מי העתיקה ממי? מייגן מרקל ואיוונקה טראמפ באותה שמלה

מייגן מרקל ואיוונקה טראמפ הגיעו לתוך המשפחה המלכותית הלאומית שלהן מתוך קריירות יציבות ומרשימות, אותן פילסו לעצמן בעבודה קשה. הדמיון ביניהן לא נגמר בזה, השתיים אוהבות ללבוש את שמלות דומות למדי ואז הגיעה השמלה של אמיליה וויקסטד וחשפה שהן סוג של תאומות

מאת  | ‏ 4 נובמבר 2018

איוונקה והשמלה של אמיליה וויקסטד (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

איוונקה והשמלה של אמיליה וויקסטד (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

גם בבריטניה וגם בארה״ב יש לנו שתי בנות משפחה יפהפיות ושיקיות, שמסתדרות על פני השטח, אבל אי אפשר שלא לחוש זרמים תת קרקעיים של תחרות ביניהן, והלבוש שלהן תמיד מקבל התייחסות של ראש בראש. הכוונה היא לקייט מידלטון, העתידה לעמוד לצדו של מלך בריטניה במוקדם או במאוחר, ומולה מייגן מרקל הזוהרת. בצד השני של האוקיינוס מלניה טראמפ, אשתו של נשיא ארה״ב, ובתו מלאת הגלאם איוונקה. לאחרונה, כשלבשו את אותה שמלה ממש, נעשה ברור שאיוונקה ומרקל יכולות לחלוק ארון בגדים.

רב המשותף אצל השתיים האלה: הן הגיעו לתוך ׳המשפחה המלכותית׳ הלאומית שלהן מתוך קריירות יציבות ומרשימות, אותן פילסו לעצמן בעבודה קשה. גם מייגן וגם איוונקה ויתרו על מה שהשיגו בשביל המשפחה והאהבה. מייגן בחרה לנטוש את המשחק בשביל הארי והמלוכה ואיוונקה עזבה את הלייבל שלה בשביל בעלה ואביה, וארה״ב כמובן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emilia Wickstead (@emiliawickstead) on

מייגן ואיוונקה הבהירו לנו את הדמיון בשמלה של אמיליה וויקסטד, שמלה פופולרית בעלת כפתורים לבנים עד הצוואר, אותה לבשה מייגן לאחרונה בטיול הגדול שלה ושל הארי לטקס זכרון לחיילים אוסטרליים, וממש במקביל לבשה אותה איוונקה, בצבע לבן, לביקור בקנטאקי. טראמפ היא עדיין טראמפ, והוסיפה חגורה מאסיבית בצבע שחור במותניים.

כשמסתכלים בתמונות קשה להאמין שפספסנו את הקשר הזה עד כה. השתיים אלגנטיות ורומנטיות, אוהבות לוק עשיר ואיכותי, מאוד ניו יורקי, לא חוששות מחליפות וחולצות מחוייטות אבל גם לא נרתעות משמלות נשפכות ופרינטים צבעוניים ומתוקים. שתיהן יודעות ללכת על סטילטו ואוהבות ומעריכות עיצוב, תכשיטים ותיקי יד.

אגב, בביוגרפיה לא רשמית על איוונקה שיצאה לא מזמן, של הביוגרף אנדרו מורגן, ״נסיכה הוליוודית״, נכתב כי מייגן תמיד העריכה את איוונקה טראמפ, ויש גם הוכחות. מייגן, שהייתה בעברה בלוגרית לייפסטייל, ראיינה את איוונקה לבלוג שלה, שכבר לא קיים, ולא הפסיקה לשבח את ליין התכשיטים שלה. ״אי אפשר לספור את שעות ה׳ווינדו-שופינג׳ שעשיתי במיטתי, מכורבלת עם כוסית יין מול המחשב, באתר שלה״, כתבה אז מייגן, בשנת 2012. ״יש גם את הבגדים, האקססוריז ואפילו את בגדי הילדים, שהם כמו המשך לסטייל שלה, והתפתחות טבעית בהתחשב בעובדה שהיא אמא. אני מתכוונת להגיד לה את כל זה כשנפגש לדרינקים כשאהיה בניו יורק. אני מתכוונת להזמין בדיוק את מה שהיא מזמינה, כי ברור שלאשה הזאת יש את המתכון להצלחה ואושר״.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jenna Coleman (@jenna_coleman_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emilia Wickstead (@emiliawickstead) on

 

השאירו תגובה

 

  • איוונקה לא רואה ממטר את מייגן המזויפת והבלתי מלכותית בעליל.

    מאת: נטורל קייט |‏ 5 בנובמבר 2018 | 07:42