כולכם יכולים לקנות את הגולף השחור של קייט מידלטון

לביקור בבית ספר באסקס, הגיעה קייט כולה בשחור ונראתה כמו שודדת מסוכנת מסרטי "ג'ימס בונד" המוכנה למשימה לילית. , דבר שעל פי כל הפרוטוקולים אסור לה לעשות באירועים רשמיים . הגולף של קייט מגיע אנד את׳ר סטוריז, ומחירו 257 שקלים. זה הזמן לרכוש

מאת  | ‏ 31 אוקטובר 2018

נערת ג'יימס בונד שהיא גם נסיכה (צילום:  Adrian Dennis לגטי אימג'ס)

נערת ג'יימס בונד שהיא גם נסיכה (צילום: Adrian Dennis לגטי אימג'ס)

הדיבור החם בהוליווד גורס כבר זמן מה שלאחר שדניאל קרייג יפנה את תפקידו, יבחרו באישה שתיקח את מקומו. או באדם שחור. על פניו, נשמע כמו התפקיד המושלם למייגן מרקל, אבל האם יכול להיות שיש לנו מתמודדת ראויה לא פחות לתפקיד באותה המשפחה ממש? אנחנו מריצות לתפקיד את קייט מידלטון, שרק חזרה לעין הציבורית לא מזמן, ויצאה עם בעלה ויליאם לבקר בתוכנית ספורט חברתית-קהילתית באסקס.

קייט נראתה כמו שודדת מסוכנת וסקסית המוכנה למשימה לילית, בלוק שחור משחור, דבר שעל פי כל הפרוטוקולים אסור לה לעשות באירועים רשמיים, אלא שאירוע שכולל חבטות טניס לצד ילדים פחות עונה על ההגדרה הזו. אשת החתול הסקסית כנראה קראה אצלנו על הטרנדהלוהט של התקופה, ועלתה על מגפונים נמוכים של ׳ראסל אנד ברומלי׳, מזמש, מחירם 1,395 שקלים. היא המשיכה עם מכנסי ג׳ינס שחורים צמודים, והפתיעה עם הפריט שכולנו מחכות לחורף על מנת לחנוך אותו סוף סוף: הגולף השחור.

ירדה אל העם (צילום: Adrian Dennis לגטי אימג'ס)

ירדה אל העם (צילום: Adrian Dennis לגטי אימג'ס)

הגולף של קייט מגיע מרשת אהובה ומוכרת – אנד את׳ר סטוריז, ומחירו 257 שקלים. הוא לא סולד אאוט עדיין, כנראה כי היצע הגולפים השחורים בשוק באמת אדיר, ובמקרה הזה אפילו לחותמת המלכותית אין השפעה של ממש. מדובר בפריט בייסיק שהוא חובה בחורף, בעיקר בתקופה הזאת, בה הגעגועים לניינטיז עולים על גדותיהם, ומביאים הרבה תמונות של ג׳וליה רוברטס של התקופה ההיא, בגולף ובלייזרים שונים.

לפני שעלתה על המגרש והראתה לכולם את גזרתה הצנומה ויכולות הטניס שלה, לבשה גם קייט בלייזר, אפור ומשובץ, עם שני כפתורים שחורים וגדולים במרכזו, מבית האופנה הקנדי סמיית׳. הבלייזר דווקא כן סולד אאוט. מחירו: 2,960 שקל. הדבר היחיד ששבר את כל השחור היה צמוד לפרק ידה של קייט: שעון הקרטייה שלה, אותו ענדה כבר מספר פעמים בעבר.

הכי ספורטאית בארמון (צילום: Adrian Dennis לגטי אימג'ס)

הכי ספורטאית בארמון (צילום: Adrian Dennis לגטי אימג'ס)

אומרים שההשפעה של מייגן מרקל על קייט מידלטון גדולה. במקרה שלפנינו זה ניכר בשני דברים: הבלייזר – מלייבל קנדי, והרי מרקל היא זו שמקדמת את בתי האופנה הקנדיים במשפחה, והחיבוקים. לפני שנכנסה האמריקנית היפהפיה לחיי הארמון, והתחילה לחבק ולגעת בכל מי שסביבה במין טבעיות וחופשיות, נראה שהנטייה דבקה גם ביתר. ויליאם וקייט מחזיקים ידיים ונוגעים הרבה יותר מקודם, התקשורת לא מפסיקה לתת על כך את הדעת, וגם באירוע הזה נתנה קייט חיבוקים אמיצים וארוכים לילדות שפגשה, דבר שלא עשתה קודם, ושובר את הפרוטוקול המלכותי.

הזוג האוהב (צילום: Adrian Dennis לגטי אימג'ס)

הזוג האוהב (צילום: Adrian Dennis לגטי אימג'ס)

הכי קזו'אל שלהם (צילום:  Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

הכי קזו'אל שלהם (צילום: Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

הפרחים מתאימים לה  (צילום:  Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

הפרחים מתאימים לה (צילום: Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

 

הכי צמוד שלבשה בחיים  (צילום:  Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

הכי צמוד שלבשה בחיים (צילום: Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

לא רוצה לראות עוד אייטם על מייגן  (צילום:  Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

לא רוצה לראות עוד אייטם על מייגן (צילום: Tim P. Whitby לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • פשוט מדהימה, מושלמת הנסיכה קייט. אף אחת לא יכולה להתחרות בה לא ביופי ולא באופי. אין מה להשוות אותה בכלל למכוערת החדשה שנכנסה.

    מאת: תותי |‏ 1 בנובמבר 2018 | 10:06