"הרגשתי מוטרדת": סולקה מהקניון בגלל שורטס

כל חובבת שופינג יודעת היטב שמסע קניות בסיסי מצריך קודם כל ביגוד נוח ככל האפשר. זו בהחלט הייתה הכוונה של גבריאל גיבסון בת ה-19 מאלבמה, שיצאה לסיבוב בקניון כשבחוץ הטמפרטורה עומדת על 37 מעלות. את המאבטחים זה לא שכנע

מאת  | ‏ 8 אוגוסט 2018
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

רק לפני חודשיים עוכבה עדי קליינר-טוביאס ברכבת ישראל מכיוון שהלבוש שלה היה חושפני מדי לטעם אחד המאבטחים, ועכשיו – אישה באלבמה חווה יחס דומה של שמרנות מחפיצה מצד מאבטחים, והפעם בקניון.

גבריאל גיבסון בת ה-19 פרסמה פוסט בפייסבוק שתיעד את חוויותיה בשבוע שעבר בקניון במדינה הדרומית, שבעקבותיו גם התראיינה למגזין Teen Vogue. על פי גיבסון, שלבשה מכנסי ג׳ינס קצרצרים למסע השופינג, שני מאבטחים איימו עליה שיזעיקו את המשטרה למקום בגלל הלבוש החשוף שלה. רק כדי לסבר את האוזן, הטמפרטורה באותו יום באלבמה הייתה כ-37 מעלות.

"הרגשתי מוטרדת אם להיות כנה", אמרה גבריאל ל-Teen Vogue. "ברחתי משם כמה שיותר מהר אבל לא לפני שדאגתי להשיג את שמות המאבטחים. כל כך הרבה בנות פנו אלי ואמרו שקיבלו מאחד מהם את אותו היחס בדיוק. ההודעות לא מפסיקות לזרום".

אם כך, נדמה שמדובר באג׳נדה אישית של אחד ממאבטחי הקניון, וגבריאל אפילו מצאה את עצמה מתרצת בפני המאבטחים את אורך המכנסיים שלה. "אמרתי להם שחם מדי בשביל ג׳ינס ארוך ושבגלל שיש לי ירכיים גדולות, השורטס מטפסים עלי, אני לא יכולה לעשות שום דבר לגבי זה וזה לא מטריד אותי אז זה לא צריך להטריד אותם", היא כתבה בפוסט הפייסבוק. "כולן מסביב לבשו שורטס ממש קצרים".

 

A post shared by (@bellahadid) on

מתברר שהלבוש החשוף של גבריאל הפריע גם למגיבים על הפוסט, אבל מסיבות אחרות. "קיבלתי כל כך הרבה תגובות מלאות שנאה לגבי הגוף שלי", היא סיפרה. "אנשים כתבו דברים כמו ׳רק רצית תשומת לב, כי מי יתחיל עם בחורה גדולה?׳". מבט מהיר בתמונה של גבריאל יוכיח שממש לא מדובר בבחורה גדולה, אלא ממוצעת לחלוטין, אם כי תחת מודל היופי הנוקשה, לא מפתיע שגודל הירכיים שלה גרם לסערה לא פחות מאורך השורטס שלה. בקיצור, איפה מזדכים על האנושות?

 

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

>

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

>

השאירו תגובה