ביקור נשיאותי: הטראמפיות עושות את שבוע האופנה

בנות משפחת טראמפ כיבדו את אחד האירועים המרגשים בתעשייה והגיעו לתצוגה בניו יורק, אבל יצרו מיני-סערה לאחר שאחת מהן גרמה לעיכוב של 45 דקות עד תחילת התצוגה. כי למה להיצמד ללוח הזמנים כשאבא שלך הוא המושך בחוטים?

מאת  | ‏ 13 ספטמבר 2018

טיפאני טראמפ בשבוע האופנה (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)

טיפאני טראמפ בשבוע האופנה (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)

שבוע האופנה של ניו יורק השנה קסום כמו תמיד, מלא בשילוב של חידושים והפתעות לצד קלאסיקות מנצחות. את כל אלה באו לראות רבים, אבל היו שם גם שתיים ששם משפחתן הולך לפניהן: הנשים המקושרות ביותר למושכים בחוטים, בנות משפחת טראמפ. בשורה הראשונה של התצוגה של קיארה בוני אפשר היה למצוא את טיפאני טראמפ, בתו הצעירה והבלונדינית של דונלד, וגם את לארה טראמפ, אשת בנו הבכור, אריק.

מבין השתיים, טיפאני היא זו שעבדה בכל הכוח על מנת לגנוב את ההצגה, והגיעה באיחור כה רב עד שעיכבו עבורה את התצוגה ב-45 דקות שלמות. טיפאני נמצאת בחופשה מלימודי המשפטים שלה, וכנראה שהיו לה עניינים חשובים בדרך. לארה, מאידך, הגיעה בול בזמן ואף הספיקה להתראיין לכלי תקשורת שונים שרצו להוציא ממנה ציטוט פוליטי על הדרך, אם כבר מתעכבת התצוגה. "הלב שלו במקום הנכון", אמרה לארה למגזין WWD על החותן דונלד. "אם תביטו במה שהוא עשה עם ארה"ב מאז שנכנס לתפקיד, הכל פשוט הרבה יותר טוב!".

לארה עזבה את עריכת הדין כדי לעבוד בקמפיין של דונלד (צילום: John Lamparski/Getty Images for NYFW: The Shows)

לארה דווקא הגיעה בזמן (צילום: John Lamparski/Getty Images for NYFW: The Shows)

הרוח החיובית והפטריוטית נשמרה גם בבחירת הלבוש של לארה, שאמנם הלכה על לבוש קז'ואלי שכלל מכנסיים וטופ שחורים, אבל ניכר שהושפעה ממלניה בגזרת הנעליים, וצעדה לה בלובוטין. טראמפ, שעבדה בעבר כמפיקה בכירה בטלוויזיה, עזבה את הקריירה הפורחת ברגע שדונלד נכנס לתפקיד ועברה לעבוד בקמפיין שלו, כך שלא מפליא כי גם הרגע הנחמד הזה בשורה הראשונה של התצוגה תועל לפרופגנדה.

טיפאני, כשהגיעה סוף סוף, לבשה שמלת תכלת א-סימטרית בעלת שרוול סטייטמנט בודד של המעצבת המציגה, ונראתה זוהרת וקלילה כמו טראמפית אמיתית.

שווה את ההמתנה? (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)

שווה את ההמתנה? (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)

המשפחה הראשונה של ארה"ב אוהבת את עולם האופנה מאז ומתמיד, אולי כי כל נשותיו של דונלד עבדו כדוגמניות בתקופה כזו או אחרת של חייהן. גם טראמפ עצמו כבר ישב בשורות הראשונות וחיכך מרפקיו עם אנה ווינטור לא פעם ולא פעמיים, וכמובן שבתו איוונקה צעדה בשבוע האופנה מספר פעמים בצעירותה.

עם היבחרו לנשיאות סומן מרד מעצבים נגדו ונגד אשתו, כשרבים מהם חתמו על עצומה בה הם מתחייבים לא להלביש את מלניה מתוך סלידה מבעלה. כל זה נראה עכשיו כמו מים מתחת לגשר, והגברת הראשונה של אמריקה לעולם לא סובלת ממחסור בביגוד עילי ובמעצבי על המתדפקים על דלתה, כשהמעצב והסטייליסט הקבוע שלה, הרווה פייר, עלה למעמד חדש בעולם האופנה.

גם איוונקה ראתה תצוגות, ואפילו חרכה כמה מסלולים (צילום:  Peter Kramer/Getty Image)

גם איוונקה ראתה תצוגות, ואפילו חרכה כמה מסלולים בעבר (צילום: Peter Kramer/Getty Image)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lara Trump (@laraleatrump) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tiffany Ariana Trump (@tiffanytrump) on

הלכה על לוק סולידי יחסית (צילום: John Lamparski/Getty Images for NYFW: The Shows)

הלכה על לוק סולידי יחסית (צילום: John Lamparski/Getty Images for NYFW: The Shows)

לא איחרה - התעכבה (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)

לא איחרה – התעכבה (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)

השאירו תגובה