הדוגמנית המצליחה העלתה תמונת בטן אחרי לידה וחטפה שיימינג קשה

שבועיים אחרי לידת בנה הבכור, העלתה המוזה של ריהאנה, סליק וודס, תמונה לאינסטגרם של הבטן השטוחה שלה עם התינוק מאחור בעגלה. התגובות שקיבלה היו קשות אבל וודס לא נשארה אדישה וענתה לכותבים. ככה זה שאת דוגמנית על שמראש לא דופקת חשבון לעולם האופנה או לעולם בכלל

מאת  | ‏ 27 ספטמבר 2018

עם הבסטי ריהאנה (צילום: slickwoods אינסטגרם)

עם הבסטי ריהאנה (צילום: slickwoods אינסטגרם)

סליק וודס עברה שנה מאוד משמעותית בחייה. הדוגמנית הלא שגרתית, קצוצת השיער ובעלת הרווח הגדול בין השיניים, הפכה לדבר הכי חם בתעשיית האופנה. העובדה שהיא המוזה הגדולה של ריהאנה תרמה להכתרתה כשיא הקוליות והאדג׳יות של עולם האופנה. לפני שבועיים כיכבה וודס בתצוגת האופנה של ריהאנה עם פנטי, ואף אחד לא יכול היה להפסיק לדבר על הבטן ההריונית שהציגה בגאווה, בעירום כמעט מלא. דקות אחרי שירדה מהמסלול הרגישה הדוגמנית צירים, וילדה תינוק קטן בשם ספייר.

בעוד משכב הלידה – 6 שבועות, נחשב לזמן המינימלי שלוקח לגוף להתאושש מלידה (וחלק גדול מהנשים לעולם לא מצליחות להחזיר עטרה ליושנה), בסטורי אינסטגרמי מפתיע נראתה וודס עם בטן שטוחה ומחוטבת, כשהתינוק שלה ארוז לו בעגלה מאחוריה. ״יוצאת עם דדי הקטן״, כתבה בת ה-22 שנראתה מוכנה לחזור למסלול, וכמעט לא קשורה לכל מה שנראה ברקע מאחוריה. אמנם היכולות של גופה של וודס מופלאות, אבל הפוסט הצליח לעצבן המון אנשים, רובן נשים, שמטיחות בדוגמנית האשמות מגוונות. "את אמורה להיות בבית בזמן כזה אחרי לידה לא להסתובב ברחוב", כתבה לה גולשת. וודס לא נשארה חייבת וענתה: "מה עוד לדעתך אני צריכה לעשות? אני פשוט רואה שיש לך את כל התשובות".

התמונה המדוברת שבועיים אחרי לידת בנה הבכור (צילום: slickwoods אינסטגרם)

התמונה המדוברת שבועיים אחרי לידת בנה הבכור (צילום: slickwoods אינסטגרם)

ההופעה של וודס בתצוגה של ריהאנה נחשבה לרגע מעצים מאוד מבחינת נשים. ״כך נראית אישה בזמן לידה", כתבה באינסטגרם לאחר התצוגה. ״אחרי 14 שעות נולד לו מלך. אנחנו מצליחות לעשות דברים, רבים אפילו לא יודעים כמה אנחנו מצליחות להתעלות. אני פה כדי להגיד לכן: אני יכולה לעשות כל דבר שעולה על דעתי, וגם אתן״. החשבון של וודס כמעט הוכפל בעוקבים בזכות הרגע הזה, והגיע כמעט למיליון. זו כנראה הסיבה לאכזבה הגדולה ממנה כשהתנהלה באופן שנתפס כלא מספיק פמיניסטי, וכמעביר מסרים בעייתיים ולא ריאליסטיים.

אלא ששום דבר אצל סליק וודס לא מחושב ומסודר כפי שהעוקבים החדשים מצפים שיהיה, והיא לא תהפוך עכשיו לשום סמל של אף תנועה. היא נשארת נאמנה רק לעצמה ולרגע. וודס בכלל גילתה שהיא בהריון מבן זוגה רק בחודש חמישי אחרי שבצעירותה אבחנו אותה כלא פוריה. אחרי שכמה רופאים נתנו לה כדורים נגד שפעת, אחד החליט לעשות לה אולטרסאונד, שם ראתה להפתעתה בתוך גופה תינוק ושמעה את הדופק שלו. ״מיד ירדו לי דמעות של אושר״, סיפרה. בדיוק כפי שהפכה לבסטי של ריהאנה ולפנים של פנטי בעקבות פוסט אינסטגרמי והודעה בפרטי, ממש כמו שקעקעה את שם הלייבל על הצוואר שלה, מאחורי האוזן, אנחנו יכולים לצפות מוודס רק דבר אחד: את הבלתי צפוי.

המסלול של פנטי לריהאנה שהלכה וודס שעות לפני שילדה (צילום: JP Yim לגטי אימג'ס)

המסלול של פנטי לריהאנה שהלכה וודס שעות לפני שילדה (צילום: JP Yim לגטי אימג'ס)

לא דופקת חשבון לאף אחד (צילום: אינסטגרם slickwoods)

לא דופקת חשבון לאף אחד (צילום: אינסטגרם slickwoods)

וודס והבייבי (צילום: אינסטגרם slickwoods)

וודס והבייבי (צילום: אינסטגרם slickwoods)

פייר, את הורסת (צילום: אינסטגרם slickwoods)

לא נשארה אדישה (צילום: אינסטגרם slickwoods)

השאירו תגובה