בוערת: איוונקה הרסה אותנו בלוק הכי עוצמתי שלה עד כה

אם חשבנו שהדיווחים על סגירת מותג האופנה שלה יגרמו לה להוריד פרופיל בזירת הסטייל, הבת הראשונה של ארצות הברית מוכיחה היום שלא כדאי להתבלבל בנוגע אליה, ושורפת את מדשאות הבית הלבן בחליפה אדומה ונעלי סטילטו תואמות. מזל שמלניה לא הייתה שם

מאת  | ‏ 1 אוגוסט 2018

בוערת (צילום: GettyImages)

אש אש מדורה (צילום: GettyImages)

אנחנו חייבות להודות שלפני שנכנסה משפחת טראמפ לבית הלבן, רוב העיניים שלנו, ושל כל מי שעוסק בצד האופנתי של הניוז, היו על איוונקה טראמפ. איוונקה, שהחזיקה במשך כמה שנים ביציבות עסק אופנתי עם אג׳נדה סדורה של העצמת נשות קריירה, היתה אמורה לשלוט ולעשות לנו נחת, ולקבל את מירב הפוקוס התקשורתי-אופנתי.

מלניה גנבה לבתה החורגת את ההצגה צ׳יק צ׳ק, ומאז מדשדשת איוונקה, שלאחרונה אף סגרה את הלייבל שלה, וכבר חשבנו שהיא סוגרת את הבסטה של כל מה שקשור בתשומת לב שיקית. אלא שהשמועות היו מוקדמות: איוונקה מפתיעה השבוע בגדול, ונראה שסגירת הלייבל ממש לא גרמה לה להוריד את הפרופיל האופנתי – רק להפך. בתמונות עם אבא ועוד כמה חברים בחדר הסגלגל, שם חתם טראמפ על הסכם לטובת חינוך טכנולוגי לצעירים, אי אפשר היה להסתכל על שום דבר שהוא לא הגברת הבלונדינית בחליפה האדומה.

 

A post shared by Ivanka Trump (@ivankatrump) on

מלניה אמנם לא היתה שם כדי לתת לה פייט, אבל איוונקה נראתה נפלא בלוק האדום מכף רגל ועד ראש, ובסגנון רפובליקני מובהק. האאוטפיט שייך ללייבל הצרפתי "סנדרו", הוא בסייל רציני כרגע וטרם אזל מהמלאי. מי שמעוניינת בשיק איוונקאי גבוה לא חייבת לשלם הון: המכנסיים, שעלו במקור 919 שקלים, עולים עכשיו 460 שקלים בסייל הסופי ביותר של העונה, והבלייזר האדום התואם שעלה קודם 1,673 שקלים נמכר ב-670 שקלים בלבד.

כמובן שאיוונקה הרימה ללוק עם עוד קצת אדום בנעליים, כולל עקב מכובד, ויצאה לה אל המדשאה של הבית הלבן כשהיא נראית כמו כיפה אדומה בגרסתה הפוליטית והנחושה. אם יורשה לנו ללהק את יתר התפקידים באגדה הזאת, הרי שאבא דונלד יגלם את הסבתא שיש לצאת להגנתה תמיד, והזאבה היא כמובן מלניה. מצפות בכליון עיניים לפרק הבא.

 

A post shared by Ivanka Trump (@ivankaupdates) on

 

 

A post shared by Ivanka Trump (@ivankaupdates) on

 

 

A post shared by Ivanka Trump (@ivankaupdates) on

 

השאירו תגובה