אופס? קנדל דווקא התלבשה צנוע, אבל הפלאש חשף דברים אחרים

אם פשוטות עם שכמונו כבר יודעות לדקלם מתוך שינה את המשוואה שלפיה בד שחור דק פלוס פלאשים מינוס חזייה שווה פטמות חשופות, בשביל שועלת פפראצי ותיקה כמו קנדל ג'נר ודאי לא מדובר בחדשות מסעירות. אז כשהיא לבשה גולף שחור דקיק לדינר עם קייטלין, היא כנראה ידעה מה עומד לקרות, וכנראה החליטה שלא ממש אכפת לה

מאת  | ‏ 26 אוגוסט 2018

אם היה מדובר בכל כוכבת אחרת, היינו אומרות שזו פאדיחת פלאש. אבל במקרה של קנדל ג׳נר – סביר להניח שחשיפת הפטמות שלה הייתה מתוכננת מראש או לכל הפחות, ממש לא הפריעה לה.

בכל זאת, שדיים חשופים הוא אחד הנושאים האהובים על קנדל. אין כמעט ראיון בו היא לא מספרת כמה היא אוהבת את החזה שלה וחושבת שצנזורה על פטמות נשיות היא מיותרת. היא גם היחידה מבין אחיותיה שמסתובבת עם החזה שנתן לה הטבע ולא המנתחים הפלסטיים, לפחות על פי הספקולציות.

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

תקרית הפלאש התרחשה כשקני יצאה לארוחת ערב עם אמאבא קייטלין ג׳נר, לבושה בסריג צמוד ושחור עם צווארון גולף, ממש כאילו היא הולכת לפרוץ בפנטומימה בכל רגע. מדובר באחד האאוטפיטים הצנועים – שלא לומר משעממים – שלבשה קנדל לאחרונה, כשאורות הפלאשים שחשפו את החזה שלה מתחת לחולצה היו כנראה הדבר המרגש ביותר שקרה באותו ערב.

אותו הדבר קרה לאחרונה לקים, כשהיא יצאה בשעות הערב עם בגד גוף כסוף והשאירה את החזייה מאחוריה. מכיוון שהקרדשיאנית הראשית מעולם לא חששה מקצת עירום, היא אפילו שיתפה את התמונות באינסטגרם שלה, והצליחה לחמוק ממדיניות הפטמות הקשוחה של הפלטפורמה – התמונה לא הוסרה. ביום שאינסטגרם יפסיקו לחסום חשבונות שמראים את החזה הנשי, תדעו למי להודות – בנות הקרדשיאן-ג׳נר שמובילות את המלחמה הצודקת עבור כולנו.

 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

פה

אם קייטלין מאשרת, מי אנחנו שנתווכח (צילום: אינסטגרם - holywoodreporter)

אם קייטלין מאשרת, מי אנחנו שנתווכח (צילום: אינסטגרם – holywoodreporter)

הכי קולית שיש (צילום: אינסטגרם - holywoodreporter)

הכי קולית שיש (צילום: אינסטגרם – holywoodreporter)

 

השאירו תגובה