למה להקריפ? השרשרת הפועמת של קים תעשה לנו סיוטים הלילה

היא לא עברה ניתוח פלסטי משונה ולא מדובר באקססורי האחרון שהגה המוח היצירתי של קניה, אלא ביצירתו של אמן ייחודי למדי, שבמקרה גם מקורב לצמרת ההוליוודית - כך שסלבס נוספים כבר הפכו לפרנזנטורים של פרוטזות ה"עור" המטרידות שלו

מאת  | ‏ 28 אוגוסט 2018
 

A post shared by FashNerd.com (@fashnerd_) on

אם אתם מוקרפים בקלות, כדאי שתקראו את האייטם הבא בזהירות: קים קרדשיאן לקחה הפסקה אתמול מהלו"ז העמוס של לבישת ביקיני ואימוני כושר בדרך לבטן הכי שרירית במשפחה, כדי להעלות סדרה של סרטונים בהם היא עונדת שרשרת צ׳וקר מוזרה במיוחד, שזוהרת בחושך לפי קצב פעימות הלב של קים, ונראית כאילו הוטמעה בתוך העור של הקרדשיאנית.

אפשר להירגע – קים לא עברה ניתוח פלסטי משונה ולא מדובר באקססורי האחרון שהגה המוח היצירתי של קניה ווסט, אלא בפרויקט של אמן פלסטי בשם סיימון האק, שנקרא A.human ומציג פרוטזות משונות ויצירתיות שמחוברות לגוף האנושי. היא לא הסלבית הראשונה להצטלם לפרויקט – כריסי טיגן וטאן פראנס מ"טאץ׳ עליז לסטרייט שיעיז" העלו שניהם תמונות אינסטגרם השבוע עם יצירות משונות בצבע עור מחוברות לצוואר ולחזה שלהם.

אז איך הגיעה קים קרדשיאן לקחת חלק בפרויקט? האק הוא לא רק אמן, הוא בעל משרד יחסי ציבור בניו יורק, ויש לו מערכת יחסים ארוכת שנים עם משפחת קרדשיאן. כריסי טיגן, למקרה שלא ידעתם, היא חברה קרובה של קים וגם של קריס, כך שלא מפתיע שגם היא מכירה את האק. הפרויקט המסקרן יוצג החל משבוע הבא, ואנחנו כבר מתות לראות אם יש שם עוד סלבים שקיבלו תוספות של איברים משונים.

 

A post shared by NW Magazine (@nwmag) on

 

A post shared by T A N . F R A N C E (@tanfrance) on

 

A post shared by Andreja Pejic (@andrejapejic) on

 

A post shared by dash_broadcast (@dash_broadcast) on

השאירו תגובה