כמו כולנו: הריב הגדול של הנסיכות הבריטיות הוא הכי בייסיק שיש

בצעד לא שגרתי הצטלמו הנסיכות יוג'יני וביאטריס ל"ווג" וסיפרו על החתונה המלכותית הקרבה ועל הילדות במשפחת המלוכה. מסתבר שכל האחיות אותו דבר, גם אם הן בנות אצולה

מאת  | ‏ 6 אוגוסט 2018

למרות שהן שתי בנות אצולה מתוקות להפליא, איכשהו התגלגלו הנסיכות יוג'יני וביאטריס מיורק, בנותיהם של אנדרו ופרגי, להיות מושוות דרך קבע לאחיות הרעות של סינדרלה. זה כנראה בגלל העובדה שהן תמיד מסתובבות יחד, לובשות צבעים צעקניים ולא ניחנו בלוק הנסיכותי שהתקשורת אוהבת. עכשיו אנחנו מגלים בראיון ל"ווג" שממש כמו באגדה שרודפת אותן כל חייהן, הן אכן רבו על נעל, אבל לא כזו מזכוכית. להפך. יוג'יני וביאטריס רבו על אולסטארס.

השתיים העניקו ל"ווג" הבריטי ראיון נדיר לכבוד גיליון ספטמבר המצופה, לקראת נישואיה הקרבים של יוג'יני ויום הולדתה ה-30 של ביאטריס הממשמש ובא. בראיון חושפות השתיים את מלאכת הג'אגלינג המורכבת שהן צריכות לשלוט בה על מנת להיות בנות מלוכה ונשות קריירה במקביל – הן פטרוניות בתחום האמנות ושתיהן עוסקות בתחום הקולנוע.

יוג'יני הצטרפה לאחרונה לאינסטגרם, ובדיוק הפוך מכל יתר העולם, ביקשה להראות שם דווקא שהתמונות המושלמות שאנחנו מכירים ממנה לאו דווקא משקפות את המציאות. "היה לי חשוב להראות שאנחנו בני אדם אמיתיים", היא מסבירה. ביאטריס עוד לא הצטרפה לרשתות החברתיות, אבל השתיים תמיד קרובות ומעורבות בחיים אחת של השנייה.

והן גם רבות, ביאטריס חושפת. "אחד הריבים הכי גדולים שלנו אי פעם היה על זוג אולסטארס", היא מגלה. "הרגליים שלנו באותה מידה והיו לנו זוגות זהים. זוג אחד נהרס, ויש סיכוי שאחות מסוימת החליפה בין הזוגות", היא אומרת בסרקזם בריטי יבש.

 

A post shared by Princess Eugenie (@princesseugenie) on

מצחיק שדווקא זוג סניקרס פשוט יצר מריבה שכזו, ולא משהו יותר נועז. אחד הרגעים הכי פומביים של ביאטריס היה בחתונתם של ויליאם וקייט, אליה הגיעו עם כובעים מאוד גרנדיוזיים, בעיקר זה של ביאטריס. יוג'יני מספרת ל"ווג" שזה היה רגע קשה בהיסטוריה המשותפת.

"פורסם מאמר אחד אכזרי במיוחד על ביאטריס שגרם לה לבכות", מספרת האחות האוהבת. "בדיוק עמדנו לצאת מהבית והיא עצרה ובכתה. אני מאוד דאגתי לה וטיפלתי בה. אחרי בערך שעה גם אני עצרתי ובכיתי, והיא ניחמה אותה". באש, במים ובכובעים המשונים, מקסים לראות איך האחיות האלה שומרות אחת על השנייה, ויהיה מרגש במיוחד לראות אותן בקרוב בחתונתה של יוג'יני.

 

A post shared by Princess Eugenie (@princesseugenie) on

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by royal photos (@royalphotosx) on

 

 

A post shared by Ela Jornal O Globo (@elaoglobo) on

 

 

השאירו תגובה