במכנסי פלסטיק צמודים: קיילי מצאה את הבגד הכי לא נוח שיש

נכון שבמשפחה הזאת זה לא ממש מפתיע, אבל אחרי שהתרגלנו לשמלות הלייטקס של הקרדשיאנס קיילי מגיעה בהברקה משלה - מכנסיים ורודים שלא ברור איך נכנסים אליהם (וזה בלי לדמיין בכלל צעידה ברחבי העיר). מה לא עושים כדי לקדם את המותג

מאת  | ‏ 29 אוגוסט 2018
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

לא שאי פעם חשדנו בקרדשיאנס כחובבות נוחות, אבל המכנסיים החדשים של קיילי לוקחים את אי הנוחות לשלב הבא. מישהו אמר שפשפת?

כחצי שנה לאחר שילדה את סטורמי הקטנה, קיילי עפה על הגוף שלה ואפילו העלתה לסנאפצ'ט תמונת קלוז אפ על הבטן השטוחה, בה היא מברכת לשלום את השרירים שעשו קאמבק. בהתאמה, חליפות הטרנינג שלה, שיקיות ככל שיהיו, פינו חזרה מקום לסטייל הקצר והצמוד האהוב כל כך בבית קרדשיאן-ג'נר (כלומר, באחוזות קרדשיאן-ג'נר).

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

אתמול קיילי העלתה סדרת צילומים שלה לאינסטגרם רגע לאחר שסיימה את צילומי הקמפיין לשיתוף הפעולה החדש של מותג האיפור שלה. בחודשים האחרונים קיילי הוציאה שיתופי פעולה עם אמא קריס ואחותה הגדולה קורטני, ובעבר שיתפה פעולה בקולקציות עבור מותג האיפור שלה גם עם האחיות קים וקלואי. עכשיו מגיע תורה של ג'רדן וודס, הבסטי של קיילי שגם מתגוררת איתה בבית הענקי שלה.

ג'ורדן זוכה לכבוד אחרי רוב בנות המשפחה אבל לפני קנדל ג'נר, מה שגרם לכמה הרמות גבה בקרב המגזינים העולמיים. יחד עם זאת, קנדל וקיילי משתפות פעולה כבר שנים בעיצוב קולקציות בגדים, נעליים ובגדי ים, כך שאין לנו ספק שהכל שם בסדר גמור.

נוח זה לא. יפה? זה כבר עניין של טעם (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

נוח זה לא. יפה? זה כבר עניין של טעם (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

אבל בחזרה למכנסיים. צמודים, ורודים, מבריקים. מסטיק הבזוקה של האופנה. לצילומים הם אמנם עובדים, אבל נראה לנו שמדובר באחד מזוגות המכנסיים הכי לא נוחים ללבישה, בוודאי באוגוסט בלוס אנג'לס, ויש רק לקוות שהיא הסירה אותם מיד אחרי הצילומים ונשארה בקרבת מזגן.

קיילי בחרה לצוות למכנסי הברבי הוורודים (שממש מזכירים לנו את בריטני ספירס גרסת הניינטיז, וזו השוואה מחמיאה!) גם מניקור ורוד. "לא הצלחתי להחליט", היא כתבה בפוסט האינסטגרם שהשוויץ במניקור, וחשפה חמישה גוונים שונים של ורוד על כל אחת מאצבעותיה. מניקור קשת ורוד – איך לא חשבנו על זה קודם?

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

השאירו תגובה

 

  • היא בגלל שלקהדל יש חוזה אקסלוסיב עם אסתי לאודר לכן זה לא אפשרי לה לשתף פעולה עם קיילי קוסמטיקס

    מאת: הסיבה למה קנדל לא עושה שת״פ עם קיילי |‏ 30 באוגוסט 2018 | 06:30