ביונסה נופשת במלתחה של 92 אלף שקל, אבל בלו אייבי גונבת את ההצגה

אוברול של דולצ'ה וגאבנה, בגד ים של מיסוני, שורטס של ורסאצ'ה, נעליים של ג'ימי צ'ו – מדובר בפריטים בודדים מתוך מזוודה משוגעת שביונסה לקחה איתה לחופשת הקיץ. למרות כל הבגדים הנוצצים, הייתה זו בלו אייבי בבגד ים שחור ושייק פירות שגנבה את ההצגה לכולם על היאכטה המטורפת. כל הפרטים, כל הבגדים

מאת  | ‏ 30 יולי 2018

החופשה המושלמת של קווין בי (צילום: מתוך האתר הרשמי)

החופשה המושלמת של קווין בי (צילום: מתוך האתר הרשמי)

העסק של ביונסה מעולם לא היה משפחתי יותר. הטור האחרון של המלכה כלל גם את בעלה ושלושת הילדים, ובין לבין פרצו כולם לזמן איכות ומרגוע אמיתיים, בשיא הסטייל, כולל יאכטות, מסעדות יוקרה, בריכות אינפיניטי, והמון המון בגדים יוקרתיים. החופשה המהממת נתנה גם הצצה נחמדה לתאומים רומי וסיר, ובעיקר לסטייל ההורס של הבת בלו אייבי, שגנבה את ההצגה כשהוכיחה שלמדה כבר בגילה הצעיר את כל מה שיש לדעת על נופש.

עוקבים עם מחשבון מוסיפים כל העת פריטים למלתחת החופשה של בי, ועד כה הגיעו לסכום המופרע: 92 אלף שקל, והקופה רושמת. כל הלוקים היו קריביים למדי, למרות שהחופשה מתנהלת לה באירופה, וכללו בגדי חוף מלאי פרינטים, סרטי ראש תואמים, וצמות רבות בשיער. פסיעה צעד צעד באלבום התמונות מעורר הקנאה חושפת קולקציה של ממש, עם טון קבוע ושמח, ואפשר לקבל ממנה השראה לקראת הנסיעה הבאה שלנו, שבטח תעלה בערך כמו אאוטפיט וחצי של ביונסה.

אז מה היה לנו? שורטס עם פרינט שובב מבית ורסאצ׳ה בשווי 3,630 שקל, עם חולצת משי תואמת של הלייבל שכל רוחו חופשה אירופאית, שוויה 4,744 שקל. הלוק נחתם במשקפי שמש בשווי 1,080 שקל, גם הן מתנת דונטלה, ונעליים שחורות של ג׳ימי צ׳ו מקולקציה שהיתה שיתוף פעולה עם הלייבל אוף-ווייט. המחיר: 3,645 שקל.

הלוק הבא היה פשוט יותר. כביכול. טופ ספורטיבי קצר של פריז סאן ז׳רמיין בעיצוב הלייבל קושה, מעוטר קריסטלים, שוויו, תחזיקו חזק: 7680 שקל, מיולז של ג׳ינביטו רוסי בשווי 2,473 שקל, ותיק חמוד בצורת קופסה של קלווין קליין בשווי 7,144 שקל. היה גם ג׳ינס שמקורו לא נחשף, אבל ודאי הוסיף עוד כמה אלפים למחיר הלוק. לעוד ביקור פוטוגני במוזיאון, כי מאז ׳אייפשיט׳ ביונסה וג׳יי זי הם סמל לתרבות אירופית קלאסית, לבשה בי שמלה של פנדי בצבע צהוב טרנדי, 12,126 שקל שוויה, ועוד נעליים מקולקציית ג׳ימי צ׳ו ואוף ווייט, עקבים שעשויים מגומי בשווי 3,975 שקל.

בא לנו למסגר את זה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

בא לנו למסגר את זה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

על היאכטה אפשר לרדת מעקבים, ובי הלכה על סטייל יותר בוהו שיק, עם שמלת חוף של הלייבל קמילה בעלת שרוול ארוך, 3297 שקל שוויה, מעל ביקיני בפרינט נחש של מליסה אודבש. מחירו: 842 שקל. את שיערה עטפה בסרט לצורת טורבן, ולעיניה הרכיבה משקפי שמש של פנדי. אחד הלוקים המגניבים של בי בנסיעה היה שמור למוזיאון נוסף, אליו הגיע בחליפת שלושה חלקים מפוספסת ועליזה של סלף פורטרייט. הבלייזר, חולצת הקרופ והשורטס הגבוהים עלו יחד 3,553 שקל.

למסע תענוגות נוסף על יאכטה לבשה ביונסה את האינטרפטציה של מיסוני לבגדי חוף: בגד ים של הלייבל ב-1688 שקל, ועליו כיסוי תואם שעלה 2,637 שקל.כדי להצטלם עם צמחיה מקומית לבשה ביונסה שמלת ורסאצ׳ה דרמטית וחייתית במיוחד, עם שרוול ארוך וצווארון גולף, מקטיפה, עם פרינט מעניין וכבד. השווי: 9800 שקלים. הלוק הגיע עם הסנדל שאמור ללכת איתו, על פי בית האופנה: סנדל מדוזה בשווי 3645 שקל.

יום שכולו מיסוני (צילום: מתוך האתר הרשמי)

יום שכולו מיסוני (צילום: מתוך האתר הרשמי)

בי וג׳ייזי הפציעו שוב יחד כשהם יושבים על מכונית פאר אדומה וינטג׳ית, באירוע קוקטיילים יוקרתי לכבודם, כשהיא לובשת שמלה רומנטית-סקסית של MSGM ורדרדה שעולה 3150 שקל, ועקבים. ג׳יי זי הראה סולידריות עם המכוניות ולבש חליפת פרארי אדומה-שחורה. הלוק הזה של דולצ׳ה וגבאנה הוא כנראה התגלמות החופשה על פי ביונסה, עם פרינט ספארי אדום משמח. מדובר באוברול סקסי בשווי 12,000שקל, פלטפורמות של אקואזורה, 3,279 שקל, תיק קלוע וקייצי של בלאיו בשווי 2,234 שקל, ומשקפיים שהם הפריט הזול ביותר בכל הנסיעה, של כריסטיאנה ג׳ונס, ב-329 שקל.

כפי שאמרנו, התקשורת התעלפה, אבל כל זה הונח בצד כשנחשפנו לסטייל של בלו אייווי, שכלל כובעי קש, סרטי ראשומבחר בגדי ים. מה שבלט במיוחד הוא הדבר שאותו לא ניתן בכלל לתמחר. האטיטיוד של בלו, שמשלב בין זה של אמא לזה של אבא, ויוצר יצור נחוש, שלא מגיב לבולשיט, ושאין ספק שהפנים את השיר: מי שולט בעולם? בנות. ״תודה לך אירופה על זכרונות לכל החיים״’ כתבה ביונסה, והשאירה אותנו עם טעם של עוד.

התעלפנו (צילום: מתוך האתר הרשמי)

התעלפנו (צילום: מתוך האתר הרשמי)

חופשה שהיא הפקת אופנה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

חופשה שהיא הפקת אופנה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

כמה אפשר לאהוב? (צילום: מתוך האתר הרשמי)

כמה אפשר לאהוב? (צילום: מתוך האתר הרשמי)

התאימה לכריות (צילום: מתוך האתר הרשמי)

התאימה לכריות (צילום: מתוך האתר הרשמי)

איך מתאים לה אדום (צילום: מתוך האתר הרשמי)

איך מתאים לה אדום (צילום: מתוך האתר הרשמי)

חמודים ביותר (צילום: מתוך האתר הרשמי)

חמודים ביותר (צילום: מתוך האתר הרשמי)


 

A post shared by kathleen (@thetemptationslounge) on

השאירו תגובה