה, הזוגיות, הגוף?
"אני חושב שהיא ענתה מספיק. אין דבר שהיא לא אמרה עד עכשיו".

מריה?
"אני לא מסוגלת לשתוק על בריונות ברשת. אני מקבלת תגובות נוראיות. אנשים באים אלי טעונים, עם קללות, מאחלים לי להידרס, לחלות ולא ליהנות יותר בחיים. כל זה כי סיימתי זוגיות ויש לי מבנה גוף רזה. אני שמה להם את המראה בפנים ומציפה את ההתבטאויות המכוערות כדי שמי שפוגע, לא יחמוק אחר כך כאילו כלום. אתם טובים יותר ממני כשאתם כותבים ככה? אני מכירה את הזוויות שלי, אני יודעת איך להצטלם. לפעמים אני עולה במשקל ולפעמים מרזה. יש לי מבנה גוף מסוים, וגם אני רוצה להרגיש לגיטימית".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark) on


"הרווחתי 10 אלף שקל אבל הפלורסנט חדר לי לנשמה"

המשולש הרומנטי אליו נכנס הזוג בהחלט הטיב עם החשיפה. לא הרבה זמן חלף עד שדומרק לוהקה לקליפ "הכל איתך דבש" של משה פרץ, ויום לפני כן אפשר אפילו היה לשמוע את קולה העדין, כשהיא שרה את הפזמון בסיקור של "ערב טוב עם גיא פינס". בראיון לרדיו פרץ סיפר שבדיעבד פחות התייחסו לשיר ויותר למריה. "הקהל התעסק בעיקר בביקורת על ההתנהלות של מריה עם האקס שלה ומריה חטפה הרבה אש", סיכם.

גם סביב קורנבלום העניין גדל. אם לפני הריאלטי היו לו 200 עוקבים בפייסבוק, היום מדובר ב-94.8 אלף עוקבים באינסטגרם. אבל קורנבלום הוא לא רק החבר-של. הוא גבוה, חסר אגו, נאה ומצחיק. הוא לא מתאמץ, הוא רגיש, ורבלי ושולף מהר. הוא מגדיר את עצמו כאמן ספוקן וורד – שירה מדוברת, ז'אנר נוקב שכבר צימח פה כמה כוכבים בהם לוסי איוב, פדרו גראס ואחרים.

את השאיפות האמנתיות שלו הוא לא הביא מהבית. אביו, אבי קורנבלום, היה בכיר בקהילת המודיעין במשך שני עשורים ועבד תחת מאיר דגן, ראש המוסד. קורנבלום האב זכה בפרס ביטחון ישראל ובעוד מספר צל"שים שלא ניתן לפרט עליהם. אחרי הפרישה מצה"ל הוא הקים חברת סטרט-אפ בשם VOYAGER LABS, שגייסה 100 מיליון דולר, מתמחה באיסוף וניתוח מידע על גולשים וצופה את ההתנהגות שלהם.

צילום: גיא נחום

צילום: גיא נחום לוי

לא ציפו ממך בבית לגדול כגיבור ישראל או לפחות הייטקיסט?
"נולדתי עם רשרוש בלב אז קבעו לי פרופיל 64. התעקשתי שיעלו לי אותו וגויסתי ליחידה סודית בשריון. השתתפתי בצוק איתן, היחידה שלי הובילה במספר החיסולים בצה"ל, חייתי באווירה מלחמה שלוש שנים. יצאתי מעט הביתה, לא הצלחתי להחזיק אף קשר זוגי וכנראה נשרטתי מכל מיני כיוונים. אבא שלי אמנם היה ביטחוניסט אבל לא היה לו דחוף לגדל בבית את הרמטכ"ל הבא. המוטו שלו הוא "חנוך את הנער על פי דרכו". הוא רוצה שיהיה לי טוב ואני אעשה את מה שמתאים לי.

וההייטק?
"ניסיתי. במשך שנה הייתי אחראי הדרכות ללקוחות בחברה שלו. הרווחתי 10 אלף שקל בחודש, נסעתי בכל העולם ולימדתי את התוכנה שלנו בסינגפור, הודו, דרום אמריקה ועוד. כל בוקר הייתי מגיע, מדליק את הפלורסנט במשרד ולאט לאט הבנתי שהוא לא רק צובע את החדר באור לבן, הוא גם חודר לי לנשמה. הייתי קם לרשימת משימות שלא היו קשורות לתשוקה שלי".

מי מוותר על ג'וב כזה אצל אבא? תשלב.
"חשבתי שאפשר לשלב עד שהבנתי שכדי לעשות דברים כמו שצריך, אי אפשר שלא להיות 100% בפנים. אין יום שאני לא כותב בו משהו. יש לי במחשב כמות אדירה של שירים, סיפורים קצרים ועוד. שיר אחד כבר הקלטתי ואני מלמד ספוקן וורד עכשיו. יש לי בקרוב גם הופעה בלבונטין 7 בתל אביב, תבואו. אני אשמח להיות הראפר הראשון שימלא את קיסריה".

מי המודלים שלך?
"
אני אוהב את אמינם. הוא גבר-על, תותח ופנומן. הטקסטים שלו מתוחכמים ועמוקים, הוא מצליח אבל לא התמסחר. הוא היה ילד מנודה בגלל שהוא היצור שהוא, וגדל להיות הראפר הכי טוב בכל הזמנים. הוא נותן לי המון השראה. בארץ אני אוהב את טונה".

פאוור קאפל (צילום: גיא נחום)

פאוור קאפל (צילום: גיא נחום לוי)

אתה שר נגד תופעות חברתיות שמרגיזות אותך וביניהן "חלאות רשת" – האנשים שמזייפים חיים מושלמים ברשתות החברתיות. מריה היא לא "חלאת רשת" לפי ההגדרה הזאת?
"על הנייר נורא קל להתייחס אליה ככזאת. אבל אני מכיר אותה והעולם שלה הרבה יותר רחב מזה. הפרסום שלה עובד בשבילה אבל לא משתמש בה. דוגמה? פעם יצאתי עם מישהי והצטרפנו לכמה חברים שישבו בבר. כשהתפזרנו, היא קלטה שלא תיעדנו ולא העלנו צילום והיא התבאסה ברמות קשות. ממש נכנסה לדאון ולא רצתה שנמשיך יחד את הלילה. אני יוצא מהבית ורואה רואים אנשים שיושבים ולא חולקים מילה ואז מישהו מציע "בוא נעשה סטורי ובום, חיוכים, טקסט: 'ערב מהמם עם האחיות הכי טובות בעולם'. סוגרים את הסטורי. שתיקה".

על מה עוד דחוף לך לדבר כיוצר?
"על מה שקורה לי בנפש. יש טקסט שבו אני מדבר עם השריטה שלי, זאת שאומרת לי כל הזמן 'אתה גרוע'. יש לי שיר שבו אני יושב במיטה ומדבר איתה. או נגיד לוסי וצחי – מת לדבר על זה. 2018 ערביה התחתנה עם יהודי וחברי כנסת עושים על זה בלגן. מה הם רואים שאני לא רואה?".

אם נחזור לזוגיות, אתה נכנס לקשר עם בחורה שיצאה ממערכת יחסים של שבע שנים. הייתה לך בכלל חברה רצינית פעם?
"מריה היא מלכת הזוגיות. זה נכון. אני לא הייתי בזוגיות ממושכת מגיל 18. החברה שהייתה איתי מגיל 16 עזבה אחרי שהתגייסתי כי בקושי יצאתי הביתה. אחרי השחרור נסעתי להודו. קחי עוד שנה וחצי: לא יוצא כמעט לברים, כותב ולומד משחק שישה חודשים אצל יורם לוינשטיין ועוד ארבעה בניסן נתיב. לא היה לי זמן להכיר בחורות, וכשרציתי הצד השני לא רצה. אני לא בטוח שאני יודע להיות בן זוג. אבל אני יודע להיות בן אדם וחבר. אני יודע מה מריה תגיד עכשיו".
מריה: "אין פה מה לדעת. מה שהכי חשוב בזוגיות זו החברות הטובה, ופה יש את זה".
רועי: "אני משתף אותה במחשבות הכי כמוסות שלי, בדברים שלא חושפים אפילו בזוגיות, המחשבות הכי אנוכיות, כי היא החברה הכי טובה שלי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark) on


"הבית נהיה מקום של בלגן וצעקות, הייתי בורחת לבועז"

החיים של מריה היו קצת שונים. פחות הורים שנותנים לה להיות מי שהיא, ויותר מערכת יחסים טעונה עם אמא שגידלה אותה לבד אחרי שאבא ניתק קשר כשהייתה בת חמש. בראיונות קודמים היא סיפרה שהאם בכלל לא רצתה להיכנס להריון וללדת אותה וכי האב שכנע אותה, אבל אז עזב לטובת מערכת יחסים אחרת לפני שנולדה.

איך גילית שהיית בעצם תינוקת לא רצויה?
"אולי הייתי מודעת לזה תמיד. תמיד היה בינינו סוג של כעס. כילדה, כמו כל הילדים, מאוד-מאוד אהבתי את אמא שלי. הערצתי אותה, רציתי להיות בלרינה כמוה, הייתי מאוהבת בה בכל צורה אפשרית ולא קיבלתי בחזרה את אותו הדבר. לא ידעתי שאני מחסירה משהו, שמשהו לא בסדר. זה מה שהכרתי. יש לי רק אמא אחת ואני בת יחידה. אבל כשהגעתי לגיל ההתבגרות ראיתי שאצל חברות שלי הקשר עם אמא נראה אחרת. זה יצר ריחוק, כי כבר לא הייתי המעריצה של אמא שלי. הייתי ביקורתית יותר. ראיתי שאני מקבלת יחס שלא מגיע לי ולא הבנתי אותה. היינו רבות. הייתי מטיחה בה דברים על ההתנהגות שלה כלפי והיא הייתה מתגוננת ותוקפת אותי בחזרה. כנראה שבאחד הריבים האלה זה נפתח קצת יותר עמוק והיא סיפרה לי שהיא לא רצתה מראש להיות אמא".

זה גורם לך לפחד מאימהות?
"להיפך. אני רוצה ילדים ורוצה לתת להם את כל מה שאני לא קיבלתי, את החום שהחסירו ממני. לגדל ילדים זה לשתול זרע באדמה ולטפח אותו. מעניין אותי מה אני יכולה לגדל. אני רוצה לטפח פרחים יפים".

רוצה להיות אמא (צילום: גיא נחום)

רוצה להיות אמא (צילום: גיא נחום לוי)

אחת המעריצות שלך יצרה קשר עם אבא שלך. מה יצא מזה?
"זה היה די מוזר. היא באמת מצאה אותו בפייסבוק וכתבה לו שכולם שואלים איפה אבא שלי ולמה הוא לא בתמונה. הוא נבהל ויצר קשר עם דודה שלי שחיה בקנדה. היא די נכנסה בו על זה שהוא לא יצר איתי קשר כל השנים האלה מאז שעזבנו את סנט פטרסבורג כשהייתי בת חמש ושהוא קקה, במילים קצת אחרות. והוא אמר שאם ככה, אז הוא לא רוצה שום קשר לזה".

קשה. מה את יודעת על החיים שלו?
"אני מודה שאני לא חושבת עליו יותר מדי. אני יודעת שהוא הוציא ספר והפך מרקדן לכוריאוגרף. שהוא גר לפעמים ברוסיה, לפעמים באוסטרליה ולפעמים באסיה. נוסע ומלמד בכל המקומות האלה. הוא מעולם לא עזר לנו עם כסף אחרי שנולדתי. אמא שלי הייתה מאוד-מאוד ענייה. הוא לא קנה לי בגדים או צעצועים. לפני שעלינו לארץ הייתי רואה אותו מדי פעם כשסבתא שלי, אמא שלו, הייתה שומרת עליי, והוא היה קופץ לביקורים של רבע שעה. אני מסתובבת עם השם שלו כי אני אוהבת את השם הזה. לא בזכותו".

אמא שלך מצאה בן זוג אחר אחריו?
"כן. אחרי שהגענו לארץ, אמא שלי בנתה זוגיות חדשה עם גבר בשם יעקב, שהיא איתו עד היום. שמחתי שהוא בחיים שלנו. הוא דאג לי ופינק אותי אבל הכל השתבש כשהייתי בת 15. הוא לא קיבל את העובדה שיש לי חבר, אמר שאני צעירה מדי, והקשר השתנה לקיצון מטורף. הבית נהיה מקום של בלגן, צעקות ומריבות ופשוט הייתי בורחת לבית של בועז ולא חוזרת. בית הספר התערב כדי לנסות לסדר את זה אבל זה לא עזר".

מה קורה עכשיו בחיים היפים והנוצצים שלכם כזוג ריאלטי מסקרן ומבוקש?
מריה: "אני אעלה בחנוכה לעשרים הצגות, שש ביום, עם שחקנים מנוסים – זאת תהיה קפיצה למים עמוקים. אני מגלמת ב'מספרה שכזאת', טינאייג'רית שמתלמדת במספרה, ואני רוקדת ושרה. בטח אפחד מאד כשההצגה הראשונה תתחיל אבל אז אתקדם ואשתפשף. במקביל אני מצטלמת לקמפיינים של נעלי TOGO, ואני רוצה להתפתח גם להגשה, הנחייה ומשחק. אני ביישנית ויכולה לחטוף דפיקות לב כשרצים אליי ברחוב לסלפי, אבל כשאני מול מצלמה זה אחרת".
רועי: "אנחנו עובדים הרבה יותר קשה מאז הפרסום כדי לשמר את העניין סביבנו. אני רוצה לעשות את האמנות שלי עכשיו. זה מה שרציתי תמיד ועכשיו יש לי קהל, יש מי שרוצה להקשיב. פעם הייתי צריך להתחנן שיבואו. אני לא רואה אותנו הופכים למכורים להשקות כי די קשה לפתות אותי במתנות. הדבר העיקרי שחסר לי כרגע, זה זמן רגוע עם החברה שלי. בלי שהיא תישרט מטוקבק שכתבו לה בלילה. בלי זמני הגעה לחזרות ופרמיירה בדרך. בלי לחץ. מיליון עוקבים זה סנסציה. זאת לא סתם אושיית רשת".

מתוך הקמפיין ל-TOGO (צילום: תום מרשק)

מתוך הקמפיין ל-TOGO (צילום: תום מרשק)

צילום: גיא נחום לוי | סטיילינג: מזל חסון | איפור: רועי אוחיון במוצרי מאק | שיער: קובי קלדרון
בגדים (לפי לוקים): לוק 1: מריה: כובע וחגורה – זארה, ז'קט ושמלה – וינטג' סטייל איתי גונן, מכנסיים – Adika, תכשיטים – נוריתמי, רועי: חליפה – דני בר שי, חולצה – וינטג' סטייל איתי גונן,  משקפיים – דולצ'ה וגבאנה. לוק 2: מריה: ז'קט - אקנה לורנר, חולצה – וינטג' סטייל איתי גונן. לוק 3: מריה: תכשיטים – נוריתמי, חולצה מכופתרת – וינטג' סטייל איתי גונן, חליפה – אקנה לורנר. רועי – חולצה מכופתרת – איתי גונן. לוק 4: מריה: כובע וחגורה – זארה, תכשיטים – נוריתמי, עליונית וחולצה – וינטג' סטייל איתי גונן, מכנסיים – ורנר, רועי: משקפיים – אוסף פרטי, חליפה – דני בר שי, חולצה – וינטג' סטייל איתי גונן. לוק 5: מריה: כובע - זארה, עגילים – נוריתמי, חליפה – אקנה לורנר, חולצה – וינטג' סטייל איתי גונן, נעליים - TOGO, רועי: משקפיים – דולצ'ה וגבאנה, נעליים – אוסף פרטי, חליפה – אקנה לורנר, חולצה – וינטג' סטייל איתי גונן. לוק 6מריה: חליפה – דני בר שי, חולצה – וינטג' סטייל איתי גונן, טבעת – נוריתמי, רועי: חולצה – וינטג' סטייל איתי גונן, ז'קט ומכנסיים – דני בר שי.

השאירו תגובה

 

  • זוג מהמם! אשמח לעוד כתבה איתם.

    מאת: צופה |‏ 1 באוקטובר 2019 | 15:20
  • ממש יש לי בחילה מהם נשבעת

    מאת: בא לי בחילה |‏ 12 בנובמבר 2018 | 09:42
  • אנשים חסרי חיים נכנסים לעניינים של אחרים. תשאירו אותם לבחור ולהחליט לבד מה טוב להם ותוציאו את העיניים שלכם מהחיים שלהם- זה לא עניינכם!!!
    שלא לדבר על החולירות שמאחלים לה מוות ומחלות… כמה פסיכים!!!

    מאת: מיכל |‏ 11 בנובמבר 2018 | 15:57
  • מריה, קודם כל שיהיה לך בהצלחה ! אבל עם הפרסום הרב, אולי כדאי שתפתחי גם קצת מודעות ? אני לא תומך בכל השיימינג שעושים לך ולבנזוג החדש שלך, אבל יש מידה של כעס בהתנהלות שלך ולא פחות בהיתממות שלך… את טוענת שבועז מתראיין ופותח דברים בתקשורת מול המצלמות, דבר שאת לא היית עושה… מה בדיוק עשית ארבעה חודשים ערב ערב במיטה של בחור אחר, מול כל המדינה ולא פחות מול עיניו של בנזוגך ומשפחתו, זה היה מותר לעשות מול המצלמות ? ועוד הפלאת לעשות לאחר שנפרדת מבועז בכל מופעי הזוגיות הדביקה עם רועי, לאחר שיצאת לאור עם הסיפור שלכם..,איך את יכולה להתבכיין שבועז לכאורה חילל את האינטימיות בינכם, אבל לא מצייצת כשרועי מרשה לעצמו לתקוף את בנזוגך לשעבר ולהיכנס בעניינים לא שלו… אף אחד לא טוען שזו לא זכותך להתאהב באחר, ולנטוש את הקודם, אבל אני חושב שהכל היה נסלח לך אילו היית ביושר משירה מבט למצלמה, ואומרת: בועז סליחה ! , ועל הדרך גם מתנצלת בפני כל צופי התכנית שתעתעת בהם במשך ארבעה חודשים… ועוד דבר : לבועז ישנה זכות מלאה להגיב, כאוות נפשו. בתור אחד שנבגד ושמו חולל במשך חצי שנה, מה רצית ? שיסתום את הפה ?

    מאת: יורם |‏ 11 בנובמבר 2018 | 12:10
  • אה והסטייליג… מטורף!

    מאת: אחת שיודעת |‏ 10 בנובמבר 2018 | 23:48
  • תקשיבי שאתם מהממים

    מאת: אחת שיודעת |‏ 10 בנובמבר 2018 | 23:46
  • בחורה מדהימה!

    מאת: אני |‏ 10 בנובמבר 2018 | 21:59
  • סתם שאלה. כולם כתבו , מושלמים מקסימים ועוד. מעניין כמה זמן תחזיק המערכת יחסים בזאת ? אם יחזיקו מעל 10 שנים אגיד שתעיתי בגודל. אם ייפרדו תוך שנה/שנתיים אגיד שזה היה ברור….

    מאת: א |‏ 10 בנובמבר 2018 | 21:45
  • מריה, כן, זה מעליב לקרוא טוקבקים רעים, אבל לאנשים האלה באמת אין חיים. הם לא צועקים ככה אותו דבר כשמישהו נהרג בכביש בגלל שאנשים חסרי אחריות נותנים לילדים לנסוע בכביש במהירות גבוהה בלי רשיון נהיגה. אנשים נהרגים פה בגלל רשלנות. הם לא צועקים ככה כשדופקים אותם ביוקר המחייה. אנשים חסרי חיים, אנשים קטנים שמה שהפה שלהם מסוגל להגיד זה מילים על אנשים אחרים. אנרגיות שהם יכלו לתת בלעזור לאנשים אחרים, במקום לבזבז את הזמן בללכלך על אנשים שהם לא מכירים באמת.

    מי שאוהב אותך, ימשיך. אני חושב שאפשר להגיד לך דווקא כל כך הכבוד שניסית להחזיק חזק הרבה זמן ולא להתפתות. הערכתי אותך על זה. אפילו שבסוף נפרדת ממנו. אני חושב שיש לך ערכים טובים כבנאדם, שומעים את זה בקול שלך. ואני מודה שלפני ששמעתי אותך ורק ראיתי את התמונות באינסטגרם חשבתי שאת ילדה שנראית טוב ובאח הגדול הבנתי שאת בנאדם טוב.

    מאת: מאיר |‏ 10 בנובמבר 2018 | 21:18
  • בהצלחה עם רועי, מה שלא ברור לי עד היום הוא איך את לא מבינה שפגעת בבועז ואת ממשיכה לתרץ את זה שזוגות נפרדים ושלא עשית כלום בתכנית והתאפקת וכל השטויות האלה. נכון שזוגות נפרדים ונכון שהתאהבת ואת יכולה לעשות מה שבא לך, אבל פעם אחת תעמדי מול מצלמה ומול בועז ותגידי פשוט סליחה. סליחה שפגעת, כי מישהו נפגע ממך, מישהו שהיה איתך 7 שנים. מה עם התנצלות? את לא חושבת שמגיעה לו התנצלות? עדיין לא הפנמת את זה שפגעת בו. פשוט תבקשי סליחה ותמשיכי הלאה בחייך. בהצלחה.

    מאת: לי |‏ 10 בנובמבר 2018 | 20:44
  • אוהבים אתכם!!!

    מאת: מיכל |‏ 10 בנובמבר 2018 | 20:39
  • זוג מהשמים במפגש הראשון התערבתי עם חברים שאתם זוג יצא מוצלח.בהצלחה.

    מאת: דוד שאול |‏ 10 בנובמבר 2018 | 19:33
  • היא כבר לא רביעית בארץ באינסטגרם, היא במקום ה5.
    אביטל כהן עקפה אותה עם 1.3 מיליון עוקבים, כשלמריה יש 1.2.

    מאת: לידל |‏ 10 בנובמבר 2018 | 19:28
  • ריקנות אטומית, תרבות הכלום. ישראל 2018, תמונת מצב של מדינה שטחית ומטומטמת.

    מאת: יוסי |‏ 10 בנובמבר 2018 | 19:21
  • הם באמת שניהם אנשים טובים, אבל תמיד תזכרו חברים, בוגד תמיד יבגוד…. אני נשוי ומרגיש שאני מתאהב כל שני וחמישי במישהי אחרת, אבל תמיד אחזור לאישה של חיי הביתה.. כי היא האהבה שלי וכך זה יישאר… רועי שנשואים לא נשארים דביקים, מה שמחזיק זה החברות, מה מבטיח לך שהיא לא תתאהב בצלם? כתב? אוליגרך? למה שלך זה לא יקרה? היא בעצמה אומרת שבועז הוא אחלה בחור..
    לכן לטעמי היא לא בשלה לזוגיות.

    מאת: Rom |‏ 10 בנובמבר 2018 | 18:26
  • מריה מאוהבת בישראל אוגלבו ומי שלא ראה את זה ב"אח" הוא עוור לחלוטין.

    מאת: מריה |‏ 10 בנובמבר 2018 | 17:15
  • הרבה בהצלחה. זוג עם חיבור מטורף.

    מאת: היתה אהבה נעורים ונגמרה אז? |‏ 10 בנובמבר 2018 | 17:03
  • העגילים לא מספיק גדולים לדעתי…

    מאת: חח |‏ 10 בנובמבר 2018 | 15:06
  • הכי מתאימים בעולם!

    מאת: רוית |‏ 10 בנובמבר 2018 | 13:22
  • שיחקה בבית האח הגדול משחק, עבדה על כולם.

    היא שחקנית מעולה.

    ככה לא עושים לבן זוג.

    מאת: אני |‏ 10 בנובמבר 2018 | 13:00
  • מריה איכזבה
    ורועי אשם מאוד בפירוק במערכת יחסים של מריה

    מאת: ליה |‏ 10 בנובמבר 2018 | 12:34
  • להשוות אותם למגי ולישראל זה טעות כי ההבדל הוא שהם היו מוקצנים רועשים(אמתיים),
    רועי,מריה התאפקו,שמרו את זה בפנים וחיכו בחדר בחוץ לבד להוציא את מה שלא רואים.
    זה לא שהם מאזנים אחת את השני הם עצמם אחת מול השני בלי לזייף וזה יוצא להם טבעי,
    הלוואי שלא יעלו יותר תמונות וישמרו על זה בשקט זה יקר להם ולא לאף אחד אחר/ציבורי.
    איך אפשר להתעסק בכל כך הרבה מיותר כשהיום בדור שלנו ומה שהראו לנו באח הגדול,
    נדיר להרגיש,להתחבר לראות מישהי שהיא בן אדם ואחר כך בן אדם טוב זה החשוב.

    מאת: 2 galit |‏ 10 בנובמבר 2018 | 10:02
  • רועי ומריה, אתם זוג מהמם,, שובי לב.
    חכמים,, מוכשרים בטרוף, כל אחד בתחומו.
    אינטיליגנטים, יפים. אין עליכם !!!
    אתם מספיק נבונים כדי להתעלם מחורשי הרעה.
    כל זה לא נגדכם. יש סוג של אנשים מתוסכלים ומרירים שלא יכולים לעמוד מול צמד מצליחנים כמוכם.
    המשיכו להיות חזקים כפי שאתם. היו מבורכים
    כי מגיע לכם ו..ב..ג..ד..ו..ל

    מאת: שרי |‏ 10 בנובמבר 2018 | 10:00
  • מהממים

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 10 בנובמבר 2018 | 09:36
  • הזוג הכי מדהים ומיוחד בעולם!

    מאת: רומי |‏ 10 בנובמבר 2018 | 09:29
  • אתם מהממים מקסימים ואיכותיים. ..
    אף אחד לא יכול לקחת את זה מכם.
    שיכתבו מה שרוצים. עצם התגובה משמע אתם קיימים.. מרמור קנאה ורועי לא חסר לצערינו
    תקחו רק את הטוב למענכם. מגיע לכם.!!!.

    מאת: דפי |‏ 10 בנובמבר 2018 | 08:04
  • האמת שכבר נמאס לשמוע ולראות אתכם סתם זוג משעמם יש יותר מעניינים ממכם אם לא האח הגדול מי היה מתייחס אליכם בכלל

    מאת: דליה כהן |‏ 10 בנובמבר 2018 | 07:47
  • זוג מהמם והלוואי שתצליחו

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 10 בנובמבר 2018 | 07:31
  • מריה ורועי עושים רושם של אנשים הגונים וטובים. נכון שקצת קשה היה להכיל את הפרידה של מריה מבועז, אבל אין אפשר לעמוד במקומם ולשפוט את הרגשות והרצונות. אלו שלהם ולכולם מסביב לא נותר אלא לברך ולאחל הצלחה.. הכניסה הזו של אנשים לחיים של אחרים, זה דבר הרסני ומיותר. כל אחד צריך לחיות את חייו ולעשות כראות עניו. אז חברים בואו נתחיל לנסות להפסיק להיכנס לנעליים של אנשים אחרים. זה מיותר!!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 10 בנובמבר 2018 | 05:39
  • מגעילה רצח.

    מאת: צוקי |‏ 10 בנובמבר 2018 | 02:13
  • מה זה הלבוש הזה ומה זה השפם אנסים הזה?

    מאת: בחייאת |‏ 9 בנובמבר 2018 | 23:12
  • מריה ורועי, אתם זוג מדהים ומקסים ואתם לא צריכים להתנצל על שום דבר, בטח ובטח לא בפני אנשים זרים שמרשים לעצמם לחדור לכם לחיים ולהעביר עליכם ביקורת פוגענית ולא נכונה. מגיע לכם כל הטוב והאושר ואני מאחלת לכם אהבה חזקה ואינסופית ומי יתן ותצליחו בקריירה שלכם וגם בזוגיות, שתתמסדו ותביאו ילדים משותפים. אל תתרגשי מאנשים רעים שמטיפים לכם מוסר ומקללים. לאנשים תמיד יש מה להגיד, גם אם תהיו מלאכים. בהצלחה לשניכם.

    מאת: ניצה |‏ 9 בנובמבר 2018 | 21:24
  • מריה ורועי יישר כוחכם,תיהיו חזקים מול כל הרשעים והקנאים,אולי לא חייבים כל הזמן להתעדכן בתגובות,שחררו קצת את הפומביות,יותר חשוב לתחזק את הזוגיות והחברות האמיתית שלכם….רק בהצלחה מהלב…..

    מאת: מירי |‏ 9 בנובמבר 2018 | 16:18
  • אמן שיחזיקו כמה שיותר מה שיש להם זה מהלב טהור נדיר שישמרו על זה רחוק מאנשים.

    מאת: גלית |‏ 9 בנובמבר 2018 | 14:47
  • רועי ומריה אני כבר לא יודעת איך והגיב אתם מדהימים את רועי היה קשה לזהות בלי חיוך רועי כנראה שלמריה יש השפעה טובה אליך כדי שתהיה שותף לצילומים מתאים בהחלט מריה הבין זוג לצילומים רק רועי השילוב של שניכם מנצח ברכות חמות

    מאת: גלנט יפה |‏ 9 בנובמבר 2018 | 14:35
  • איזה לארד הרועי הזה

    מאת: b |‏ 9 בנובמבר 2018 | 13:45
  • זוג מושלם אבל בכל זאת בועז קצת מסכן

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 9 בנובמבר 2018 | 13:43
  • מקסימים

    מאת: רני |‏ 9 בנובמבר 2018 | 13:40
  • זוג מקסים בהצלחה תרדו מהם מה יש לכם??

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 9 בנובמבר 2018 | 13:07
  • שיהיה להם לבריאות,לגבי מה שאמרה על בועז היא לא צודקת כי היא אמרה את הצד שלה כמה וכמה פעמים אז גם לו מותר להגיד את הצד שלו.
    ורועי אל תחיה בסרט שלא הפרדת בניהם אתה ועוד איך הפרדת בניהם,אל תשכח שרואים הכל דרך המצלמות שהיא רצתה להתרחק כי לא היה לה נעים מבועז אתה בכית כמו ילדה נשארת במיטה עשית לה ריגשי אז אל תשחק אותה תמים.
    נ.ב: תפסיקו להתראיין זאת כבר כתבה שלישית שלכם בחודש בסוף זה ימאס.

    מאת: ... |‏ 9 בנובמבר 2018 | 12:39
  • מושלמיייםםםם

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 9 בנובמבר 2018 | 11:48
  • יא שפן אחד

    מאת: גיל |‏ 9 בנובמבר 2018 | 11:30
  • מריה ורועי זוג מהמם ואיכותי .את החברות המיוחדת אי אפשר היה לפספס למי שצפה באח הגדול.אני רק מתפלאת שמריה לא מורידה את העוקב שלה באינסטגרם אחרי בועז.אין מה לעקוב אחרי אקס.

    מאת: נוי |‏ 9 בנובמבר 2018 | 11:15
  • זוג מתאים שקרן ושקרנית

    מאת: חיים |‏ 9 בנובמבר 2018 | 11:11
  • האהבה מנצחת והאהבה פוגעת, ככה זה בחיים "המשעממים" שלנו. הצלחה רבה לזוג הנ"ל.

    מאת: יואב |‏ 9 בנובמבר 2018 | 11:07
  • נהניתי מהכתבה. הייתי מדביקה זאת לטוקבקיסטים המגעילים באינסטגרם. הם בהחלט זוג מדהים ויפים וחכמים. שיצליחו בדרכם. וילכו בעקבות ליבם. ושהקנאים יתפוצצו. ואגב גם אם עשתה ניתוח בחזה זה עניינה הפרטי. לפחות זה לא מזעזע כמו לאביבית.
    ושיפסיקו להיכנס להם לנשמה.

    מאת: אירית ב. |‏ 9 בנובמבר 2018 | 10:54
  • אני אוהבת את הקסם והעומק שאתם מביאים בקשר שלכם!תצליחו,תאהבו ותגיעו רחוק!

    מאת: sara |‏ 9 בנובמבר 2018 | 10:51
  • מי שצפה בלייב של האח הגדול ארבעה חודשים ראה איזה כימיה נדירה הייתה בניהם וכמה שהם סבלו וניסו להתרחק בכדי לא לפגוע. כולם היו נגד האהבה הזאת – הדיירים האחרים, ההפקה והסלבריטאים שהיא הכניסה ותידרכה להפריד בניהם, אבל אף אחד לא הצליח לנתק את הקשר בניהם כי זאת אהבה אמיתית ומנצחת

    מאת: Gal |‏ 9 בנובמבר 2018 | 10:16
  • מקסימים ואיכותיים! הרווחתם ביושר, האחד את השנייה, רואים שזה אמיתי ונקי. תצליחו!

    מאת: אחת שראתה |‏ 9 בנובמבר 2018 | 09:51
  • זוג מהמם…. אתם זיווג של כח עליון, לא סתם הדברים קרו בניכם!! הייתה הכוונה.
    אתם יפים ביחד.
    מריה יש בך שקט פנימי מדהים, את מהממת, יפה וסקסית…. כל הגברים שכותבים רעות ומגדפים היו מתים שתהיה לצידם אחת כמוך, וכל הנשים המגדפות, היו מתות לנתונים כמו שלך!!!
    אל תקשיבו לאף אחד… הכל מקינאה, שהקנאים יאכלו הלב!!!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 9 בנובמבר 2018 | 09:36
  • רועי ללא קשר לזוגיות מציע לך לעשות הסבה אתה לא טונה ולא אמינם
    אם תופיע בקיסריה אז באמת אוכל את הכובע

    מאת: משה |‏ 9 בנובמבר 2018 | 09:31
  • מהממת נורא מזכירה את רוסלנה

    מאת: סיגי |‏ 9 בנובמבר 2018 | 07:09
  • מהממים. פשוט ככ

    מאת: איילת |‏ 9 בנובמבר 2018 | 06:14
  • וואו מהממיםםםםם ויפים
    כל התגובות נגד זה נטו קנאה

    מאת: מימי |‏ 9 בנובמבר 2018 | 04:32
  • הזוגיות שלכם היא אהבה אמיתית נטו ואתם לא צריכים לספק הסברים לאנשים מתוסכלים שלא חוו אהבה כל כך יפה כמו שלכם .תמשיכו ללכת עם הלב שלכם ושיהיה לכם רק טוב .רועי התמזל מזלך שיש לך חברה מושלמת עדינה לא מתלהמת שקטה וכמובןיפה אמיתית ועל זה נאמר קלאסה

    מאת: דן |‏ 9 בנובמבר 2018 | 04:02
  • יותר גרועה ממגי "השקטה"

    מאת: . |‏ 9 בנובמבר 2018 | 03:43
  • מעניין מאד שגם מריה וגם רועי מאמינים לעצמם……. שבלילות האח הגדול היה להם יחסים אפלטונים בלבד….. כל מי שעקב יודע את האמת לאמיתה….. רועי חיזר באופססיביות ומריה התאהבה בו בעידודה של ה"דודה" מהאח הגדול והם הפכו לזוג לכל דבר ועניין ואפילו אחד מדיירי האח הגדול קרא לרועי
    "בעלה של מריה". בסופו של יום ההפקה שכרה למריה מלון לשבוע ומריה המשיכה עם רועי. זכותה.
    ימים יגידו אם זה ישרוד.

    מאת: jacob |‏ 9 בנובמבר 2018 | 01:47
  • חמודים,בהצלחה שיהיה לכם!

    מאת: קטי |‏ 9 בנובמבר 2018 | 01:24
  • זוג מקסים…רועי מהמם מעניין ומדבר מעולה ומריה יפיפייה

    מאת: נועה |‏ 9 בנובמבר 2018 | 01:11
  • אל תחמוד אשת רעיך

    מאת: רועי |‏ 8 בנובמבר 2018 | 23:19
  • רועי מושלם במלוא מובן המילה

    מאת: טל |‏ 8 בנובמבר 2018 | 22:57
  • מריה. את צעירה ויפה תעשי מה שבא לך בחיים ותהנו. לא עשית שום דבר רע. אנשים אטומים ,לא מפותחים, סתומי מוח ואולי מקנאים שאת עושה דברים שהם היו מתים לעשות ואין להם אומץ או שהם לא אטרקטיביים כמוך.

    מאת: יעל |‏ 8 בנובמבר 2018 | 22:29
  • מקסימים ומיוחדים!!

    מאת: בהצלחה |‏ 8 בנובמבר 2018 | 22:07
  • אהבה מנצחת

    מאת: אהבה מנצחת |‏ 8 בנובמבר 2018 | 21:55
  • אנחנו חיים במדינה שהרבה מאזרחיה , חיים עדיין בימי הביניים , אנשים חשוכים , חבל בכלל להתייחס אליהם. אתם זוג מקסים מכל בחינה , מאחלת לכם המון הצלחה והגשמה .

    מאת: יולי |‏ 8 בנובמבר 2018 | 21:24
  • זוג מהמם.מרגיש שיש להם זוגיות מיוחדת וזה מקסים.

    מאת: נוי |‏ 8 בנובמבר 2018 | 21:16
  • כולם השתגעו. בחורה מגיל 15 עם אותו בחור. האם היא אמורה להתחתן איתו? מותר לה להכיר בחורים נוספים. מריה התנהלה יפה מאד בבית האח ושמרה על כבודו של בועז. מותר לה לסיים את הקשר איתו ומותר לה להתאהב בבחור אחר היא לא בחסידות גור.

    מאת: מריה ורועי לכו על זה |‏ 8 בנובמבר 2018 | 21:02
  • אמינם הרפאר הכי טוב בכל הזמנים?? טופאק מתהפך בקברו

    מאת: אלי |‏ 8 בנובמבר 2018 | 20:56
  • זוג מהממיםםם יפים מבחוץ ובכלל מבפנים.. אמן שיצליחו ביחד ושאהבה שלהם רק תפרח ותגדל. ♥♥♥
    ורועיקי אני מחכה להופעה בלבונטין 7 בת"א
    תבואו 5.12.18

    מאת: עידית בן עמי |‏ 8 בנובמבר 2018 | 20:55
  • מריה – עצה אחת אתן לך, בתור מישהי שיכולה להיות סבתא שלך: סגרי לגמרי את כל הרשתות החברתיות שאינן הכרחיות עבורך, והפסיקי לחלוטין לקרוא טוקבקים. זה יהרוס לך את הנפש, את הבריאות ואת האהבה, ואף אחד – אף אחד!!!- מהעלובים האלה שכותבים לך לא שווה את זה ולא שווה בכלל כבן אדם.

    מאת: רבקה |‏ 8 בנובמבר 2018 | 20:46
  • כתבה מדהימה סטיילינג מהמם

    מאת: קרן |‏ 8 בנובמבר 2018 | 20:44
  • קודם כל ברור שזכותה לעשות מה שבא לה וךהיות בזוגיות עם מי שעושה לה טוב. לגבי הראיון ל בועז לא יפה שאומרת על יו שזה רדוד. היא התריאיינה כמה פעמים ואמרה את הצד שלה בפירוק הזה ומתר לו גם להשמיע את העמדה שלו.
    לגבי מידות הגוף שלה שיערב לה אבל זה לא בושה להודות שעשתה ניתוח הגדלת חזה

    מאת: גלית |‏ 8 בנובמבר 2018 | 20:32
  • מהממים, מתוקים, אהובים….מאחלת להם זוגיות נפלאה של חברות, כבוד והערכה אחד לשניה, חיים טובים ונאושרים וכמובן ים של הצלחות

    מאת: רחל בכר חיים |‏ 8 בנובמבר 2018 | 20:24
  • איזה כייף לקרוא על רועי ומריה!

    מאת: אחת |‏ 8 בנובמבר 2018 | 19:03
  • בהצלחה זוג מהמם, תמשיכו לעשות מה שעושה לכם טוב!!!

    מאת: חן |‏ 8 בנובמבר 2018 | 19:02
  • זוג מדהים אינטילגנטי כנה מקסים אוהבת אותם מהתחלה

    מאת: מושלמים כתבה מדהימה |‏ 8 בנובמבר 2018 | 18:53
  • תמונות הורסות

    מאת: רבקה |‏ 8 בנובמבר 2018 | 18:21
  • זוג מקסים. שיהיה להם הרבה בהצלחה

    מאת: ג |‏ 8 בנובמבר 2018 | 18:05
  • ממש חמודים!עוד מהאח הגדול.היה.ברור.שתהיו ביחד בהצלחה לכם בהכול

    מאת: אנה |‏ 8 בנובמבר 2018 | 17:55
  • POWER COUPLE

    מאת: Gorgeous |‏ 8 בנובמבר 2018 | 17:51