אחרי אורבן: מוצרי Anthropologie נחתו לראשונה בישראל

אנתרופולוג'י (Anthropologie) הוא מותג מוצרי בית ואופנה אמריקאי, וזוהי למעשה הפעם הראשונה בה הוא יימכר בישראל. בנוסף, במארס הקרוב צפויה להיפתח חנות ראשונה של המותג בקניון גינדי TLV בשטח של כ-1,300 מ"ר, במקום בו שכנה החנות של פוראבר 21

מאת  | ‏ 9 אוקטובר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anthropologie (@anthropologie) on

בשורה לחובבי אופנת הלייף סטייל הניו יורקית: מוצרי המותג האמריקאי אנתרופולוג'י (Anthropologie) מקבוצת אורבן החלו להימכר באתר האונליין טרמינל איקס. אתרופולוג'י הוא מותג מוצרי בית ואופנה אמריקאי, וזוהי למעשה הפעם הראשונה בה הוא יימכר בישראל. תחת המותג יימכרו כ-500 פריטים, בהם מוצרים לעיצוב הבית, לצד פריטי לבוש מבית המותג. בנוסף, במארס הקרוב צפויה להיפתח חנות ראשונה של המותג בקניון בקניון גינדי TLV בשטח של כ-1,300 מ"ר, במקום בו שכנה החנות של פוראבר 21.

המותג האמריקאי, אנתרפולוג'י, נוסד ע"י דיק היין בפילדלפיה בשנת 1992. מדובר במותג לייף סטייל שפונה לנשים ומציע מוצרי אופנה, אביזרים, הלבשה תחתונה, פריטי עיצוב לבית, ומוצרי טיפוח.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anthropologie (@anthropologie) on

בנוסף לאנתרופולוג'י, קבוצת פוקס מחזיקה בזיכיון בלעדי של שני המותגים הנוספים של קבוצת אורבן האמריקאית, מתוכם נפתחו 3 חנויות של אורבן אאוטפיטרס, וחנות ראשונה של מותג נוסף – פרי פיפל צפויה להיפתח בקניון רמת אביב. גם אורבן אאוטפיטרס החלה להימכר בישראל לראשונה באמצעות טרמינל איקס.

אמנם התוצאות הכספיות כמו גם היקפי המכירות של טרמינל איקס עדיין אינם מדווחים בדוחות הכספיים של הקבוצה, אך ניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל איקס חושף היום לראשונה נתונים של סימילאר-ווב ( SimilarWeb ), לפיהם טרמינל איקס "מדורג במקום הראשון מבין כל השחקנים הישראלים בתחום האופנה והלייף סטייל", ואף עקף את קמעונאית האיקומרס של קבוצת גולף, עדיקה, שהפכה לציבורית בשנה החולפת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anthropologie (@anthropologie) on

בכך הורוביץ אינו מתייחס לכמות המבקרים באתר, אלא לדירוג המדינתי, מדד שמשקלל את כמות ואיכות התנועה באתר ומצבעים על כמות המכירות, כך שככל שהמספר נמוך יותר כך הוא טוב יותר. טרמינל איקס מדורגת במקום 382, עדיקה במקום 600, ואילו פעילות האיקומרס של קסטרו במקום 402.

עוד לפי הנתונים שהועברו ל"גלובס" על ידי החברה, כמות המבקרים באתר עומדת על קרוב ל-400 אלף, גידול של 286% מתחילת השנה, וזאת לעומת קצת יותר מ-310 אלף מבקרים בעדיקה, קמעונאית האיקומרס הוותיקה יותר, שפתחה בשנה וחצי האחרונות גם מספר חנויות פיזיות, כשקמעונאית האופנה המסורתית קסטרו, אוחזת בנתון הגבוה ביותר מבחינת מספר המבקרים – קרוב ל-550 אלף. לעומת זאת באיכות המבקרים – כלומר משך השהייה שלהם באתר, הנתונים הגבוהים ביותר הם אלה שמציגה טרמינל איקס – שהייה של למעלה משש וחצי דקות במהלך ביקור באתר. בצמוד אליה נמצאת עדיקה עם שהייה של שש דקות.

טרמינל איקס מקבוצת פוקס עלה לאוויר לפני קרוב לשנה, כשתחת פעילות זו מועסקים קרוב ל-100 עובדים במשרדי החברה ברמת גן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anthropologie (@anthropologie) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anthropologie (@anthropologie) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anthropologie (@anthropologie) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anthropologie (@anthropologie) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anthropologie (@anthropologie) on

הכתבה פורסמה במקור באתר גלובס

  • לצערי המותג המקסים הזה לא ישרוד פה בארץ – מחירים גבוהים מידי ולא מספיק נשים שיהיו מוכנות לשלם עבור הפריטים. (ולעבור לחנות של פוראבר 21? זה קארמה רעה)

    מאת: פארטי פופר |‏ 10 באוקטובר 2018 | 08:31
  • ולא הבנתי תכלס איפה זה יהיה בארץ

    מאת: כתבנ שלמה |‏ 9 באוקטובר 2018 | 10:40

השאירו תגובה