פנטסטיקו: השמלות הכי יפות על הכוכבות הכי שוות בפסטיבל ונציה

גאגא הביאה את אפקט האו-לה-לה במלואו, ועל הדרך גם חשפה פריט מאד מסקרן, דקוטה ג'ונסון הייתה מושלמת כהרגלה ואף יותר, אמה סטון החליפה שלושה לוקים בלתי נשכחים וקייט בלאנשט, נו, תאמצי אותנו כבר

מאת  | ‏ 2 ספטמבר 2018
 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

כשקאיה גרבר צעדה על מסלול תצוגת הקוטור של ולנטינו בשמלת נוצות ורודה וענקית, רוב תשומת הלב הופנתה דווקא לשיער שלה, שהיה מסודר בתסרוקת גבוהה ומוגזמת. על השטיח האדום של פסטיבל ונציה, ליידי גאגא לבשה את אותה השמלה, אבל לא נתנה לשיער להסיט את תשומת הלב מהשמלה ובחרה בקוקו גבוה. השמלה הוורודה של גאגא הייתה ללא ספק הרגע המרשים והמדובר ביותר על השטיח האדום של הפסטיבל השנה, אבל עד כה, הוא סיפק לא מעט רגעי אופנה.

שורת הכוכבות שצעדה השנה על שטיח הפסטיבל היא ממש אצולת סטייל הוליוודית – אמה סטון, קייט בלנשט, אל פנינג, דקוטה ג׳ונסון, נעמי ווטס, קלואי גרייס מורץ וטילדה סווינטון – כולן כוכבות שידועות לא רק בכישרון שלהן, אלא בבחירות האמיצות על השטיח האדום.

 

A post shared by theFASHIONbox (@fashionbox01) on

נדמה שארמאני פריבה הוא המותג שעבד הכי הרבה שעות נוספות לקראת הפסטיבל. בערב הראשון, נעמי ווטס לבשה שמלת סטרפלס ורודה ואלגנטית שמורכבת מפסים רחבים של בד, השחקנית האוסטרלית ניקול וורן לבשה גם היא יצירה של בית האופנה, שנראית כמו ציור מים תלת מימדי, וקייט בלנשט בחרה בשתי שמלות ערב, גם הן של ארמני – האחת שחורה עם שרוולי נוצות גרנדיוזיים והשנייה גם היא וא-סימטרית עם שרוול זהב וכתף דרמטית.

עוד שמלות שבלטו על השטיח האדום: דקוטה ג׳ונסון בסטרפלס אדומה של דיור, טילדה סווינטון גם היא באדום של המעצב המועדף עליה היידר אקרמן, נעמי ווטס בשמלה רומנטית של פראדה וביצירה שחורה ורקומה יפהפייה של דיור, אל פנינג מרחפת במיו מיו, אמה סטון בשמלת קלילה ורחוקה מהגוף של לואי ויטון ודונטלה ורסצ׳ה בשמלה אדומה בעיצובה ולצדה הדוגמנית איירינה שייק בשמלה זהובה של ורסצ׳ה שנצצה למרחקים.

אבל פסטיבל ונציה נותן לנו נחת לא רק בשעות הערב – גם במהלך היום גייסו הכוכבות את מיטב המותגים. אמה סטון נשארה נאמנה ללואי ויטון, אבל פינקה בלוק חצאית וחולצה בגווני פסטל של פנדי, נעמי ווטס כבשה אותנו עם חליפה לבנה של ארמאני, ודקוטה ג׳ונסון לבשה שמלת תחרה של דיור שהיינו מתחתנות בה היום. ליידי גאגא סיפקה גם היא עוד רגע זכור במהלך שעות היום, כשהגיעה לאירוע יושבת על סירה, עם שמלה שחורה ומחמיאה של ג׳ונתן סימקאי, תסרוקת רולים שנויה במחלוקת ובידה התיק הראשון בעיצובו של הדי סלימאן לסלין.

 

A post shared by Fashion Maniac (@a_fashion_maniac) on

>

 

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward) on

 

A post shared by #Iamyworld™️ (@iamyworld) on

 

A post shared by Uzbfashion (@uzbfashion) on

 

A post shared by Cate Blanchett (@catebllanchett) on

 

A post shared by Elle Fanning (@ellefanning) on

 

A post shared by Apple Fashion (@apfashiontw) on

 

A post shared by laChambre (@lachambrehq) on

>

 

A post shared by Adriana Mello (@adrianaamello) on

 

A post shared by Emma Stone (@emmajeanstonenews) on

>

 

A post shared by Amy

 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

>

השאירו תגובה