דיסני סטייל: הנסיכה סופיה משבדיה יצאה סינדרלה בשמלת מהאגדות

הנסיכה השבדית המקסימה סופיה, שגרמה לכולם להיזכר בסרט האהוב סינדרלה, כשלגופה שמלה בעלת גזרה פשוטה אך מנצחת. כזכור מדובר בדוגמנית עירום ופליטת ריאלטי שהגיעה לארמון אחרי שהנסיך קרל פיליפ התאהב בה

מאת  | ‏ 3 ספטמבר 2018

בעוד אנו עוסקים באדיקות בחיי המלוכה הבריטית, ישנן עוד כמה משפחות לא פחות מלכותיות בעולם, וספציפית ביבשת אירופה, נסיכים ונסיכות לרוב, שחייהם מזכירים לרגעים סרט של דיסני. אירוע כזה התקיים בשבת האחרונה בסנט מוריץ שבשוויצריה, לשם נהרו בני מלוכה לרוב על מנת להרים להוד מעלתו, נסיך בווריה המצודד, קונסטנטין בן ה-32, בנם של הנסיך ליאופולד והנסיכה אורסולה מבוואריה, בית מלוכה ששולט בחבל הארץ הגרמני מאז שנת 1918.

אשתו הטריה של הנסיך, דניז קאיה, נראתה נפלא בשמלת הכלולות העדינה בעלת שרוולי התחרה, לה הינומה ארוכה המשתרכת אחריה על הארץ, אבל התקשורת לא הפסיקה להשוות אותה למייגן מרקל, בעיקר בגלל פשוטת הלוק, השיער האסוף לאחור, עגילי היהלום ואיפור הניוד המינימליסטי. בעוד איש לא התווכח על חינניותה של הכלה, מי שגרמה לכולם להחסיר פעימה, ואף הביאה את החתונה הזו לכותרות, היתה אחת האורחות הידועות, הנסיכה השבדית המקסימה סופיה, שגרמה לכולם להיזכר בסרט האהוב סינדרלה, כשלגופה שמלה בעלת גזרה פשוטה אך מנצחת של הלייבל By Malina.

סופיה היא אכן סוג של סינדרלה בשר ודם. לפני שהנסיך הכי יפה באירופה, קרל פיליפ, התאהב בה וסחף אותה אחריו אל הארמון, היא הייתה דוגמנית עירום ומשתתפת ריאליטי מן המניין, מהסוג שההמונים בשבדיה מכירים לא רע. עכשיו, כשהיא כבר נשואה כמעט שלוש שנים, כנראה הרגישה סופיה מספיק בטוחה ליצור הומאז׳ כזה לאותה נסיכת דיסני אהובה, ששבתה את לבו של נסיך עד שהשעון צלצל חצות. מעל לשמלת המקסי הנפלאה הניחה על כתפיה ז׳קט טוויד שחור, ושיערה נפל מעל, פזור, לא פורמלי ומחמיא מאוד.

היו עוד אורחים מרובי גלאם ומשאבים פיננסיים באירוע האינטימי, שנערך בכנסייה צרפתית עתיקה וקטנטנה, ביניהם הנסיכה מריה אסטריד מליכטנשטיין, לודביג אנדרסון, בנו של חבר להקת אבבא, בני, השחקנית מפלדה מיליס, פיטר לנץ, ובעיקר נסיכים ונסיכות רבים מבווריה, המוכרת בהם היא הנסיכה אנה, שהיא גם שחקנית ואשת תקשורת, שבאו לברך את הזוג המאוהב, שהתנשק מחוץ לכנסיה לצהלות כולם, ובמיוחד את דניז, שהפכה רשמית לנסיכה. שיהיה במזל.

 

A post shared by World Royal News (@worldroyalnews) on

 

A post shared by The Royals (@mony0734) on

 

A post shared by @princesssofiafamily on

השאירו תגובה