השמלה שגרמה לכולם לתהות האם מייגן בהריון

לחתונה של חברים שלה ושל הנסיך הארי לבשה מייגן שמלה עממית בהחלט שגרמה לאין סוף תגובות על כך שיש מצב שהיא בהריון וכי החגורה נועדה להסתיר את הבטן. אין ספק שמייגן ניסתה לא לגנוב את תשומת לב והלכה על לוק רגוע יחסית חוץ מהכובע ההורס של פיליפ טרייסי שחבשה על הראש

מאת  | ‏ 5 אוגוסט 2018

מייגן והארי. מזל טוב נסיכה (צילום: Joe Giddens גטי אימג'ס)

מייגן והארי. מזל טוב נסיכה (צילום: Joe Giddens ל- AP)

מייגן מרקל חגגה השבוע יום הולדת ראשון כדוכסית, והגיעה לגיל 37 עם שק מלא בהישגים שלא כל אחת יכולה לרשום לפניה. ועדיין, למרות שזו סיבה מופלאה להרים לעצמה ולחגוג את היותה עם כל אוהביה, החליטה מייגן להקריב את היום שלה בשנה וללכת לפרגן לחברים טובים של בעלה שהתחתנו ממש ביום חגה. כי כשאת קלאס זה עד הסוף.

מדובר בחתונתם של צ׳רלי ואן סטראובנזי ודייזי ג׳נקס, שקיבלו תפקיד רשמי בחתונתם של הארי ומייגן, והארי החזיר טובה ושימש כשושבין ראשי באירוע שלהם. לאירוע לבשה מייגן אאוטפיט שיקי להפליא, שאינו מנקר עיניים, וניכר שהיא לא רצתה לקחת תשומת לב מהכלה או מהאירוע, יותר מכפי שהיא לוקחת מעצם היותה אחת הנשים המסוקרות ביותר בעולם כרגע. השמלה המוצלחת שייכת למותג ׳קלאב מונקו׳, שמלה בשם ׳שונה׳, בצבע נייבי, עם חגורה במרכזה, טופ מחוייט וחצאית פליסה בחלקה התחתון, שם מתרחש העניין, וצורות גיאומטריות נצבעו בצבעים עדינים ששוברים את המונוכרומטיות. השמלה עוד קיימת במידות מוגבלות, ואפשר לקנות אותה תמורת 1,823 שקלים.

הלכה על שמלה מאופקת שלא תגנוב את ההצגה (צילום: Joe Giddens ל- AP)

הלכה על שמלה מאופקת שלא תגנוב את ההצגה (צילום: Joe Giddens ל- AP)

אז נכון שכפתורים בפרונט של השמלות זה הטרנד החם של העונה, אלא שהחלק העליון המכופתר של השמלה הוא זה שעשה למייגן בעיות, כפתור שובב אחד נפתח וחשף הצצה לחזיית תחרה שחורה וסקסית. את השמלה קשרה במותן בחגורה שגם היא של הלייבל, מחירה 550 שקל.

יחד עם השמלה המוצלחת נעלה מייגן, כהרגלה, נעליים של אקוואזורה, אלה החביבות עליה, עם הפפיון בקרסול, שנעלה כבר בשחור וגם בניוד. המחיר: 2,769 שקל. הקלאץ׳ שבידה מוצלח גם הוא, במיוחד לקיץ. מדובר בתיק קש קלוע בצבע שחור, שמיד הופך אותו לאלגנטי יותר, של לייבל קליפורני בועט בשם קאיו. המחיר: 830 שקל. ביקור בחשבון האינסטגרם של הלייבל הזה, אגב, מומלץ ביותר.

אין מה לומר, הכובע של פיליפ טרייסי הורס (צילום: Joe Giddens ל- AP)

אין מה לומר, הכובע של פיליפ טרייסי הורס (צילום: Joe Giddens ל- AP)

לראשה הרכיבה ילדת היומולדת כובע מלכותי חדש ושחור בעיצובו של פיליפ טרייסי, עבודת פיסול מינורית יחסית, שהראתה שמייגן כבר לגמרי זורמת עם עניין הכובעים הבריטיים, וגם עם החתונות. זוהי כבר החתונה השניה שמייגן צריכה לפקוד מאז זו שלה, ובאירוע היה עוד זוג שעומד להתחתן ממש בקרוב: הנסיכה יוג׳יני וארוסה ג׳ק ברוקסבנק, שינשאו באוקטובר בכנסיית סט. ג׳ורג׳ הלונדונית. נתראה בשמחות.

הארי נראה במיטבו (צילום: Joe Giddens ל- AP)

הארי נראה במיטבו (צילום: Joe Giddens ל- AP)

רוקדת בין החתונות (צילום: Joe Giddens ל- AP)

רוקדת בין החתונות (צילום: Joe Giddens ל- AP)

הכי יפה מכולן  (צילום: Joe Giddens ל- AP)

הכי יפה מכולן (צילום: Joe Giddens ל- AP)

 

השאירו תגובה