את לא מלניה: היועצת של טראמפ דומה באופן מחשיד לאשתו

הופ היקס זכתה כבר לשבחים על החוש האופנתי המפותח שלה, אבל השבוע היא יצאה ממטוס האיירפורס 1 לצד דונלד טראמפ וגרמה לעולם להסתכל פעמיים. בשמלה לבנה, עקבי סטילטו ומשקפיים גדולים היא נראתה ממש כמו הגברת הראשונה. צירוף מקרים או מקרה קלאסי של ביץ' סטול מיי לוק?

מאת  | ‏ 6 אוגוסט 2018

לא מלניה (צילום: AP Photo/Carolyn Kaster)

לא מלניה (צילום: AP Photo/Carolyn Kaster)

הופ היקס היא אחד הנשקים הסודיים שהביא איתו דונלד טראמפ לבית הלבן. היא צעירה, יפה וכריזמטית, מה שעזר לקדם את משנתו של דולנד בערוצי הטלוויזיה השונים, ועד שהתפטרה במרץ האחרון, הייתה היקס היועצת הפוליטית הוותיקה ביותר של הנשיא.

הופ כבר קצרה בעבר שבחים על הסטייל שלה, ואף הואשמה בכך שהיא מנסה לגנוב למלניה טראמפ את ההצגה. אתמול היא גרמה לעיתונאים רבים לדאבל טייק ואחריו שפשוף עיניים רציני כשירדה מהאיירפורס 1 כשהיא נראית כמעט בדיוק כמו הגברת הראשונה.

תמונה מבלבלת (צילום: AP Photo/Carolyn Kaster)

תמונה מבלבלת (צילום: AP Photo/Carolyn Kaster)

היקס עובדת על הקמפיין הבא של טראמפ בימים אלו, וצולמה לצדו בדרכה לכנס גדול באוהיו. התקשורת עסקה בשני אספקטים מרימי גבה כשראתה את היקס שוב יחד עם דונלד: ראשית, בעובדה שהופ נחשבת לאחת העדות המרכזיות בכל המעורבות הרוסית בבחירות הקודמות, ושנית, כפי שציינו, בלוק החדש שלה, שהוא סוג של תחפושת מלניה מוצלחת למדי.

בעבר הלהיבה הופ את התקשורת האופנתית כשלבשה טוקסידו. היא גם ידועה כחובבת שמלות פרחוניות נשפכות, בניגוד לאשתו של טראמפ. אבל הפעם הופ לבשה שמלת מידי לבנה ללא שרוולים, ממש כמו שמלניה אוהבת, והרכיבה משקפי שמש גדולים. היא נשאה תיק בירקין, נעלה עקבים גבוהים במיוחד בצבע ורוד בהיר, ממש כמו מלניה, ואף סידרה את מחלפותיה באופן שגרם לכולם להתלבט לרגע. "משונה, אף פעם לא שמתי לב כמה מלניה והופ היקס דומות", כתבו רבים בטוויטר ובאינסטגרם, שם התמונות האלה רצות בכל הכוח.

ירדה מהאייר פורס וואן (צילום: AP Photo/Carolyn Kaster)

ירדה מהאיירפורס 1 בלוק מתעתע (צילום: AP Photo/Carolyn Kaster)

הלוק המנצח מזוהה מאוד עם הגברת הראשונה של ארה"ב, שלבשה שמלות מסוג זה מספר פעמים – אחת מהן, דומה במיוחד, היא לבשה במרץ האחרון, כשנשאה נאום על הירי בבית הספר בפלורידה, ובשמלה נוספת לצפתה לפני פחות משנה, באירוע גולף נשי בו התארחה.

המחמאות על הסטייל של היקס לא חדשות. כולם כבר הבחינו בעובדה שהצעירה מצליחה להתלבש גם סקסי וגם ייצוגי, מבלי לפגוע בתדמיתה הרצינית, אבל זו הפעם הראשונה שבה היא מצליחה להטריף את העולם, ולייצר דמיון מתעתע שכזה. אנחנו רק מקוות שדונלד לא יתבלבל.

זאת דווקא כן מלניה (צילום: מרים אלסטר לפלאש 90)

זאת דווקא כן מלניה (צילום: מרים אלסטר לפלאש 90)


 

A post shared by VOA News (@voanews) on

 

A post shared by Hope Hicks (@hopehicksus) on

 

A post shared by gay_for_america (@gay_for_america) on

 

A post shared by Hope Hicks(@hopehicksus) on

השאירו תגובה