כולנו נתלבש כמו נסיכות: זארה עשו מייגן וזה מהמם

זארה החלה למכור רפליקה די מדויקת של האאוטפיט הכי יפה שמייגן לבשה השנה במחיר מעולה. עכשיו יכולות כל הנסיכות של העולם להצטרף למייגן, לעלות על מרפסות, להביט אל השמיים ולדמיין שהנסיך הארי עומד לצדן

מאת  | ‏ 2 ספטמבר 2018

המקור והזארה (צילום: גטי , יחצ חול)

המקור והזארה (צילום: גטי , יחצ חול)

מייגן מרקל היא המוזה הבלתי מעורערת של השנה החולפת מבחינה אופנתית, ומצליחה, כל הזמן עוד קצת, למתוח את הגבולות בין המהוגן והמלכותי לבין הסקסי. אחת הדוגמאות הטובות לכך הייתה בתמונת המרפסת הרשמית הראשונה שצולמה אליה, באירוע יום ההולדת הרשמי של המלכה, ׳טרופינג דה קולור׳ בו לבשה חליפת בלייזר של קרולינה הררה בצבע ניוד עדין, עם כפתורים מאסיביים וכתפיים חשופות.

עכשיו יכולות כל הנסיכות של העולם להצטרף למייגן, לעלות על מרפסות, להביט אל השמיים ולדמיין שאליזבת המלכה והנסיך הארי עומדים ממש לצדן. זארה החלה למכור רפליקה די מדויקת של האאוטפיט, במחיר פחות נועז, אבל בצבע עוצמתי. מדובר בטופ ׳בואט נק׳, ובעברית צוואר-סירה, הגזרה הכי מזוהה עם הוד מעלתה דוכסית סאסקס, והמחיר גבוה יחסית לזארה וזול יחסית להררה: 360 שקלים.

עכשיו צריך גם גרסה של הכובע (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

עכשיו צריך גם גרסה של הכובע (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

בזארה ניסו כנראה להכניס את הטרנד לתוך החיים עצמם, והדוגמנית בתמונות נראית שונה מאוד ממייגן, בלוק בריטי שלקוח יותר מהסיקסטיז ולא מהארמון, עם פוני ארוך, משקפי שמש שחורים וג׳ינס, אבל ההשראה עדיין צלולה ומהדהדת, ואיתה ההתלהבות בכל עברי הרשת. בניגוד לקייט מידלטון, מייגן עוד לא לבשה שום פריט מזארה, ואולי המחווה הזו שלהם הרסה סופית את הסיכוי שזה יקרה.

הסטייליסטית אלכסנדרה פולרטון המייעצת גם לזארה התראיינה לארונה ובישרה כי למפתח הצוואר הזה קוראים ׳ברדו׳, על שם בריז׳יט, ושאנחנו צפויים לפגוש אותו הרבה, כי הכתפיים הן האיזור האירוגני של השנה הקרובה. ״זו דרך מושלמת להשאר הגונות ולחשוף קצת עור״, מסבירה פולרטון, ״וזו אפשרות מרעננת למי שנמאס לה מצווארון ה-וי. זהו הסטייל המלכותי המודרני שגורם לצוואר להיראות ארוך, ענוג וברבורי, מה שמוביל את העין אל הפנים ונותן להן פוקוס מוגבר״. אם כן, הטרנד כבר פה, ובסתיו הקרוב כולנו נחשוף כתפיים ענוגות ועצמות בריח מסותתות, כמו בנות מלוכה ביישניות, מה שבחו״ל עשוי לייצר דלקות ריאות, ובישראל דווקא מסתדר לא רע בכלל.

מחמיא מאד בכתפיים (צילום: יחצ חול)

מחמיא מאד בכתפיים (צילום: יחצ חול)

האם זארה יכולים גם להוציא גרסה של הארי? (צילום:  Dan Kitwood לגטי אימג'ס)

האם זארה יכולים גם להוציא גרסה של הארי? (צילום: Dan Kitwood לגטי אימג'ס)

האמת, שמלה זה הרבה יותר יפה (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

האמת, שמלה זה הרבה יותר יפה (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

להיות נסיכה ליום אחד (צילום: יחצ חול)

להיות נסיכה ליום אחד (צילום: יחצ חול)

השאירו תגובה