בשיא של החיים שלה: ג'ניפר לופז באוברול שהשאיר אותנו המומים

רגע אחרי שגנבה את כל התשומת לב בטקס פרסי ה- VMA הגיעה ג'ניפר לופז לאפר פארטי והפגיזה באוברול משוגע של ורסאצ'ה שכולם מדברים רק עליו. אם זה לא הספיק לכם אז התכשיטים שענדה שווים למעלה משני מיליון דולר. סטיל פרום דה בלוק?

מאת  | ‏ 22 אוגוסט 2018

כן היא הורסת, כן היא בת 49 (צילום: Andrew Toth לגטי אימג'ס)

כן היא הורסת, כן היא בת 49 (צילום: Andrew Toth לגטי אימג'ס)

לג׳ניפר לופז היה שבוע מצוין. בטקס פרסי ה-VMA, היא זכתה בגרסה שלהם לפרס מפעל חיים – פרס החלוצה על שם מייקל ג׳קסון. היא הופיעה בטקס, זכתה למחיאות כפיים בעמידה מהקהל (מלבד קיילי ג׳נר שנשארה לשבת) והכל תועד בכל רגע על ידי הבויפרנד המעריץ אלכס רודריגז, שלא הצליח להוריד ממנה את העיניים או את עדשת הסמארטפון.

על השטיח האדום היא לבשה שמלה כסופה וא-סימטרית של ורסצ׳ה, והלכה על לוק מונוכרומטי לחלוטין, כשכל האקססוריז גם הם כסופים. אבל מה שמעניין במיוחד הוא אוסף התכשיטים שג׳יי לו ענדה על עצמה, בשווי כולל של כשני מיליון דולר.

כמה סטייל בבחורה אחת (צילום: Andrew Toth לגטי אימג'ס)

כמה סטייל בבחורה אחת (צילום: Andrew Toth לגטי אימג'ס)

כל התכשיטים שענדה ג׳יי לו היו באדיבות טיפאניס וכללו טבעת יהלום חמישה קאראט בשווי של כמעט מיליון דולר, צמיד גיאומטרי משובץ יהלומים שמחירו כ-155 אלף דולר וזוג עגילים כל כך ייחודיים, שיש רק זוג אחד מהם בעולם כולו. הסטייליסט הצמוד של ג׳ניפר סיפר שהוא והשותפה שלו עבדו על הלוק במשך חודשיים, כאשר בחירת התכשיטים הייתה השלב האחרון, וג׳יי לו פינתה מזמנה להשתתף בבחירה, מכיוון שמדובר בשלב האהוב עליה ביצירת מראה שטיח אדום או עבור הבמה.

כשזה הגיע לבחירת העגילים, הוצג לג׳יי לו מגש שכלל פריטים וואן אוף א קיינד מתוך הקולקציה שעיצב ריד קרקוף (המנהל הקריאייטיבי לשעבר של קואץ׳) עבור טיפאניס. מבלי לדעת כמה כל תכשיט עולה, ג׳יי לו בחרה את העגילים, שהיו הפריט היקר ביותר על המגש. טיפאניס סירבו לפרסם את המחיר שלהם, אבל צמד העגילים כולל שורות יהלומים בחיתוכים שונים, ויוצרות יחד מראה שהוא יוקרתי אבל גם מעט רוקנ׳רולי. אין ספק – לאישה יש טעם יקר.

עם הבויפרנד איי רוד. (צילום: Andrew Toth לגטי אימג'ס)

עם הבויפרנד איי רוד (צילום: Andrew Toth לגטי אימג'ס)

אחרי שכבשה את השטיח ואת הבמה, ג׳יי לו התפנתה לאפטר פארטי, ויצאה לבלות בלוק לוהט במיוחד. זה היה המראה הרביעי שהחליפה באותו הלילה, כשכולם מבית ורסצ׳ה. הלוק הלילי כלל חולצה מכופתרת שג׳יי לו פתחה כמעט עד הפופיק – מראה שהיא חובבת עוד מאז אותה שמלה מדוברת של ורסצ׳ה שלבשה לטקס הגראמי בשנת 2000 – בשילוב עם מכנסיים צמודים וגבוהים. שני הפריטים התואמים נשאו את אחד ההדפסים המזוהים עם בית האופנה, וג׳יי לו צירפה אליהם תיק שחור קטנטן, חגורה עבה במיוחד, עגילי חישוק, שרשראות זהב ומשקפי שמש, כמובן, כי מה מסנוור יותר מהתהילה של עצמך?

אהבנו את הפאה (צילום: Andrew Toth לגטי אימג'ס)

אהבנו את הפאה (צילום: Andrew Toth לגטי אימג'ס)

נשמח לאוברול של ג'י לו ולטורבן הצהוב (צילום: Andrew Toth לגטי אימג'ס)

נשמח לאוברול של ג'י לו ולטורבן הצהוב (צילום: Andrew Toth לגטי אימג'ס)

אם יש מישהי שיכולה ללבוש את האוברול הזה זו ג'יי לו  (צילום: Andrew Toth לגטי אימג'ס)

אם יש מישהי שיכולה ללבוש את האוברול הזה זו ג'יי לו (צילום: Andrew Toth לגטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה