"בהלם אבל לא מופתעת מהאטיטיוד שלה": הדוגמניות יוצאות על קנדל ג'נר

קנדל היא הדוגמנית הרווחית בעולם, אבל החיים בפסגה לא תמיד פשוטים. בראיון שנערך עמה לאחרונה היא הצליחה לעצבן את הקולגות וגרמה לסערה לא קטנה בגלל אמירה שנויה במחלוקת

מאת  | ‏ 22 אוגוסט 2018
 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

אמירה מנותקת מהמציאות של אחת מבנות קרדשיאן-ג'נר היא לא בדיוק הפתעה. בכל זאת, מדובר בנשים שנולדו לתוך כסף ורק הפכו עשירות יותר ויותר עם הזמן. כשמדובר בג'נריות הצעירות – קנדל וקיילי, המצב אפילו קיצוני יותר, שכן בניגוד לאחיותיהן הגדולות הן זכו לתהילה בגיל צעיר מאוד, הודות לתוכנית הריאליטי.

רק השבוע התרוצצה שמועה שקיילי מסרבת לקחת חלק באירועי צדקה עבור עניים מכיוון שהיא חושבת שהם פשוט לא עובדים קשה כמוה, והנה גם קנדל מצליחה לעצבן את העולם, וגרוע מכך – היא עצבנה את הקולגות שלה.

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

בראיון למגזין לאב, שחוגג עשר שנים לקיומו עם שערים וראיונות עם הדוגמניות הרותחות בעולם, קנדל נתפסה עם כמה ציטוטים שיכולים להתפרש כמו זלזול בדוגמניות שעובדות לצדה, כשסיפרה על החרדות שהביאו אותה לקחת צעד אחורה מההשתתפות בשבועות האופנה העולמיים.

"תמיד הייתי מאוד בררנית לגבי התצוגות שאני משתתפת בהן", היא אמרה למגזין. "אף פעם לא הייתי אחת מהבנות האלה שצועדת בשלושים תצוגות בעונה, או מה שהן לא עושות. זכותן, אבל לי היו מיליון עבודות, לא רק מסלולי תצוגות. השילוב בין כל אלה היה יותר מדי בשבילי, התחלתי קצת להילחץ והייתי צריכה לקחת צעד אחורה".

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

בתגובה, דוגמניות אחרות בתעשייה נעלבו ויצאו נגד הציטוט הפוגע. "מה שהבנות האלה עושות זה את מירב המאמצים להתקדם וגם להרוויח קצת כסף כדי שהן יוכלו לפרנס את עצמן ואת המשפחה שלהן", כתבה באינסטגרם הדוגמנית דריה סטרוקוס. הדוגמנית ליאומי אנדרסון, שצעדה לצד קנדל בתצוגת ויקטוריה'ס סיקרט, צייצה בטוויטר: "אני בהלם אבל גם לא מופתעת מהגישה הזאת. לא כולן יכולות לדלג על אודישן, לקבל יותר כסף מכולן ובאופן כללי לעבוד פחות".

למרות החיים הפריבילגיים של קנדל, היא ממש לא התקבלה בזרועות פתוחות בעולם האופנה כשהתחילה בו את דרכה. כמובן שהשם שלה פתח לה דלתות רבות והיה לה יתרון משמעותי על דוגמניות אנונימיות מתחילות, אבל הפרסום בריאליטי גרם לתעשייה לפקפק ביכולת שלה להיות דוגמנית אופנה עילית, וקנדל החרוצה הוכיחה שהיא יכולה לעשות הכל, ואפילו הדיחה את ג'יזל מרשימת הדוגמניות המרוויחות בעולם. פריבילגית? בוודאי. אבל דוגמנית מעולה? בהחלט.

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

בגלל ההתחלה הבעייתית שלה בתעשייה והעובדה שהיא חלמה להיות דוגמנית מגיל צעיר, קנדל מיהרה להגיב על הראיון בסדרת ציוצים, כשהיא מתנצלת ומתקנת את הרושם המוטעה שנוצר מהדברים, ובעיקר דואגת להבהיר שהיא מעריצה את הקולגות שלה שעובדות כל כך קשה.

"חשוב לי להבהיר את הראיון, בו דבריי הוצגו באופן מוטעה", צייצה קני. "זו הייתה אמורה להיות לחלוטין מחמאה, אבל למרבה הצער, המילים שלי עוותו והוצאו מהקשר. אני רוצה להיות ברורה. יש לי אין סוף כבוד כלפי הקולגות שלי! אני זוכה לראות מקרוב את המחויבות העיקשת שלהן, מוסר העבודה, הימים הבלתי נגמרים, חוסר השינה, הפרידה מהמשפחה והחברים, הלחץ שמגיע עם נסיעות בעולם והמחיר שהן משלמות בבריאות הפיזית והנפשית. ועדיין, הן גורמות להכל להיראות יפהפה וחסר מאמץ. כל כך הרבה מהנשים האלה מהוות לי השראה ויש לי המון מזל לעבוד לצדן! אין שום סיכוי שאני אי פעם אוכל להעליב אותן".

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

השאירו תגובה