קסטרו בדרך לארה"ב עם קרולינה למקה: קים קרדשיאן צפויה להיות הפרזנטורית

קסטרו דיווחה אמש כי קרולינה למקה, חברה בת בבעלות מלאה, מקיימת מגעים עם חברה אמריקאית לקבלת שירותיה של כוכבת הריאליטי

מאת  | ‏ 6 ספטמבר 2018

קים קרדשיאן. בקרוב לקרולינה למקה? (צילום: Michael Kovac/Getty Images)

קים קרדשיאן. בקרוב לקרולינה למקה? (צילום: Michael Kovac/Getty Images)

ימים אחדים לאחר השלמת עסקת קסטרו-הודיס, קבוצת האופנה שבשליטת משפחת רוטר ובעלי הודיס, דיווחה אמש (ד') כי קרולינה למקה, חברה בת בבעלות מלאה, מקיימת מגעים עם חברת אמריקאית לקבלת שירותיה של כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן לקידום מכירות המותג קרולינה למקה בארה"ב וברחבי העולם.

קרדשיאן צפויה לשמש פרזנטורית של קרולינה למקה, כחלק מההיערכות של רשת משקפי השמש לכניסה לארה"ב. זאת, לאחר שנים ארוכות בהן הדוגמנית בר רפאלי הובילה את פרסום הרשת. בדיווח לבורסה נכתב כי "פרטי ההתקשרות בין הצדדים עוד לא סוכמו במלואם ובעת הנוכחית אין כל וודאות כי הסכם התקשרות בין הצדדים ייחתם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

במארס האחרון – בעת ההודעה על המיזוג של קבוצת קסטרו עם קבוצת הודיס – חשפו בעלי הודיס כי נערך מו"מ לשכירת שירותיה של קרדישיאן. מי שמוביל את המגעים מול קרדשיאן הוא יוסי גביזון, מבעלי המניות המרכזיים בקסטרו, שאף נפגש עם קרדשיאן במארס האחרון בלוס אנג'לס. המטרה היא להפוך את קרולינה למקה לרשת גלובלית של משקפי שמש.

את רשת קרולינה למקה ברלין ייסד גביזון ב-2011. הרשת, שמונה כיום כ-85 חנויות ונקודות מכירה בעיקר בישראל, חוללה מהפכה בענף האופטיקה; היא חדרה לשוק על בסיס אסטרטגיה משולבת של דגמים אופנתיים המיוצרים בסין, ביחד עם מחירים נוחים. פרט למשקפי שמש, הרשת מכרה גם משקפי ראייה במודל לואו קוסט — בדוכנים, ללא אופטומטריסטים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CAROLINA LEMKE (@carolinalemkeberlin) on

הכנסות קרולינה למקה הסתכמו ב-2017 בכ-167 מיליון שקל, והרווח התפעולי הסתכם בכ-24.5 מיליון שקל (לפני הקצאת אופציות לעובדים ופחת). ההון העצמי של החברה הסתכם בסוף 2017 בכ-50 מיליון שקל, מתוך מאזן של 65 מיליון שקל.

המגעים עם קרדשיאן נערכים ימים אחרים לאחר שהרשות השנייה הורתה להפסיק את שידור הפרסומת של קסטרו בעקבות תלונות צופים וארגונים לזכויות הילד. הרשות הוציאה מכתב לגופים המשדרים רשת, קשת וערוץ עשר, בדרישה שלא לשדר את הפרסומת עד שיוסרו ממנה סצינות של אלימות. בפרסומת מפשיטה רותם סלע בחורה וכולאת אותה בתא המטען של מכוניתה בגלל שסירבה לחשוף מהיכן השמלה שהיא לובשת. בהמשך נרמז כי סלע רוצחת וקוברת אותה.

קסטרו מתמודדת בימים אלה עם המצב בענף האופנה הישראלי, שכולל מעבר של לקוחות לרכישה באינטרנט על חשבון החנויות המסורתיות. אתמול הודיעה קסטרו-הודיס על רכישת אתר האופנה לאדילה, אתר מכירות אונליין לאופנה, הנעלה וקוסמטיקה. קטרו דיווחה באוגוסט כי הכנסותיה במחצית הראשונה של 2018 צנחו בכ-8% ל-467 מיליון שקל, בהשוואה לכ-507 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2017.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CAROLINA LEMKE (@carolinalemkeberlin) on

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker

>> קסטרו מתרחבת בזירת האונליין: רכשה את אתר האופנה לאדילה

>> ההסתבכות החדשה של פוקס? "תרומות – רק לא לערבים"

השאירו תגובה