אמריקן וומן: מלניה לוהטת בשמלה סקסית (וזולה) מתמיד

בעיצומו של רצף אאוטפיטים משובחים וזוהרים, מורידה מלניה הילוך ויורדת מהאיירפורס 1 בשמלה שהיא מופת של קז'ואל-שיק סקסי ומתוחכם, מבית המעצב שאיתו גם נכנסה לראשונה לבית הלבן. זה קרה בדיוק כשהשמלה המוצלחת הייתה בסייל, מה שכמובן גרם לה לאזול מהמלאי מהר מאד

מאת  | ‏ 24 יולי 2018

מלניה טראמפ העניקה לנו כמה וכמה לוקים שווים לאחרונה, ולא חסכה בגלאם בשתי הנסיעות האחרונות שלה. התעלויות הקוטור הללו, שנרקחות במשך חודשים במוחם הקודח של צוות מומחים בניצוחו של פייר הרווה, ולא מעט מעצבים המשתפים פעולה, לא זונחות את הרגעים הקטנים יותר, ואין אף לוק, קז׳ואלי ככל שיהיה, שלא עוברת עליו עין מוקפדת. הדוגמה המושלמת לכך נראתה אתמול, כשמלניה טראמפ ירדה מאיירפורס 1 אחרי טיסה פנימית קצרה שהביאה אותה סוף סוף הביתה, בשמלת ראלף לורן.

נחמד לשוב לבית הלבן בבגדי המעצב האמריקני מכולם (מבחינתה, לפחות), זה שעמו נכנסה לשם מלכתחילה, בטקס ההשבעה. השמלה המוצלחת והסקסי-קז׳ואל של המעצב הכל-אמריקני עלתה במקור 1,459 שקלים, אבל בשעת לבישתה הפומבית היתה בהנחה באתר של לא פחות מ-50 אחוזים, מה שמיד העביר אותה למצב לא מפתיע של סולד אאוט. עדיין, ניתן לקחת השראה מהלוק, שעבור נשים שאינן מלניה מהווה יופי של אופציה מחוייטת ולא מתאמצת שתתאים לאירועים מגוונים.

 

A post shared by Melania Trump (@melaniatrump.style) on

 

A post shared by Being Trump (@trump_style) on

 

A post shared by Being Trump (@trump_style) on

>

>

A post shared by Miss J (@pple_with_class) on

A post shared by Female Deadpool (@sajodhia) on

השאירו תגובה