זוהר של אחרי לידה: קיילי מוציאה את העיניים בביקיני ניאון

קיילי ג׳נר סוגרת את הקיץ בוואו כפול כשהיא מציגה לראשונה גוף של אחרי לידה בביקיני זרחני שהוא לחלוטין הטרנד הכי חם. ומה הסיפור עם הצלקת / קעקוע שרואים בחלק גופה התחתון? הרשת לא נרגעת

מאת  | ‏ 3 ספטמבר 2018
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

כבר דיווחנו כאן על כך שמבחינת משפחת קרדשיאן, ניאון הוא השחור החדש, או במקרה שלהן הניוד החדש. כל הבנות לבית קרדשיאן ג׳נר, אותן התרגלנו כל כך לראות בגוונים ניטרליים זנחו אותם הקיץ לטובת הפלטה הכי מסנוורת שיש, ועכשיו קיילי ג׳נר סוגרת את הקיץ בוואו כפול, כשהיא מציגה, לראשונה לאחר בואה של סטורמי המתוקה לעולם, גוף של אחרי לידה, בביקיני זרחני.

התמונות המתוקות להפליא שהעלתה היזמית המיליארדרית בת ה-21 מראות תמונה אידילית, לפחות במושגים קרדשיאניים, כשהיא והתינוקת בת שבעת החודשים נהנות משמש נעימה. סטורמי, כולה חיוכים והתלהבות, בבגד ים שלם ומתוק התואם לכובע הקש שלראשה, לאזניה עגילי יהלום קטנים, ואמא שלה, כמו השמש בכבודה ובעצמה, בבגד ים ירקרק ניאוני, עם גזרה גבוהה. ירוק הניאון היה הצבע הרשמי של קים קרדשיאן הקיץ, בעיקר בחופשה המשפחתית במיאמי, שם התאבזרה קימי גם במכונית בגוון הלוהט.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

לגבי גופה של קיילי, היא הייתה כנה למדי בנושא, וסיפרה לכל עוקביה כי הגוף שלה חזר לעצמו די מהר, אבל זה בעיקר מראה, ולא הגוף החזק והמוצק שהיה לה קודם. ״אני מרגישה כאילו יש לי עכשיו שרירי בטן מזוייפים״, אמרה בראיון יוטיוב. ״זאת הגנטיקה שלי, אבל אני מתה שיהיו לי שוב שרירים אמיתיים. יש לי גוף שיודע להפוך לספורטיבי באמת, ולמען הבריאות שלי אני רוצה לחזור אליו, לעשות את זה ולהרגיש טוב״.

רבים מהמתבוננים בתמונה מקרוב הבחינו בפס אדום על ישבנה של קיילי. מיד יצאה לדרך שרשרת תגובות על הממצא, כשחלק מהמגיבים הריעו: הנה ההוכחה לניתוח הגדלת הישבן שקיילי מכחישה כל השנים הללו. השמחה לאיד היתה מוקדמת. מביני דבר מיד הציגו סימוכין והובהר כי מדובר בקעקוע שהעניקה לעצמה במתנה בשנת 2015, המילה ׳שפיות׳ בצבע אדום, אותו שינתה אחרי כשנתיים, ויצרה ממנו משפט חדש: ׳לפני השפיות׳. והנה קיבלנו תזכורת לא רעה לכך שקעקועים אדומים נוטים לדהות ואז להיראות כמו צלקות.

 למרות שנראה שהיא אם מסורה להפליא, קיילי מתעקשת שהאמהות לא שינתה אותה בכלל. ״החיים שלי לא השתנו לדעתי מאז שנעשיתי אמא״, אמרה לאחרונה בראיון שערכה לה אחותה, בגיליון ספטמבר של ווג אוסטרליה. ״האופן שבו אני מביטה בעולם השתנה. אני חושבת יותר על העתיד. בעבר חייתי לי מיום ליום ועכשיו אני מתכננת הלאה. מאז שסטורמי נולדה נדמה לי שאני אוהבת את עצמי יותר. אני מנסה להיות אדם חיובי יותר, וליהנות יותר מהחיים״. הגוונים הפלורסנטיים כנראה משקפים את שמחת החיים החדשה שסיגלה לה קיילי, ולפי התמונות האלה, נראה שזה לגמרי עובד.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

השאירו תגובה