דיסקו ברבי: קיילי ואחיותיה חוגגות במינימום בד ומקסימום גלאם

המילארדרית הצעירה לבית ג'נר-קרדשיאן הגיעה לגיל שאפשר להתחיל, לשתות בעיקר, והחגיגות בהתאם: מסיבת יום ההולדת הכי מוגזמת על הפלנטה כללה מנת יתר של ורוד ונצנצים, ארבע אחיות בשמלות בלתי נשכחות וקיילי אחת בשני אאוטפיטים משוגעים, שאת החיקויים הזולים שלהם כבר אפשר לקנות ברשת

מאת  | ‏ 12 אוגוסט 2018

קיילי ג׳נר הגיעה לגיל 21, למרות שהספיקה להשיג בחייה יותר ממה שרובנו נשיג ביום ההולדת המאה. היא רגע לפני מיליארדרית, אמא טריה, מחזיקה עסק ביוטי שמשגע את העולם, משפיענית-על וחלק מהמשפחה הכי מסוקרת בעולם כרגע. ציון הנקודה בזמן בה הפכה קיילי לאדם אמריקני שיש לו את האפשרות החוקית לצרוך אלכוהול, לא עבר בשקט, כצפוי. להפך. זו היתה המסיבה הכי נוצצת ומוגזמת שאפשר להעלות על הדעת.

כמו בכל שנה בשנים האחרונות, השיקה קיילי קיט איפור חדש וחגיגי ליום הולדתה, כדי לממן את המסיבה הגדולה שערכה לחברים ובני משפחה. נראה שהיה דרס קוד לאירוע, ומעניין איך הוא הוגדר. אנחנו היינו מתארות את זה כ"ברבי בדיסקו – הגרסה הפרועה", כי ניתן היה למצוא על גופן של הבנות לשבט הפוטוגני בעיקר לייקרה בוהקת ומנצנצת בגווני ורוד-סגול, אבל לא המון ממנה, כשהעור השזוף מקבל מקום מכובד. הנה קצת ממה שהיה לנו שם:

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

לארוחת הערב שלפני המסיבה, לבשה קיילי שמלת מיני ורודה מסאטן של פיטר דונדס, עם כריות כתפיים עתידניות וחיתוכים, ופתחה את הערב בסטייטמנט סקסי, שכלל נעלי עקב בצבע תואם, מבית ׳אולגנה פריז׳. אחר כך המשיכה עם עיצוב של סוורובסקי ולה בורז׳ואזי שכלל 70 אלף אבנים שנצמדו אל גופה, ושוויו 30 אלף שקל. גם הלוק הזה אובזר בעקבים ורודים, הפעם מזמש, מבית לובוטין. לה בורז׳ואזי מסרו כי השמלה עוצבה במיוחד לאירוע. "רצינו לדמיין את שמלת המסיבות המושלמת שתייצג את הטרנדים הכי מוכרים של קיילי", אמרו והתייחסו כמובן לשפתיים הנוצצות המוכרות מהליפ-קיטס שלה.

קים לא נתנה לעשרות אלפי אבנים נוצצות לבלבל אותה – היא נתנה אינטרפטציה משלה לוורוד-צמוד, עם שמלת מיני בצבע מסטיק שהשאירה מקום מועט במיוחד לדמיון, ואנחנו חייבות לומר שנחמד לראות את קימי בצבע של ממש אחרי תקופה ארוכה של ניוד ובז׳. קורטני הגיעה באותו ז׳אנר, רק בסגול נוצץ ופחות צמוד מבית "לה פרלה", כולל עגילי חישוק ואווירה היספאנית.

קלואי הלכה על לוק סבנטיז נוצץ בוורוד בהיר מאוד: קרופ טופ, מכנסיים מתרחבים ועליונית מתנפנפת. מולה, כמו השטן מול המלאך, הגיעה קנדל, בשמלת מיני שחורה מוויניל בוהק. הנעליים הכתומות והקלאץ׳ הבהיר שלה שברו את האופל והכניסו גלאם ועוד קצת אייטיז לחבורה.

השינוי הגדול האינסטנטי בעולמנו, שהקרדשיאנס הן חלק לא קטן ממנו, מתבטא בעוד צורה: רשת פאשן נובה, ענקית האופנה שצמחה לה רק באינסטגרם, ללא כל פרסום ממומן, יצרה במהירות הבזק קולקציה המוקדשת ליום הולדתה של הגברת, ובה לוקים שנראו בתמונות הרבות מהאירוע, ובהשראתו. פאשן נובה מוכרים שלושה פריטים: אוברול נצנצים בהשראת זה שלבשה קיילי, שמלה שהיא העתק מושלם של השמלה שלבשה קיילי בהמשך, והלוק השלישי – העתק של שמלת ייזי שלבשה קים לאירוע.

 

A post shared by FashionNova.com (@fashionnova) on

סביר שלא עומדות להשלף תביעות מצד קיילי לכיוון פאשן נובה, וכנראה שאף מדובר בשת"פ מסויים. בעבר שיתפה קיילי פעולה עם הלייבל ולבשה פריטים שלו באינסטגרם שלה – כל כך הרבה פריטים, למעשה, עד שבאתר יש חלק המוקדש רק לקיילי וללוקים של פאשן נובה שנראתה בהם ושמזוהים עמה. כמו תמיד בפאשן נובה, בניגוד לפריטים שלבשו קיילי וקים באירוע, המחירים נוחים, נעים בין 111-223 שקלים לפריט, ומאפשרים לכל אחת להרגיש קרדשיאן ליום אחד.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by fashionblogxoxo (@fashion_rosexoxo) on

 

A post shared by G L A M X K Y L I E (@glamxkylie) on

 

A post shared by kylie fanpage (@kingkjvibez) on

 

A post shared by KYLIE JENNER (@flightkylie) on

השאירו תגובה