עתיד ורוד: קים נראית כמו מסטיק בזוקה חטוב במיוחד

אחרי רצף הלוקים הזרחניים, נראה שקימי נמצאת בעיצומה של התקופה הוורודה שלה: מהשמלה שלבשה ליום ההולדת של קיילי דרך בגד הגוף ההזוי מההפלגה ועד האאוטפיט הנוכחי - שמלת לטקס צמודה שהדגיש, שוב, את הגזרה החדשה ולוותה בתיק מוגזם ובתאונת מלתחה קלילה

מאת  | ‏ 23 אוגוסט 2018
 

A post shared by Mynet Kadın (@mynetkadin) on

אחרי שעפנו עליה בהפקת האופנה ל-CR Fashion Book בה היא לובשת הרבה מאוד בד, קים קרדשיאן חזרה לעצמה והבהירה שמחוץ לדפי מגזיני האופנה, היא לא מתכוונת להסתיר אפילו סנטימטר מהגזרה שהיא עובדת עליה במשך שעה וחצי בחדר הכושר מדי יום.

קים הגיעה השבוע לאירוע כשהיא נראית כמו ברבי עתידנית. הלוק כלל שמלת לטקס ורודה וצמודה, נעלי פלסטיק שקופות עם עקב, משקפי שמש גיאומטריים ותיק מתוך אוספי תיקי ג׳ודית ליבר שלה, הפעם בצורה צ׳יפס ועם תג מחיר של קרוב ל-6000 דולר. האירוע היה ציון 25 שנה לחנות וינטג׳ ידועה ומצליחה, וקים, באופן הולם, בחרה ללבוש פריט ממנה – השמלה הוורודה היא פריט וינטג׳ מבית ורסצ׳ה. את הלוק היא סיימה עם תסרוקת שיער זכוכית, שכבר סיפרנו לכם שהיא טרנד לוהט על ראשי הסלבס הקיץ.

 

A post shared by @kimyefashn on

על השטיח, קים נשאלה – שוב – על הגזרה החדשה, וסיפרה בגאווה שהיא והמאמנת האישית שלה חוגגות בחודש הבא שנה ביחד. כשנשאלה אם יש מאכל אחד שנאלצה לוותר עליו יחד עם תוכנית האימונים המפרכת, קים סיפרה שהייתה מכורה לסוכר, ונאלצה לוותר עליו, אבל לא לחלוטין. מיד לאחר מכן היא התחילה למנות את טעמי ההאגן דאז האהובים עליה, מה שגרם לנו להרגיש קרובות אליה במיוחד. מי ידע שקים היא אנושית?

אם כבר מדברים על אנושיות, חלק מהתמונות חשפו תקלת מלתחה שקרתה לקים יותר מפעם או פעמיים – המחטב שלה הציץ מתחת לשמלה. בעוד באתרים העולמיים דיווחו על כך כתקלת מלתחה, נראה לנו שבפעם האלף שזה קורה לקים, ובכלל לסלבס, אפשר כבר להתעלם. כולנו יודעים בדיוק מה מסתתר מתחת לשמלות הצמודות שלהן. מה שלא ברור הוא למה קים בכלל צריכה מחטב כשהיא שרירית וחטובה מאי פעם?

 

A post shared by trèsCLICK (@tresclick) on

 

A post shared by Oby (@obyoriji) on

 

A post shared by Judith Leiber (@judithleiberny) on

השאירו תגובה