בדרך לנשף? מייגן לובשת שמלת קוטור ב-35 אלף שקלים וזה מרהיב

אחרי שקייט מילדטון הראתה השבוע כי נסיכה אמיתית לובשת קוטור, מייגן מרקל לא נשארה חייבת ולטקס פרסי החברה הגיאוגרפית היא הגיעה עם שמלה הכי נסיכותית שלבשה עד כה של בית האופנה אוסקר דה לה רנטה בשווי 35 אלף שקלים. בימים שאחרי כבר ירדה אל העם עם שמלות פחות יקרות אבל לא פחות יפות

מאת  | ‏ 28 אוקטובר 2018

מייגן מהאגדות (צילום: Paul Edwards לגטי אימג'ס)

מייגן מהאגדות (צילום: Paul Edwards לגטי אימג'ס)

בעוד אנחנו בצד הזה של העולם עסוקים בעניינינו, בצדו השני של כדור הארץ מתהלכת לה דוכסית טריה עם בייבי באמפ זעיר, ומטריפה את כולם. הנסיעה הזו של מייגן והארי, שמלווה את משחקי האינוויקטוס שיזם ונרתם אליהם, הייתה עד כה מופע מסחרר של חילופי תלבושות שזכו לסיקור מקיר לקיר, זאת למרות שהבחירות כללו מעט מאוד גלאם אמיתי. מיד אחרי שהגברת קייט מידלטון הציגה שמלת ערב מעלפת של מקווין בארמון, סינדרלה פוגשת את הנסיכה דיאנה, הרימה מייגן את הכפפה ונתנה פייט רציני ביותר.

הבחירה שלה לבאטל הזה: אוסקר דה לה רנטה. לפרסי החברה הגיאוגרפית האוסטרלית לבשה מייגן יצירה ייחודית עד כדי כך שהייתה משתלבת אפילו בנשף של מוזיאון המטרופוליטן. שמלת טול לבנה ועליה מלאכת מחשבת של רקמות שחורות של ציפורים במעופן, חלקן מלאות וחלקן חלולות, שנעשו בחיתוך לייזר בידי אמנית מומחית. המחיר: 35 אלף שקלים. לרגליה נעלה שוב את עקבי אקוואזורה עם הפפיון מעל לעקב, שהפכו להיות סמל היכר שלה.

עבודת אומנות מטורפת (צילום: Ian Vogler לגטי אימג'ס)

עבודת אומנות מטורפת (צילום: Ian Vogler לגטי אימג'ס)

הלוק הזה היה הדובדבן שבקצפת, אבל ממש לא היה היחיד שהחליפה אליו. מייגן הייתה באור הזרקורים בסוף השבוע ודיברה שלוש פעמים מול קהל, פעם אחת כשהציגה פרס ופעמיים כאורחת משחקי אינוויקטוס. הלוקים התחלפו עוד ועוד. תחזיקו היטב, זה עומד להיות מסחרר:

לקבלת פני בטונגה לבשה מייגן שוב שמלה שיכולה היתה לשמש כלה, ומרקל יודעת כמה הצבע הזה מחמיא לה. מדובר בשמלה של לייבל אירי בשם תיאה קוטור, שמתמחה בשמלות כלה. שמלת השנהב המתוכשטת באיזור הכתפיים אזלה מהר מהמלאי, אבל לפני זה עלתה 3,686 שקלים, ואולי מפני שזו באמת אופציה לא יקרה ליום הגדול. עם השמלה שוב נעלה את אותן נעליים, ונשאה את הקלאץ׳ המוכר והאהוב עליה, של ז׳יבנשי.

הי סינדלרה, תיזהרי שהנעל לא תפול (צילום:  Ian Vogler  לגטי אימג'ס)

הי סינדלרה, תיזהרי שהנעל לא תפול (צילום: Ian Vogler לגטי אימג'ס)

בבוקר למחרת חזרה להרים למעצב האוסטרלי מרטין גראנט, לו היא עושה שירות מופלא, בשמלת קשירה בפסים ירוק-לבן, משוחררת ונינוחה, דומה מאוד לשמלה שלבשה לחוף בונדי כמה ימים קודם לכן. המחיר: 5,130 שקלים. הפעם התיק היה חדש. תיק ורדרד עם שרשרת זהב מבית פראדה, מחירו 6,740 שקלים. הנעליים כבר נראו עליה, אבל התאימו במדויק לגוון השמלה, של מנולו בלאניק.

לביקור בבית ספר בריטי עתיק, החליפה מייגן לשמלת קשירה נוספת, בגוון מרענן: כחול בהיר ועוצמתי, ועדיין קז׳ואלית ונינוחה, בעיצובה של ורוניקה בירד האמריקנית. 2204 שקלים עלתה השמלה המוצלחת לפני שהסתערו הקונות על האתר. לרגליה נעלה מייגן את הנעלים הזולות ביותר עד היום: עקבים אפורים בהירים של בננה רפאבליק שעלו בתחילת העונה 475 שקלים, וכבר זמן מה שהם בסייל ונמכרים ב-120 שקל.

מייגן בלוק שהכי אהבנו בטיול הנוכחי (צילום: Paul Edwards  לגטי אימג'ס)

מייגן בלוק שהכי אהבנו בטיול הנוכחי (צילום: Paul Edwards לגטי אימג'ס)

למשחק גמר של משחקי האינוויקטוס ירדה מייגן לפרקט, הסתחבקה, התנשקה והתחבקה עם השחקנים (לפני שעלו למגרש והיו מיוזעים), בטופ של בית אופנה אוסטרלי: חולצת קשירה בצבע בורדו של סקיילן תאודור, 2,040 שקלים, מעל מכנסיים שחורים מחוייטים ועקבים גבוהים. אי אפשר היה לדעת בלוק הזה שהיא בהריון.

אחד הרגעים המקסימים שלה ב׳סיבוב ההופעות׳ הנוכחי היה בטקס נעילת המשחקים, כשעלתה על הבמה בשמלה ירוקה ומחוייטת, כמעט שמלת מלניה אם היו מוסיפים לה חגורה מאסיבית, של המעצב הבריטי אנטוניו ברארד. המחיר: 2,440 שקלים. לרגליה נעלה עקבים של אקוואזורה בגוון ניוד, עם רצועות חובקות קרסול.

הבייבי במאפ הכי מפורסם בעולם (צילום: Paul Edwards  לגטי אימג'ס)

הבייבי במאפ הכי מפורסם בעולם (צילום: Paul Edwards לגטי אימג'ס)

הגלאם לא הגיע מהאאוטפיט במקרה הזה, אלא מהאדם שבתוך הבגדים. מייגן שבתה את לבו של הקהל שהשתולל והריע באהבה כשהודתה לו בהתרגשות על הזכות להשתייך למשפחת משחקי האינוויקטוס. בגדול, על פי נסיון השנה האחרונה – מדובר באישה שכל משפחה תשמח לאמץ.

אהבנו את הצבע (צילוןם: Mark Metcalfe לגטי אימג'ס)

אהבנו את הצבע (צילוןם: Mark Metcalfe לגטי אימג'ס)

אחת מהעם (צילוןם: Mark Metcalfe לגטי אימג'ס)

אחת מהעם (צילוןם: Mark Metcalfe לגטי אימג'ס)

יש אותך ביותר זורמת? (צילום: Dominic Lipinsk לגטי אימג'ס)

יש אותך ביותר זורמת? (צילום: Dominic Lipinsk לגטי אימג'ס)

שמלת חלוק חמודה ביותר (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

שמלת חלוק חמודה ביותר (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

כמה אתם חמודים (צילום:  Kirsty Wigglesworth לגטי אימג'ס)

כמה אתם חמודים (צילום: Kirsty Wigglesworth לגטי אימג'ס)

נשמח לתיק ולנעליים (צילום: Lisa Maree  לגטי אימג'ס)

נשמח לתיק ולנעליים (צילום: Lisa Maree לגטי אימג'ס)

אין מה לומר, היא בשיא שלה (צילום: Lisa Maree לגטי אימג'ס)

אין מה לומר, היא בשיא שלה (צילום: Lisa Maree לגטי אימג'ס)