כשרה למהדרין: כל הפרטים על טבעת האירוסין הנדירה של קרלי קלוס

דוגמנית העל קרלי קלוס קבלה הצעת נישואין מג'וש קושניר, אחיו הצעיר של ג'ראד קושניר שהוא במקרה החתן של דונלד טראמפ. ההצעה כללה טבעת אירוסין עם יהלום נדיר שמחירה למעלה משני מיליון שקלים

מאת  | ‏ 25 יולי 2018

 

טבעת אירוסין עם יהלום נדיר (צילום: אינסטגרם Karlie Kloss)

טבעת אירוסין עם יהלום נדיר (צילום: אינסטגרם Karlie Kloss)

קרלי קלוס היא אישה שיש לה הכל: היא יפהבצורה יוצאת דופן, בעלת קריירת דוגמנות חלומית, חנונית מושלמת שמובילה מיזם ענק שמלמד ילדות קטנות מחשבים ובניית קודים. במקביל לכל אלה קלוס מנהלת מערכת יחסים קבועה ורגועה. עכשיו אנחנו מגלים שבעצם כן היה דבר אחד שחסר לה: טבעת על האצבע.

בן זוגה של קרלי בשש השנים האחרונות הוא אחיו הצעיר והנאה של ג׳ראד קושניר, הלא הוא בעלה של איוונקה טראמפ ויד ימינו של הנשיא, ג׳וש. השניים ביקרו ממש לא מזמן בארץ הקודש, ויש סיכוי אמיתי שטקס הכלולות יהיה יהודי. בינתיים יש לנו רק שמחה רבה באינסטגרם, וצילום של הטבעת המאסיבית והמנצנצת.

קלוב בשבוע האופנה. יפה לה שמלת כלה (צילום: JP Yim לגטי אימג'ס)

קלוס בשבוע האופנה. יפה לה שמלת כלה (צילום: JP Yim לגטי אימג'ס)

להבדיל מהטרנד השולט, טבעת בלייק לייבלי אובאלית, הלך ג׳וש על טבעת אחרת, מרובעת יותר, עם רצועה דקה אחת של זהב סביבה. במגזין ׳אל׳ פנו למספר מומחים שיעריכו את שווי הטבעת על פי התמונות. ״זהו עיצוב קלאסי עם יהלום אחד מרכזי של בערך 5 קארט, ויהלומים קטנים על הרצועה עצמה,״ אומר התכשיטן מתיו אלי. ״יהלום כזה הוא נדיר, ומחירו לפחות חצי מיליון דולר, ואם מדובר באבן נטולת רבב, מאיכות D, המחיר אפילו גבוה מזה. זוהי בחירה עיצובית על-זמנית, שלעולם לא תתיישן״.

מבחינה כלכלית, אנחנו יודעים שקושניר יכול לעמוד במחיר הזה. שווי משפחתו עומד על 2.1 מיליארד דולר. גם קרלי יכולה, כמובן, לרכוש לעצמה איזו טבעת שתחפוץ בה, ושוויה עומד היום על כ-250 מיליון דולר.

 

A post shared by Karlie Kloss (@karliekloss) on

קרלי הודתה לכל המברכים אותה בסטורי, בזמן שהיא מתאפרת לצילומים בבייג׳ינג, סיפרה שהטלפון שלה מתפוצץ מהודעות, וחשפה את הבלינג המרשים. בפוסט מסודר יותר כתבה מסר רומנטי לאהוב ליבה. ״אני אוהבת אותך יותר מכפי שמילים יכולות לתאר. אתה החבר הכי טוב שלי. אתה הנשמה התאומה שלי. אני לא יכולה לחכות עד שנתחיל את הנצח המשותף שלנו. מיליון פעמים כן, שוב ושוב״.

גם ג׳וש, איש עסקים ויזם משגשג, העלה פוסט לאינסטגרם שלו, אבל מצומצם יותר, כמו מי שהייתה מוטלת עליו משימה, והוא עמד בה. על תמונה של קרלי כתב: ״ארוסה״, והוסיף לב אדום אחד. עם ההצעה המצופה החליט להפתיע לפני כמה שבועות, כשהשניים יצאו לחופשה קצרה בטבע של צפון מדינת ניו יורק. עד עכשיו חגגו השניים את השינוי בסטטוס בפרטיות, עם כמה חברים טובים, בשיט יאכטה מפנק, מתנה מדיוויד גפן. אתמול, משחזרו לשגרה ולעבודה, החליטו שהגיע הזמן שכל העולם ידע. אנחנו מחכות ומצפות למפגש המשפחתי עם הגיסה והאם החורגת.

אישה שיש לה הכל (צילום:  Astrid Stawiarz לגטי אימג'ס)

אישה שיש לה הכל (צילום: Astrid Stawiarz לגטי אימג'ס)

זו הולכת להיות חתונה מאד מסקרנת (צילום: Neilson Barnard לגטי אימג'ס)

זו הולכת להיות חתונה מאד מסקרנת (צילום: Neilson Barnard לגטי אימג'ס)

ברך הבא למשפחת טראמפ (צילום: Brian Ach לגטי אימג'ס)

ברך הבא למשפחת טראמפ (צילום: Brian Ach לגטי אימג'ס)


 

A post shared by Karlie Kloss (@karliekloss) on

 

A post shared by Karlie Kloss (@karliekloss) on

 

 

השאירו תגובה