כולן הגיעו באותה שמלה, וזאת לא תאונת המלתחה הכי חמורה בתצוגה

קהל הפאנישסטות נוהג להגיע לשבוע האופנה בבגדי המעצבים המציגים, מה שמסביר את העובדה שלא מעט מהמוזמנות למסלול של ז'קמוס לבשו את אותה השמלה בדיוק. זה נגמר בניפ-סליפ ובפלאשים חושפניים

מאת  | ‏ 27 ספטמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

בעוד על השטיח האדום ההוליוודי זו עדיין נחשבת פדיחה ללבוש את אותה השמלה כמו מישהי אחרת (מה שנקרא תקרית קלי וברנדה), מסתמן שבתצוגות בשבועות האופנה העולמיים הגישה מעט יותר סלחנית. בכל זאת, לכל תצוגה חלק ניכר מהמבקרות והמבקרים לובשים עיצובים של המותג שעל הפרק, ולכן לא מפתיע שלא כולם מצליחים להיות מקוריים לחלוטין.

התצוגה של ז'קמוס בשבוע האופנה בפריז משכה אליה המוני איט-גירלס, באופן טבעי. המעצב, שאהוב במיוחד על דואה ליפה, קנדל ג'נר וקיארה פראני, הצליח לפצח נוסחה לא ברורה מאליה – הוא יוצר פריטים שהם מצד אחד סקסיים וחושפניים, ומצד שני מתכתבים עם אופנת הרחוב הספורטיבית באווירה הכללית ובגישה שלהם. אלה לא בגדים לביישניות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by AnneLaure Mais Moreau (@adenorah) on

הבלוגרית קיארה פראני הגיעה לתצוגה בשמלת סריג ארוכה וצמודה תוצרת המותג, ולה שסע נדיב ומחשוף מרובע שממנו ברחה לה הפטמה לרגע. האם הטרייה יחסית לקחה את זה בשיא הקוליות, העלתה את התמונה לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה "הפטמה שלי יצאה כדי להגיד שלום לאמילי רטאייקאוסקי".

מעבר למחשוף הסורר, מדובר בשמלה מאוד לא סלחנית, מהסוג שמחמיא אך ורק למי שניחנה בגנים מסוג מסוים. מכיוון שבשבועות האופנה לא חסרות נשים מהזן הגבעולי, עוד פאשניסטות דקיקות וגבוהות בחרו באותה השמלה בדיוק, או בווריאציה השנייה שלה, שכוללת את אותו השסע אבל מתהדרת בצווארון גולף במקום מחשוף (זה לא עזר לשחקנית הברזילאית ברונה מרקזין, שגם חשפה לא מעט בזכות פלאשים מכל הכיוונים).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @truelovebrubs on

בעוד קיארה הלכה על גוון אפרפר בהיר, ז'אן דמאס הצרפתייה לבשה את אותה הגזרה בדיוק בגוון קאמל בהיר, והיו גם גרסאות בשחור ובחאקי.

לא במפתיע, כמעט כולן צירפו לשמלה את אחד התיקים הקטנטנים שהפך המעצב לפופולריים כל כך, רק כדי לגלות על המסלול שהתיק הקטנטן כבר לא עדכני, ואותו יחליפו בעונה הבאה תיקי קש ענקיים. ככה זה באופנה, יום אחד אתה אין וביום הבא אתה צריך לבדוק שוב את העו"ש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Backstage2.0 (@backstage2.0) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jeanne (@jeannedamas) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SIMON PORTE JACQUEMUS (@jacquemus) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Brumar (@brumares_eterno) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Verdict (@verdict.ro) on

השאירו תגובה