מהפאה ועד החוטיני: הסופ"ש הזרחני של קים יסנוור אתכם

כנראה הייתה זו הלמבורגיני החדשה בצבע מרקר שגרמה לקים לזנוח את מראות הניוד המוכרים לטובת משהו שיהלום קצת יותר את התמונות עם רכב היוקרה הנוצץ: זה התחיל בשיער ניאוני מתנפנף, המשיך בשני אאוטפיטים באותו גוון והגיע לשיא עם בגד גוף וביקיני בוורוד זרחני, פלוס בגדים תואמים לילדים. ככה מתחילים טרנד עולמי בסופ"ש אחד

מאת  | ‏ 19 אוגוסט 2018
 

A post shared by Chris Appleton (@chrisappleton1) on

האם אפשר להתחיל טרנד עולמי בסופ"ש אחד? אך ורק כשאת קים קרדשיאן. אחרי תקופה ארוכה בה קים נראתה בעיקר בגווני ניוד, אפור ובז׳, כיאה לאסתטיקה האהובה על בן זוגה קניה, בסוף השבוע האחרון היא החליטה שפריטים שאינם זרחניים לא ראויים לגעת בגוף האלוהי שלה, והפציצה בלוקים ניאונים אחד אחרי השני, ואפילו גררה את הילדים שלה לטרנד.

סיבוב הניאון (או המרקר, איך שלא תבחרו לקרוא לזה) התרחש במיאמי, לשם הגיעה קים עם קניה והמשפחה לכבוד החתונה של הראפר 2 צ׳יינס. הלוק הראשון הורכב משמלה צמודה כסופה ופאה בירוק רעל זרחני שהתאימה למכונית שלה – תחביב משפחתי שעלינו עליו לאחרונה. היא אפילו העלתה סרטון חמוד ביותר של נורת׳ מודדת את הפאה ומסתובבת איתה בבית.

 

A post shared by Chris Appleton (@chrisappleton1) on

ראתה קים כי טוב והמשיכה עם אאוטפיטים ניאונים נוספים: הלוק השני הורכב מגופיית קרופ בעלת כתפייה אחת וחצאית עם שסע גבוה מאוד, שניהם בצהוב ניאון, כשמתחת מבצבץ לו חוטיני בירוק ניאון. לחתונה עצמה, היא החליפה לשמלה בירוק ליים זרחני, צמודה (כמובן) וגם היא עם שסע גבוה.

אבל הלוקים הזרחניים לא הפציעו רק כשקים יצאה לבלות במסיבות ואירועי ערב. במהלך היום, היא בילתה על החוף ועל יאכטה, וגם שם בחרה להמשיך ולזרוח. לשיט היא בחרה באוברול צמוד בוורוד ניאון של שאנל, כשבנה סיינט לבוש בסווטשירט צהוב ניאון, כי הוא כנראה צעיר מדי להחליט עבור עצמו.

אבל הלוק שהכי ריגש את צלמי הפפראצי היה החוטיני הקטנטן הוורוד (כן, שוב ניאון) שלבשה ל1חוף הים יחד עם חולצה לבנה וללא חזייה. כשאנחנו אומרות חוטיני, אנחנו מתכוונות חוטיני. מדובר באחד הפריטים הקטנטנים ביותר שקים נראתה איתם בציבור, והאמת שדי התפעלנו לראות איך היא מדלגת איתו על החוף בקלילות מבלי לחשוף בטעות איבר אחד יותר מדי.

מראות הסופ״ש של קים ספגו גם הרבה ביקורת ולעג, הודות לשיזוף המזויף הכתמתם. אבל כידוע, במעמד של קים שום דבר כבר לא ממש מזיז לה, ואין ספק שהשיזוף המלאכותי – גם אם אכן מוגזם – גרם לגווני המרקר לבלוט עוד יותר, ועשה לנו חשק להתארגן על לוק זרחני משלנו. מי שפחות חובבות את הסגנון של קים, יכולות לקבל השראה מבלייק לייבלי, שלבשה גם היא טוטאל לוק זרחני הסופ״ש מבית ורסצ׳ה, אבל בגרסה מחויטת ולבושה יותר. יש יותר מדרך אחת לזרוח.

 

A post shared by Juan Espinoza (@encelebridadess) on

 

A post shared by KKW MAFIA MEDIA (@kkwmafiamedia) on

 

A post shared by Kardashian Updates (@kardashianlife) on

 

A post shared by Chris Appleton (@chrisappleton1) on

 

A post shared by Chris Appleton (@chrisappleton1) on

 

A post shared by Chris Appleton (@chrisappleton1) on

 

A post shared by @xdailydashx on

 

A post shared by Chris Appleton (@chrisappleton1) on

A post shared by Aslı (@maallenindelisi) on

השאירו תגובה