קונה בקניון: לא תאמינו מאיפה הבגדים הזולים של קנדל

הדוגמנית הרווחית בעולם כנראה יכולה להרשות לעצמה כל מותג שתרצה, אבל השבוע היא נצפתה בטוטאל-לוק של רשת לגמרי נגישה, אותה תוכלו למצוא גם בקניון הקרוב לביתכם. ולא, הפעם לא מדובר בזארה

מאת  | ‏ 27 אוגוסט 2018

כמו כולנו (צילום: splash news)

כמו כולנו (צילום: splash news)

בזמן שאחותה קים נמצאת במסע שמטרתו ללבוש כל דגם וינטג' של ורסאצ'ה שהיא יכולה לשים עליו את הידיים, קנדל ג'נר נוקטת בגישה קצת יותר צנועה, ונצפתה בלוק דנים של אמריקן איגל, כאילו הייתה בת 22 רגילה שעושה את השופינג שלה בקניון.

אל תתבלבלו, קנדל היא עדיין המיליונרית שכולנו מכירים ואוהבים, והשבוע היא צולמה נוהגת ברחבי לוס אנג'לס בקאדילק ישנה בצבע סגול, אבל כשזה נוגע למלתחה שלה, נראה שחשוב לה פחות תג המחיר או הגושפנקא היוקרתית.

דנים על דנים על דנים (צילום: splash news)

דנים על דנים על דנים (צילום: splash news)

קנדל נתנה פרשנות חדשה לדאבל דנים, אותו רגילים לראות בווריאציה של מכנסי ג'ינס עם חולצת ג'ינס מכופתרת. היא בחרה בזוג מכנסי ג'ינס באורך שבע שמיניות וטופ דנים עם מחשוף מרובע וסיומת של פפלם מעודן. לצמד הפריטים האלה היא צירפה גם סקראנצ'י בגוון דנים ואפילו תיק תואם, כשרק נעלי הסירה בלבן ואדום שברו את הרצף.

ג'נר הסתובבה גם עם ז'קט ג'ינס, אבל לבשה והסירה אותו לסירוגין, כיאה למזג האוויר השמשי של סוף אוגוסט באל. איי.

 

A post shared by HollywoodLife (@hollywoodlife) on

באופן מפתיע מכנסי הג'ינס, הטופ, הסקראנצ'י וגם הז'קט כולם מבית אמריקן איגל, ועל כן מגיעים במחירים שמתאימים גם לכיס שלנו. הז'קט הוא הפריט היקר ביותר בלוק ומחירו 70 דולר (כ-250 שקלים), המכנסיים והטופ עולה 50 דולר (כ-180 שקלים) ואת המכנסיים תוכלו להשיג בארץ ב-249 שקלים. חבילה של שלוש גומיות ברשת עולה כ-30 שקלים.

קנדל אפילו עלתה על מגרש הכדורסל למשחק עם חליפת הג'ינס הזו, השייכת לקולקציה בשם נקסט לבל ג'ינס, אותה מגדירים באמריקן איגל כ"קו דנים סטרצ'י ונושם". למרות המחיר הזול של הלוק, שלא מזיז בכלל לארנק של קני (הדוגמנית הרווחית ביותר בעולם בשנה החולפת), יש לנו תחושה שהיא בכל זאת לא הייתה צריכה להיפרד ממאות השקלים הבודדים שהוא עולה. סביר יותר להניח שאמריקן איגל פינקו אותה בפריטים, וקיבלו קידום אפילו יותר טוב משקיוו כשהג'נרית החליטה ללבוש את כולם יחד. ככה זה כשאת שטח פרסום חי ונושם.

 

A post shared by Topmodels (@squadmodell) on

השאירו תגובה