הכי פוטוגני: מותג בגדי הים הזה כבש את כל הסלבס, והוא ממש לא יקר

אוגוסט עוד שניה נגמר, וזה הזמן להתכנס למסקנות החשובות מהקיץ. עכשיו אפשר כבר להכתיר את אחד הזוכים הגדולים בקטגוריית בגדי הים - גוסברי. מקנדל ג'נר עד ג'יי לו דרך מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט ואמילי רטאייקאוסקי, כולן נשבו בקסמו ופיד האינסטגרם שלנו התפוצץ מנוכחותו. והבונוס: הוא בסייל

מאת  | ‏ 29 אוגוסט 2018

מה יותר טוב מסלבס לובשות בגדים לוהטים? סלבס לובשות בגדים לוהטים שאנחנו יכולות להרשות לעצמנו! למרות שכיף לנו לחלום על גוצ'י ופראדה, הרבה יותר נעים לראות את הכוכבות האהובות עלינו לבושות בפריטים שגם אנחנו יכולות לאמץ לארון מבלי לחלק לאינספור תשלומים מלווים בחרדות קיומיות.

הפעם האיט גירלס החליטו לפרגן לארנק שלנו עם מותג אינדונזי שהן אוהבות במיוחד בשם גוסברי. למרות שגוסברי מכריזים על עצמם כמותג הלבשה תחתונה בראש ובראשונה, אלה דווקא דגמי בגדי הים השלמים שזכו לפופולריות אצל נשים מהממות כמו קנדל ג'נר, ג'ניפר לופז, קנדיס סוונפול וקאיה גרבר.

 

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

למותג יש כמה דגמים של בגדי ים שלמים, כשזה שהפך פופולרי במיוחד אצל הכוכבות הוא דגם So chic עם מפתח הצוואר הנמוך והמחמיא. מחירו המלא הוא 360 שקלים – מחיר מעולה לבגד ים שימושי בצבע חלק, אבל בימים אלה תוכלו למצוא אותו באתר המותג בסייל, והוא עולה 218 שקלים בלבד. וכן, יש להם משלוחים לישראל.

לקנדל יש את בגד הים בשני גוונים – ירוק נועז ושחור קלאסי, ג'יי לו בחרה באפור-כסוף, קאיה גרבר הלכה על אדום ומלאכית ויקטוריה'ס סיקרט קנדיס סוונפול אימצה את הכחול, כשבאתר תמצאו גם כמה גוונים חדשים לחלוטין, רק שאלה אינם בסייל. 

 

במידה והמחשוף הנמוך שהכוכבות עפות עליו הוא קצת יותר מדי עבורכן, גשו מיד לדגם הנקרא ריזורט, שהוא בעל קווים נקיים וספורטיביים יותר ולא נגזים אם נקרא לו בגד הים האולטימטיבי. הוא נראה נוח, הוא מחמיא ועשוי מבד עם טקסטורת פסי סריג. הגוונים שלו גם הם נפלאים – לבן, ניוד, חרדל וכחול-אפרפר.

התלונה היחידה שיש לנו כלפי המותג הוא טווח המידות המצומצם ביותר – בגדי הים מתחילים ממידה אקסטרה סמול שמקבילה ל-34 אירופאית, ומגיעים עד לארג', שהוא מידה 40 – פחות מהמידה הממוצעת של האישה המערבית. מדובר במותג עם גזרות פשוטות, סקסיות ומחמיאות לכל כך הרבה מידות ומבני גוף, שקשה לנו להבין מדוע היצע הגדלים כל כך מזערי. אם אתן ממוקמות בצד הקטן של סקאלת המידות, אל תהססו לרגע – מדובר בבגדי ים איקוניים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

השאירו תגובה

 

  • לשלי– זה לא חוט, זה הפיה של הגלגל ים.

    מאת: שיר |‏ 30 באוגוסט 2018 | 01:13
  • אהבתי.
    חלקים, פשןטים ומחמיאים.

    מאת: מורן |‏ 29 באוגוסט 2018 | 13:36
  • אף אחד בעולם לא שם לב לחוט שיוצא ממקום כלשהו בתמונה הראשונה של קנדל? פספוס מטורף לא מבינה איך הוא ככה באמצע בכלל.. 0:

    מאת: שלי |‏ 29 באוגוסט 2018 | 12:36