מפרגנות: הסופרמודל חוגגת 48 בביקיני מנומר וגזרה בלתי נתפסת

אמש חגגה קלאודיה שיפר 48 קיצים, ונראתה לוהטת אפילו יותר מהקיץ הנוכחי. את יום ההולדת היא בילתה על יאכטה בחופשה משפחתית באיטליה, ותמונות הפפארצי הצליחו גם לחשוף את מה שעשוי להיות הסוד לכך שהיא עדיין נראית בת 28. אליהן הצטרפו גם צילומי ההפקה מגיליון ספטמבר של ווג פריז, והתוצאה היא אובססיה אחת גדולה מבחינתנו

מאת  | ‏ 26 אוגוסט 2018
 

A post shared by Mean.Girls (@mean.girls7) on

איזה מזל שאנחנו בעידן הסיסטרהוד! זוכרות את התקופה בה כל תמונה של סופרמודל הייתה גורמת לכולנו לקנא בטירוף? היום הנוהג הוא להרים לכולן, ותודה לאל, כי אנחנו לא יודעות איך להתמודד עם איך שקלאודיה שיפר נראית רגע אחרי שהיא חגגה יום הולדת 48. אז בואו נפרגן.

בתקופת שיא קריירת הדוגמנות שלה, יש מי שהכתירו את הסופרמודל הגרמניה בתור האישה היפה בעולם. בניגוד לדוגמניות העל האמריקאיות והבריטיות של אותה התקופה, קלאודיה גם שמרה על פרטיות יחסית, ולא ידענו יותר מדי על מי היא בחיים האישיים. השמועות מסביב לזוגיות ארוכת השנים שלה עם דיוויד קופרפילד לא ממש תרמו לפרסונה הציבורית שלה, והיא נתפסה כבובה על חוטים בידי אנשים יחסי ציבור.

 

A post shared by Claudia Schiffer (@claudiaschiffer) on

תריצו קדימה יותר מעשרים שנה, וקלאודיה נראית לגמרי אחרת. כלומר, לא פיזית – היא נראית כאילו היא לא הזדקנה יום מאז יום הולדת 28 – אבל היא קורנת, מחויכת ונראה שהיא נהנית מכל רגע של החיים שלה. רגע לפני יום הולדת 48, היא יצאה לחופשה משפחתית באיטליה עם בן זוגה ושלוש הבנות המשותפות שלהם, וצולמה בשני בגדי ים שונים שחשפו גזרה מפילת לסת. הראשון מנומר והשני אדום ופרחוני (וקצת מכוער, אם יורשה לנו), כשלשניהם היא הוסיפה משקפי שמש עם מסגרת לבנה וקוקו גבוה. כמעט בכל תמונה, נראית קלאודיה כשהיא מורחת על עצמה מקדם הגנה. נראה לנו שגילינו למה היא נראית כל כך צעירה.

חוץ מהחופשה המפנקת, שיפר גם חשפה באינסטגרם תמונה הורסת מתוך גיליון ספטמבר הקרוב של ווג פריז, שגרמה לנו להסתכל פעמיים ולתהות האם מדובר בתמונה ישנה או חדשה. לגיליון שלושה שערים שונים, שעליהם מתנוססות הקולגות של קלאודיה מעידן הסופרמודלס של שנות השמונים והתשעים – נעמי קמפבל, קייט מוס וקריסטי טרלינגטון. בתוך הגיליון, שעושה כבוד לאגדות עולם האופנה, קלאודיה נבחרה להופיע בהפקה של פריטי אופנה שקורצים למערב הפרוע – כי מה אומר מערב פרוע ואמריקנה יותר מדוגמנית גרמניה?

הפרסומת הכי טובה שראינו אי פעם לקרם הגנה (צילום: אינסטגרם  mean.girls7)

הפרסומת הכי טובה שראינו אי פעם לקרם הגנה (צילום: אינסטגרם mean.girls7)

 

 

A post shared by Claudia Schiffer (@claudiaschiffer) on

 

A post shared by Vogue Paris (@vogueparis) on

 

A post shared by Fashionista (@fashionista_com) on

 

A post shared by Claudia Schiffer (@claudiaschiffer) on

 

A post shared by Claudia Schiffer (@claudiaschiffer) on

 

A post shared by Claudia Schiffer (@claudiaschiffer) on

השאירו תגובה

 

  • חבל שאתם לא כותבים שהתמונות התחתונות יותר הן מהתקופה הצעירה שלה כדי שאנשים יבינו את ההבדלים . או לציין שנים

    מאת: נטע פלג |‏ 27 באוגוסט 2018 | 02:25
  • יפייפיה

    מאת: ט |‏ 26 באוגוסט 2018 | 18:06