מקדימה את זמנה: סטורמי קרדשיאן בת חצי שנה וכבר רוצה להתאפר

האם הגאה קיילי העלתה סרטון ובו נראית הזאטוטה משחקת עם תיק איפור שנשים בוגרות רבות היו עושות הכל כדי לשים עליו את הידיים. לא קצת מוקדם מדי בשביל זה?

מאת  | ‏ 16 אוגוסט 2018
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

קיילי ג'נר חוגגת כל יום הולדת עם קיט איפור חדש שנולד ומשתחרר לעולם. השנה, בה הגיעה לגיל המופלג 21, נולד לה עוד משהו: בת קטנטנה ומתוקה בשם סטורמי, ועכשיו אנחנו מגלים שהתפוחונת לא נפלה רחוק מהעץ, וכבר בגיל חצי שנה יש לה חיבה, שלא לומר תשוקה בוערת, לאיפור.

בערב יום הולדתה כתבה קיילי: "מקבלת את יום ההולדת עם המתנה הכי מיוחדת שקיבלתי. מה היו החיים לפניך, סטורמי? אני אוהבת אותך, מלאכית קטנה שלי". ביום הגדול עצמו העלתה שתי תמונות של התינוקת עם אביה המסור טראביס סקוט, רוקדים ומחייכים בזמן שקיילי מתפעלת מהמתנה המופרעת שקיבלה מטראביס: רולס רויס וינטג' מפוארת.

 

A post shared by Kylie Jenner (@kyliesnapchat) on

כל זה מתוק ונחמד, אבל שני סטוריז שהעלתה קיילי בגאווה חושפים את התינוקת המאוד מתוקה שלה, למרות שהבטיחה שלא תעלה עוד תמונות של הילדונת, ומראים את הקטנטונת עושה את כל שביכולתה על מנת להגיע לתיק האיפור של אמא, שעומד ליד הכיור. קיילי מחזיקה את סטורמי ומצלמת, בעוד סטורמי כמעט מפילה קיט איפור בגווני ניוד עם רגלה השמנמנות, ונמתחת כדי להשיג את תיק האיפור שרבות מסביב לעולם היו עושות לא פחות מזה כדי לשים עליו יד.

מדובר בתיק ורוד נוצץ עם הלוגו המוכר של השפתיים הנוזלות, וסטורמי מצליחה להזיז אותו ואף להפיל אותו לתוך הכיור. אנחנו מהמרות שלקטנטונת כבר יש כמה תיקים כאלה בחדר, בהם היא שומרת דברים חשובים כמו מוצצים וצעצועים. איך אומרים? בעתיד, חמודונת, כל זה יהיה שלך.

 

A post shared by Kylie Jenner (@kyliesnapchat) on

 

A post shared by Kylie Jenner (@kyliesnapchat) on  

 

A post shared by @stormi_web on

 

A post shared by @stormi_web on

 

A post shared by Stormi my sunshine (@kylies_wrist) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

השאירו תגובה