הקרדשיאנס שוב מתפשטות בשביל קלווין קליין, וזה נראה מעולה

אחרי המסתורין שאפף את צילומי הקמפיין הקודם, כעת הערפל מתפזר וחושף חמש בנות קרדשיאן-ג'נר נאות, מחויכות ואוהבות, בעיצומו של פיקניק בתחתונים. את קיילי ההריונית החליפה קלואי, שהספיקה גם היא ללדת מאז,קנדל מצלמת מאחורי הקלעים, קים מרימה לכולן, והתוצאה פוטוגנית מאי פעם

מאת  | ‏ 2 אוגוסט 2018
 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

הקרדשיאנס אמנם לא מפסיקות להצטלם אף פעם, ועדיין, כשהן עושות קמפיין משפחתי משותף אי אפשר שלא להביט, ואז ללטוש עיניים ואז להתאבסס לגמרי. בקלווין קליין יודעים כבר עשורים רבים ללהק אייקונים תרבותיים ולהכניס אותם לתחתונים, ולאחר שהקמפיין האחרון בכיכובן של בנות קרדשיאן-ג׳נר היה מוצלח כל כך, הגיע הזמן להפגש שוב.

הקמפיין הקודם היה כולו אפוף סוד: קיילי היתה אז בהריון והסתירה את הבטן בצורה אחרת בכל תמונה, כשהיא מתכסה בשמיכות או באחיות. הפעם הבטן של קיילי כבר שטוחה להפליא, ואחות אחרת מציגה הריון פוטוגני: קלואי קרדשיאן. העניין הזה, שבו המשפחה גדלה ומתפתחת מול המצלמות, בתחתונים, גורם לצילומים הנוכחיים להיות ממש מרגשים. דבר שכל פרסומאי יודע שלא קל לחלץ ממודעה.

 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

הצילומים נערכו רק שבעה חודשים לאחר הקודמים, אבל אצל השבט הזה, בו הכל קורה כל הזמן במהירות כפולה ומכופלת, מדובר בתקופת חיים. קלואי כבר ארבעה חודשים אחרי הריונה עכשיו, והגוף שלה כבר חזר לעצמו, למרות שכתבה לפני ימים ספורים בטוויטר שלה שהגוף השתנה ללא היכר. "הבטן שלי שונה לגמרי ממה שהיתה קודם", כתבה. "קשה למוח לעכל את זה. אני עדיין עובדת עליה וזה יגיע עם הזמן. כשאני יושבת יש לי גוף אחר לגמרי. אני אפילו לא יכולה לדבר על זה. נמאס לי מבריונות נגד אמהות! נשים צריכות לקחת את הזמן אחרי הלידה. ונשים שבוחרות להתאמן אחרי הלידה – אני גאה בכן! תהיו טובות לעצמכן. אמא שמחה שווה תינוק שמח".

סדרת התמונות הקסומה בשחור-לבן מלווה גם בסדרת ראיונות מאחורי הקלעים עם הבנות, שש דקות לכל אחת. בראיון של קיילי, בו השפתיים שלה עדיין מנופחות, אגב, היא נשאלת אילו עצות נתנה לאחותה קלואי, אליה העבירה את שרביט ההריון המשפחתי. "אנחנו נותנות עצות אחת לשניה ומדברות על איך הגוף שלנו משתנה", אומרת קיילי. "היא מבוהלת לגמרי שהפופיק שלה יהרס. לרוב על זה אנחנו מדברות". נשמע הגיוני.

 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

"נורא מרגש לחזור שוב לצילומים המשפחתיים. להיות יחד בחוץ כמשפחה", אומרת קים. "כיף שיש לנו משפחה כזאת חזקה ושכולנו תומכות אחת בשניה, ויכולות לחלוק בחלק מהחוויות אבל גם להתפצל למקומות שונים. אני לובשת בחיים שלי כמעט תמיד תחתונים של גברים. בזה אני ישנה, ואני מאוד מחוברת ללוק".

החברה נתנה הפעם לקנדל ג׳נר תפקיד מיוחד: היא הפכה לצלמת אחורי הקלעים המיוחדת של הקמפיין, הסתובבה בין האחיות שלה עם מצלמה קטנה משלה, ויצרה תמונות צבעוניות. "זה כיף גדול לשתף פעולה עם קנדל ולעשות איתה את הדבר שהיא אוהבת", מפרגנת קים. "אני מאוד חדת אבחנה", מספרת קנדל לווג על החוויה. "אני סופגת לתוכי הכל כשאני בסט. תאורה, מיקום מצלמה, נחמד להיות על הסט ולקבל תפקיד. לצלם את האחיות שלי. הן כל כך יפות ולכן קל לצלם אותן. אנחנו יוצרות ככה זכרונות טובים". אנחנו קוראות לקרדשיאנס להתנות את הקמפיין הבא בכך ש-CK יחליפו את שמם ל-Kalvin Klein.

 

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

A post shared by Chris Appleton (@chrisappleton1) on

 

A post shared by KUWTK (@kuwtktube2) on

 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

השאירו תגובה

 

  • יפות, צילומים מעולים.

    היום נכנסתי לחנות של קלווין קליין בקניון רמת אביב בזכותן. התמונה שלהן בחלון הראווה עוצמתית. .

    מאת: קרדשיאנז |‏ 2 באוגוסט 2018 | 21:30
  • אולי תיפרדו בצורה יפה מהעולם כבר ותנו לאנושות לחיות עם קצת פחות טרש

    מאת: כלום ושום דבר |‏ 2 באוגוסט 2018 | 12:40