לאחר הפסקה בת שנתיים: אסוס חוזר לעבוד עם הדואר

אחרי שהפסיק את ההתקשרות בעקבות תלונות של לקוחות, אתר המשלוחים חוזר לעבוד עם דואר ישראל. מדובר בעיקר בחבילות שנשלחות ממדינות שונות ולא מבריטניה

מאת  | ‏ 26 יולי 2018
 

A post shared by ASOS (@asos) on


אתר המשלוחים הבריטי ASOS, שנחשב לאחד החביבים על הקונים הישראלים, חוזר לשתף פעולה עם דואר ישראל למשלוחי חבילות. ל"גלובס" נודע כי ב-8 החודשים האחרונים החל אתר אסוס בפיילוט שקט שמטרתו להעביר חלק מהפעילות לדואר. לפני שנתיים הפסיקה הרשת את המשלוחים בדואר על רקע אי-שביעות-רצון מהשירות שניתן לקונים, והעבירה את עיקר החלוקה של חבילותיה לחברת E-post שפועלת באמצעות כ-500 מרכזי חלוקה ושליחים.

המשלוחים המגיעים לקונים דרך הדואר כוללים גם את שירות השליחים של הדואר וגם חלוקה באמצעות השירות הרגיל דרך מרכזי מסירה. מול אסוס פועל הדואר במסלול השילוח המהיר (בתוך פחות משבוע), כפי שמתחייבת החברה גם בפני האתר הבריטי נקסט.

שרשרת האספקה של השילוחים שמבצעים האתרים הבינלאומיים לישראל עוברת דרך ספקים שמקבלים את החבילות, והם אלה אשר מנתבים את העברת החבילות למפיצים המקומיים. כך, למשל, פועלת גם אמזון.

 

A post shared by ASOS (@asos) on

אחד הגורמים בשרשרת האספקה אמר ל"גלובס" כי אסוס לא הכריזה באופן גלוי ורשמי על החזרה לעבודה עם דואר ישראל. "הדבר הזה נודע לי אחרי שהתחלתי שוב לשמוע תלונות על השירות של הדואר. אם הם רוצים לקבל נתח מהפעילות של אסוס בישראל, ובכל מקרה כיום מדובר בנתח קטן יחסית, הם חייבים לשנות את הגישה. אסוס לא יקבלו שוב מצב של אי-שביעות-רצון מלקוחות". 

נציין כי חבילות מאסוס מגיעות ארצה גם דרך חברות משלוחים אחרים דוגמת GCX, אולם כאן מדובר בעיקר בחבילות שנשלחות לא ממרכז המיון המרכזי של אסוס בבריטניה, אלא משלוחות ממדינות שונות שבהן גרמניה. גם החבילות שמגיעות לדואר הן מהולנד ולא מבריטניה.

בדואר ישראל ובאסוס סירבו להגיב לידיעה. 

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

השאירו תגובה

 

  • את כל עשרות הפריטים שרכשתי עד היום באליאקספרס קיבלתי באמצעות דואר ישראל, לשביעות רצוני המלאה.

    מאת: ,ישראל |‏ 27 ביולי 2018 | 14:40
  • הזמנתי מאסוס כפכפים לפני יותר משנה ועדיין מחכה

    מאת: יפה אביטן |‏ 27 ביולי 2018 | 09:29
  • E-POST היו מזעזעים!!!
    שבועיים-שלושה לכל חבילה, בלי עדכונים ושירות לקוחות מהגהינום.
    ועכשיו – תוך שבוע!

    מאת: נעמי |‏ 26 ביולי 2018 | 22:53
  • עכשיו הבנתי למה החבילה שלי לא הגיעה! בזמן האחרון השירות מידרדר מיום ליום!

    מאת: א |‏ 26 ביולי 2018 | 21:04
  • קשקוש
    הדואר מחלק חבילות של אסוס כבר שנים
    אף פעם לא הפסיק.
    תבואו בטענות לממשלה ולהסתדרות על אושלת היד בנושא הדואר וההתנהלות הגרועה שלו

    מאת: דוורית |‏ 26 ביולי 2018 | 18:37
  • מיותר להחזיר השירות לדואר ישראל שוב אישתי תקטר לי יום יום שלושה שבועות עד שלושה חודשים עד שהמשלוח יגיע ליעדו . רק השירות של חברת Epost הצליח להרגיע אותה ולהחזיר את השלווה לביתנו . סוס מנצח לא מחליפים !!!!

    מאת: נירו לניאדו |‏ 26 ביולי 2018 | 16:00
  • חח מה הזמנתי לפני חודשיים איזה שטויות

    מאת: מיכה |‏ 26 ביולי 2018 | 15:39