קנדל חושפת הכל ומצטלמת בעירום

אחרי שהבינה שאחותה הקטנה מרוויחה פי מיליונים ממנה, החליטה קנדל ג'נר לפתוח פה על התקופה הקשה של חייה ולמה הפסיקה לצעוד על המסלול. לצד הראיון במגזין לאב היא גם הצטלמה להפקת אופנה כשהיא על הגב בתוך המים כשלגופה תחתון ביקיני בלבד

מאת  | ‏ 9 אוגוסט 2018

קנדל ג'נר חושפת הכל (צילום: שער מגזין)

קנדל ג'נר חושפת הכל (צילום: שער מגזין)

קנדל ג׳נר מעולם לא הסתירה את העובדה שהאג׳נדה הפמיניסטית האהובה עליה היא שחרור הפטמה. אם זה היה תלוי בקנדל, כולנו היינו יכולות להעלות תמונות טופלס לאינסטגרם מבלי שהחשבון שלנו יחסם ולהסתובב ברחובות בחולצות שקופות. בינתיים, היא מסתפקת בצילומים חושפניים מהממים למגזין לאב.

הפעם האחרונה שקנדל כבשה את שער המגזין הייתה דווקא מאחורי העדשה. בדצמבר, היא הייתה הצלמת של השער של אחותה, קיילי, כשזו הצטלמה לשער המגזין בקלוז אפ ומבלי לחשוף את הבייבי באמפ המתקדמת שלה, שהייתה עוד חשאית אז. בערך.

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

עכשיו קנדל מזכירה מי הדוגמנית האמתית במשפחה, למרות שגילינו לאחרונה שקריירת הדוגמנות שלה מביאה לה פחות מעשירית מהרווחים שקיילי גורפת עם אימפריית הקוסמטיקה שלה. השער של קנדל הוא רק אחד מיני רבים. מכיוון שהמגזין מציין עשר שנות קיום, הוחלט לחגוג עם מגוון שערים שעליהם כמה מהשמות הגדולים בעולם. מלבד קנדל, תוכלו למצוא שער רותח במיוחד של נעמי קמפבל ואדואה אבואה לבושות סרטים בלבד, ג׳יג׳י חדיד במסכת ארנב, אומה ת׳ורמן, בראד פיט, בת׳ דיטו ועוד.

בעוד על השער היא טובלת בבריכה כשהיא מוסתרת מהכתפיים ומטה, בתוך המגזין קנדל מוכיחה שהיא לא ביישנית וחושפת הכל בתמונה בה היא שוכבת על הגב בתוך המים כשלגופה תחתון ביקיני בלבד. אבל לא מדובר רק בחשיפה פיזית. קנדל מספרת למגזין על הקשיים הנפשיים שחוותה שנה שעברה, שתועדו בסדרת הריאליטי המשפחתית.

 

A post shared by Katie Eleanor Grand (@kegrand) on

הדוגמנית סיפרה על ההתמודדות שלה עם החרדות הקשות, שקריירת הדוגמנות שלה רק החמירה. קנדל מספרת שהחרדות הפכו כל כך קשות, שהיא איבדה שעות שינה רבות, הרגישה שהיא עומדת לקראת התמוטטות עצבים ובעקבות כך החליטה לפרוש מדוגמנות מסלול לעת עתה. אבל אל דאגה, יש לה מספיק עבודה.

 

A post shared by Katie Eleanor Grand (@kegrand) on

השאירו תגובה