אחת משלנו: האם מייגן מרקל היא הנסיכה הראשונה באסוס?

כנראה שכן. הדוכסית, שיכולה ללבוש מותגים שרובנו רק חולמות עליהם, הלכה על האופציה הזולה ולבשה לביקור רשמי שמלה של מותג האונליין הבריטי. בעיקר שמחנו לגלות שאפשר עדיין לרכוש אותה באתר, ולא רק בגרסה ההריונית

מאת  | ‏ 28 אוקטובר 2018

מכל המותגים בעולם (צילום: Hagen Hopkins/Getty Images)

מכל המותגים בעולם (צילום: Hagen Hopkins/Getty Images)

מייגן מרקל שונה במובנים רבים מבנות אצולה אחרות בעולם, וספציפית מהאצילות הבריטיות: היא אמריקאית, הגיעה מבית מורכב ומסוכסך, הייתה נשואה בעבר, אמנם תחזקה קריירה בנסיקה אבל נאלצה לעבוד קשה עבורה. מהסיבות האלה, ועוד כמה, קל להמונים (ובעיקר לנשים שמרגישות שגם הן קצת נסיכות) להזדהות איתה. על אחת כמה וכמה כשהוד מעלתה מגיעה לאירוע רשמי בפריט של אסוס.

עד כה לבשה מייגן מרקל בנסיעה הזוגית המתוקשרת שלה המון בגדים, חלקם של מעצבי על בינלאומיים, אחרים של מעצבים אוסטרלים וניו-זילנדים, מעטים מהם פריטים מרשתות הנגישות לכולם. אף אחד מהפריטים לא היה מליין הריון. מייגן הסתדרה יפה עם הבטן הקטנה בתוך בגדים שנותנים מרווח לנשימה, או שזכתה לטיפול מיוחד וקוטורי מצד המעצבים. הפריט ההריוני המובהק הראשון שהיא לובשת הוא מליין ה"מטרניטי" הפופולרי והזול של אסוס.

בת המלוכה הראשונה באסוס? (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

בת המלוכה הראשונה באסוס? (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

שם הדגם שלבשה מייגן עם הנחיתה של בני הזוג בניו-זילנד הוא "וויגל" – שמלת מיני שחורה שחשפה את רגליה הארוכות. היא עשויה מבד נמתח, עולה 207 שקלים ועדיין ניתן להשיג אותה במגוון מידות. מעל לשמלה הקלילה והנוחה לבשה מייגן מעיל טרנץ' שיקי של קארן ווקר, מעצבת שהיא אוהבת במיוחד – מחירו 2,780 שקלים. ווקר היא ניו-זילנדית, כך שהבחירה בה נאותה ומובנת, וסביר שנפגוש עוד פריטים שלה בקרוב מאוד.

את הנעליים והתכשיטים מייגן מחזרה, עם עקבים שחורים של שרה פלינט, אותם נעלה משחקי האינוויקטוס, ועגילים של בירקס, אליהם היא חוזרת שוב ושוב.

ליין ההריון של אסוס (צילום: מתוך האתר הרשמי)

ליין ההריון של אסוס (צילום: מתוך האתר הרשמי)

ליין ההריון של אסוס פופולרי מאוד ועונה על צרכיהן של אימהות לעתיד מסביב לעולם, שהתקשו בעבר למצוא את עצמן בעיצובים הרגילים של מותגים המכוונים רק להריוניות, והתבאסו מההיצע הדל של הרשתות הפופולריות, שמקצות לנושא קולבים מועטים בתוך חנויות ענק.

עם פרוץ השמועה פרסם הלייבל כי המכירות של שמלת "וויגל", אותה ניתן  להשיג גם בגרסה לא הריונית, עלו ב-129 אחוזים. אבל זו לא הפעם הראשונה שאסוס נהנים מהתהילה של מרקל. בעקבות אהבתה לבגדים מחויטים, הודיעה החברה בספטמבר האחרון כי היא מייצרת הרבה יותר ביגוד מסוג זה למכירה באתר, ודיווחה שמרקל יצרה מבחינתם טרנד מבורך.

קל להזדהות איתה (צילום: by Hagen Hopkins/Getty Images)

קל להזדהות איתה (צילום: by Hagen Hopkins/Getty Images)

אסוס אוהבים גם ליצור חיקויים של פריטים שלובשות בנות הממלכה (החיקוי הכי חסר בושה היה לשמלת סלף פורטרייט של קייט מידלטון), ועכשיו כשמייגן קנתה מהם בגד בעצמה, היקום קצת קרס אל תוך עצמו.

בינתיים זו הזדמנות טובה לכל ההריוניות לשעוט על ליין ההריון של אסוס, לפני שהדוכסית, בשיטוטי לילה, עם מלפפון חמוץ טבול בגלידה, מחסלת את כל המלאי.

היקום קורס לתוך עצמו (צילום: Dominic Lipinski - Pool /Getty Images)

היקום קורס לתוך עצמו (צילום: Dominic Lipinski – Pool /Getty Images)

תחסל את המלאי (צילום: Dominic Lipinski - Pool /Getty Images)

תחסל את המלאי (צילום: Dominic Lipinski – Pool /Getty Images)

ממחזרת אבל נהדרת (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

ממחזרת אבל נהדרת (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

השאירו תגובה

 

  • מאקו מייגן ממש לא הראשונה קייט עשתה את זה לפניה (עם שמלת נקודות שחורה לבנה מאסוס) די כבר לטפח את האגו של מייגן

    מאת: ממש לאא |‏ 29 באוקטובר 2018 | 16:15
  • מה יהיה עם התנועה המפגרת של היד מאחורי האזן?

    מאת: מיקי |‏ 29 באוקטובר 2018 | 10:15
  • לא ברור לי מדוע בכל יום יש עליהם כתבה
    מוגזם לדעתי…

    מאת: מה.ד |‏ 29 באוקטובר 2018 | 08:00