מייגן מרקל חושפת פרטים שלא ידענו על שמלת הכלה וזה מרגש

סרט דוקומנטרי חדש על בית המלוכה, חושף פרטים מרגשים על החתונה של מייגן והארי. מתברר שמדובר בנסיכה רומנטיקנית חסרת תקנה שהכניסה לשמלת הכלה שלה משהו מעברם המשותף. כמו באגדות

מאת  | ‏ 29 ספטמבר 2018

יש את הנסיכה הזו ביותר מהאגדות? (צילום: Jane Barlow לגטי אימג'ס)

יש את הנסיכה הזו ביותר מהאגדות? (צילום: Jane Barlow לגטי אימג'ס)

החתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל היא אירוע שקשה לשכוח. גם מי שלא מתעניינים במיוחד במעללי משפחת המלוכה לא יכלו שלא להתרגש מסיפור האהבה הזה, בעיקר בגלל שהוא מעוגן במציאות. מייגן, למרות שכבר הייתה שחקנית חצי מוכרת כשהכירה את הארי, עדיין לגמרי דמות שהעם מזדהה איתה. היא נולדה למשפחה רגילה, מעולם לא התברגה לשורה הראשונה של הכוכבות ההוליוודיות ועדיין התקבלה בזרועות פתוחות על ידי משפחת המלוכה (למרות שהיא מבוגרת מהארי, הייתה נשואה בעבר, אמריקאית וחצי שחורה).

למרות התדמית המעונבת, משפחת המלוכה דווקא ידועה בגישה השוויונית והליברלית שלהם, והאופן הטבעי בו מייגן השתלבה ביניהם רק סיפק עוד הוכחה לכך. על פי השמועות, המלכה אוהבת אותה במיוחד והשתיים הפכו חברות קרובות, אפילו כשברקע המשפחה של מייגן לא מפסיקה לעשות לה בושות.

גם ההינומה הייתה הפתעה עם מחווה לבריטניה (צילום: Andrew Matthews  לגטי אימ'גס)

גם ההינומה הייתה הפתעה עם מחווה לבריטניה (צילום: Andrew Matthews לגטי אימ'גס)

מייגן והארי הקפידו על כך שהסיפור שלהם לא יהיה אגדה בלתי ניתנת להשגה, אלא סיפור רגיל של התאהבות וזוגיות, כשבמקרה אחד מהם נסיך. גם החתונה שלהם הרגישה מציאותית, בעיקר כשמייגן בחרה לצעוד לחופה בשמלה בעלת גזרה פשוטה וקלאסית. אמנם של ז׳יבנשי, אבל לא משהו שנראה כמו פנטזיה מבית דיסני.

השבוע, תושבי בריטניה זכו לראות את מייגן מתאחדת עם שמלת הכלולות שלה, ומשתפת כמה פרטים מעניינים מאחורי הקלעים. שלשום שודר סרט דוקומנטרי חדש על המלכה אליזבת, שכלל גם ראיון עם הדוכסית החדשה. מייגן פגשה לראשונה מאז החתונה את השמלה, וסיפרה שההינומה שלה כללה כמה הפתעות. ראשית, היא החליטה יחד עם המעצבת קלייר ווייט קלר שהפרחים שרקומים לאורך ההינומה ייצגו את 53 מדינות חבר העמים הבריטי, ולא שיתפה בכך את המשפחה המלכותית ואפילו לא את הארי, אלא הפתיעה אותו ביום החתונה עם המחווה.

כמה הם מאוהבים (צילום: Owen Humphreys לגטי אימג'ס)

כמה הם מאוהבים (צילום: Owen Humphreys לגטי אימג'ס)

מלבד הרעיון המקורי הזה, שמצביע על כך שמייגן מבינה היטב שלא מדובר רק באירוע פרטי שלה אלא בכניסה שלה לתפקיד ציבורי חשוב, בהינומה היה מוסתר גם מסר אישי יותר, ורומנטי להפליא. מכיוון שבחתונות נוצריות ישנה מסורת של משהו ישן, משהו חדש, משהו שאול ומשהו כחול, מייגן ביקשה שפיסה קטנטנה של בד כחול תהיה תפורה להינומה שלה. הבד הגיע מהשמלה שלבשה מייגן לדייט הראשון שלה עם הנסיך הארי, כך שהמקור של סיפור האהבה שלהם היה צמוד אליה ביום הגדול. שמעתם משהו רומנטי מזה?

forever and ever (צילום: Owen Humphries לגטי אימג'ס)

forever and ever (צילום: Owen Humphries לגטי אימג'ס)

הפרחים שרקומים לאורך ההינומה ייצגו את 53 מדינות חבר העמים הבריטי (צילום:  Andrew Matthews לגטי אימג'ס)

הפרחים שרקומים לאורך ההינומה ייצגו את 53 מדינות חבר העמים הבריטי (צילום: Andrew Matthews לגטי אימג'ס)

 הלכה על המסורת של: משהו ישן, משהו חדש, משהו שאול ומשהו כחול (צילום: Christopher Furlong לגטי אימג'ס)

הלכה על המסורת של: משהו ישן, משהו חדש, משהו שאול ומשהו כחול (צילום: Christopher Furlong לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה