החתול מאיסטנבול: את הדוגמן הזה ממש לא ציפינו לראות על המסלול

בסרטון שהפך לוויראלי בשעות האחרונות נראה חתול חמוד ומשועמם יושב לו על מסלול תצוגת אופנה של בית ספר לעיצוב בטורקיה בזמן שדוגמניות עוברות על ידו, מנסות בכל הכוח להתעלם מפרץ החמידות שגונב להן את ההצגה. העובדה שמסלול אופנה נקרא Catwalk באנגלית רק גרם לעולם להתחרפן עוד יותר

מאת  | ‏ 28 אוקטובר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by H (@hknylcn) on

איסטנבול, למקרה שלא ידעתם, היא אחת הערים הידידותיות ביותר בעולם עבור חתולי רחוב, אם לא הידידותית שבהן. הם מקבלים שם יחס שראוי למלכים – מואכלים ומפונקים, ואין מרחב ציבורי שבו הם לא רצויים.

בסוף השבוע האחרון תושבי איסטנבול הדגימו כיצד הכנסת האורחים על ארבע מיושמת גם על מסלול תצוגות האופנה. טוב, בכל זאת קוראים לזה Catwalk.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Merwe Mj (@merweliciouss) on

ואקו אסמוד, שהוא בית ספר ללימודי אופנה באיסטנבול, העלה תצוגה ביום חמישי האחרון שסרטון ממנה כבר התחיל להתפשט ברשתות החברתיות, כולל בחשבון האינסטגרם של ג'סיקה סיינפלד. בסרטון נראה חתול חמדמד שהתגנב למסלול, ואיך לומר? התנהג כמו חתול.

החתלתול (אולי זו חתולה, לא בדקנו מקרוב) התיישב באמצע המסלול והחל ללקק את איבריו האינטימיים. בכל זאת, היגיינה היא דבר חשוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gökhan Mete (@goekhanmete) on

הדוגמניות התהלכו בזהירות מסביבו, אבל כמו החתול שהוא, הוא קפץ בכל פעם שראה חתיכת בד מתנפנפת לעברו. בשלב מסוים הוא קם והתחיל לענטז על המסלול, בהליכת הדוגמנות שנתן לו הטבע, שכשהוא ממשיך לקפץ על הדוגמניות ההולכות ושבות, ששמרו על מקצוענות וקור רוח, למרות שתפסנו אחת מהן מגניבה חיוך.

כבר ראינו כלבים על מסלולי תצוגות האופנה, בין אם על הידיים של הדוגמניות או מלווים אותם עם רצועה, אבל כל מי שיש לו חתול יודע – הדרך היחידה לגרום לחתול לצעוד על הקאטווק היא מרצונו החופשי ובתנאים שלו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vakko ESMOD Istanbul (@vakkoesmodistanbul) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vakko ESMOD Istanbul (@vakkoesmodistanbul) on

השאירו תגובה