רומן בהמשכים: ליידי גאגא לא נרגעת מהמעצב הישראלי הזה

הכוכבת שהרוויחה בכבוד ובזיעה את מעמדה כסנסציה אופנתית לבשה את עיצוביו של אלון ליבנה לראשונה ב-2014, ומאז היא לא יכולה להפסיק. בהחלט אפשר להבין אותה, היות וכתב ידו הייחודי של ליבנה תואם היטב את הסטייל האדג'י שלה, והאאוטפיט ההיסטרי שלבשה אמש בניו יורק בהחלט מוכיח את זה

מאת  | ‏ 15 יולי 2018
 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

כבר כמה שנים שליידי גאגא משייטת קצת מתחת לרדאר האופנתי. מי שהייתה סנסציית סטייל בשנות הפריצה שלה ועדיין חתומה על כמה מהאאוטפיטים הכי בלתי נשכחים בתולדות השטיחים האדומים של הוליווד, הורידה פרופיל בתקופה האחרונה וכבר לא ממש טורחת לספק למשטרת האופנה לוקים שערורייתיים להזדעק מהם.הפאות הצבעוניות והאיפור המופרך עדיין מפציעים מדי פעם, גם העקבים המפלצתיים, אבל המינון בינם לבין הופעות מעט יותר קז'ואליות וקוליות הולך ומתאזן.

אפשר להתבאס על זה ולהתגעגע לשמלות הבשר למיניהן, אבל אולי עדיף לשמוח על כך שבניכוי הגימיקים והורדת הווליום מחריש האוזניים, מתגלה אושיית אופנה אמיתית וטהורה, כזו שתמיד היה ותמיד יהיה לה סטייל אדג'י, ייחודי ומרתק. ובעיקר, כדאי להתגאות בעובדה שמי שמלווה את ההתפתחות החיובית הזאת ומחמיא לה כהוגן בשנים האחרונות, הוא המעצב הישראלי אלון ליבנה, שהלביש גם שמות זניחים כמו ביונסה, קים קרדשיאן וניקי מינאז', וכבר מזמן התבסס כפייבוריט מובהק של הליידי.

 

A post shared by LA MAISON GAGA (@lamaisongagax) on

הרומן החל ב-2014, אז נצפתה גאגא בלא פחות משלוש שמלות של המעצב בחודש אחד, ופרגנה בעוד אחת גם בהופעתה בישראל. מאז פיתחה קשר קרוב עם ליבנה ולבשה את עיצוביו בלא מעט הזדמנויות נוספות, האחרונה שבהן לפני חודש בלבד.

אמש, במפגש מעריצים בניו יורק שנערך לאחר סשן צילומים לקראת האלבום החדש, הופיעה הליידי בסט של מכנסונים וז'קט עור שחור, שכיכב על מסלול התצוגה של ליבנה בשבוע האופנה האחרון בתל אביב, וכבר אז כבש את לבנו עם המבנה המוקפד והייחודי שלו. מילה אובייקטיבית מאיתנו, גאגא – המשיכי ככה.

 

A post shared by LA MAISON GAGA (@lamaisongagax) on

 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

 

A post shared by Seventh House PR (@seventhhouse) on

 

A post shared by LA MAISON GAGA (@lamaisongaga) on

 

A post shared by Seventh House PR (@seventhhouse) on

ליידי גאגא לובשת אלון ליבנה (צילום: אינסטגרם)

ליידי גאגא לובשת אלון ליבנה (צילום: אינסטגרם)

השאירו תגובה