כל הפרטים על טבעת האירוסין המופרעת של היילי בולדווין

רגע אחרי ההצעה המפתיעה הגיע הזמן לבדוק כמה השקיע ג'סטין ביבר בן ה-24 בהיילי בולדווין בת ה-21. יצאנו לחקור מאיפה מוכרת לנו הטבעת והאם ייתכן שהיא ביקשה אותה כבר שהייתה בת 16? התשובה היא כן

מאת  | ‏ 10 יולי 2018

דבר האירוסין של ג׳סטין ביבר והיילי בולדווין יצר רעש גדול, חלקו של לבבות של ילדות, וילדות שבגרו, שליבן התנפץ לאלפי חתיכות כשהבינו שאיבדו לנצח את האהוב הנצחי שלהן. אחרי שכולם החלו להסדיר את הנשימה והתעשתו מההיסטריה הראשונית, הגיע הזמן להתמקד בפרט אחד חשוב ביותר: הטבעת. למרות שביבר נראה בתקופה האחרונה קצת כמו הומלס, התחבר לשורשיו האומנותיים והתרחק מהזוהר, ניכר שידע לשלוף את הארנק כשהגיע הרגע, ולהשקיע בבלינג הנכון.

תמונות שונות שצולמו בחופי הבהאמאס, שם נופש הזוג המאוהב, חשפו את הטבעת החדשה של היילי בכל הדרה, וכלי התקשורת מיד לקחו את התמונות להערכת מומחים. לאחר התבוננות מדוקדקת ככל הניתן, פסקו המומחים שטבעת כזו יכולה לעלות מעל מיליון שקלים. מנכ״ל חברת ׳דיאמונד פרו׳, מייקל פריד, התראיין בעניין, אישר את ההערכה הזו, והסביר שרוב העלות היא של היהלום עצמו. החיתוך, הגוון והקראט, ושפה ככל הנראה מדובר בשישה עד שמונה קראט, עם צבע מסוג G וצלילות של VS1. מה המשמעות של המושגים האלה? ״זה אומר שהיהלום כמעט נטול צבע, ושהגימור שלו נטול רבב,״ מסביר עוד מומחה, בנג׳מין קורדיפור מחברת היהלומים ׳אסטייט׳, שמעריך את השווי במעל 2 מיליון שקלים. יש עוד טרנד, פרט לאובאלי, שמתקיים בטבעת הזו: הטבעת עצמה כפולה. ״השנה חלה עליה בדרישה לטבעות הכפולות האלה,״ מספר פריד.

 

A post shared by BELIEBER (@bieber_in_my_soul) on

שוויו של ביבר מוערך בכ- 350 מיליון שקלים, והוא האדם העשיר ביותר בארה״ב לקבוצת הגיל שלו, כך שכסף הוא ממש לא האישיו פה, ובתקופה בה נשים מקבלות טבעות של מיליוני דולרים (ע״ע פריס הילטון, מלניה טראמפ, קארדי בי,) אנחנו נוטים להאמין שהטבעת הזו שווה יותר מההערכות שמצויינות מעלה.

מבחינת הסטייל, ניכר שג׳סטין מקשיב לרצונותיה וגחמותיה של אהובתו. אי שם בשנת 2012 שיתפה בולדווין, אז בת 16, לאחר הצעת הנישואים של ריאן ריינולדס לבלייק לייבלי, ציוץ פופולרי, בו נכתב: ״אם הטבעת שלי לא תהיה גדולה כמו של בלייק לייבלי, אני לא רוצה להתחתן.״ הטבעת של לייבלי הפכה לשם דבר בעולם טבעות האירוסין. לאחרונה דיווחנו כי היא ההשראה הפופולרית ביותר בין כלות לעתיד, ושתכשיטנים רבים נדרשים לחקות אותה.

 

A post shared by •manu~ (@triska.23) on

ובאמת, על אצבעה של היילי נחתה אבן ענקית ואובאלית, ממש כמו של בלייק. הטבעת המיתולוגית של לייבלי עוצבה על ידי לוריין שוורץ, משובץ בה יהלום 12 קראט, היא עשויה שילובים של זהב רוז-גולד ומוערכת בכ-2 מיליון דולר. גם לקים קרדשיאן היתה טבעת דומה, מקנייה, שנגנבה לה באירוע השוד הטראומטי בפריז.

הפוסט שהעלה ביבר, ובו כתב: ״לבי שייך לך במלואו,״ אישר סופית את הידיעה המרעישה, עם תמונה מתוקה. השניים צעירים, הוא בן 24 והיא רק בת 21, אבל לאף אחד מהם לא היתה ילדות סטנדרטית, שניהם גדלו בלבה הפועם של התעשייה. בעוד פוסט נלהב כתב ג׳סטין הרומנטיקן, והזכיר שהוא מגיע ממשפחה נוצרית ברוכת ילדים: ״אני מבטיח להוביל את משפחתנו בכבוד ויושר, ולתת לישו להדריך אותו ברוחו הקדושה, בכל צעד שנבחר לעשות. תמיד אשים אותך במקום הראשון! את אהבת חיי, היילי בולדווין ולעולם לא ארצה לבלות את חיי עם אף אחת אחרת. את עושה אותי אדם טוב יותר ואנחנו משפרים אחד את השני!!! לא יכול לחכות לעונה הטובה בחיינו. מצחיק, איתך הכל פתאום נראה הגיוני.״ יש לקוות שהאהבה תחזיק מעמד לנצח, ממש כמו היהלום.

הטוויט שכתבה היילי ב- 2012. ביבר עשה קופי פייסט והגשים לה את החלום (צילום טוויטר)

הטוויט שכתבה היילי ב- 2012. ביבר עשה קופי פייסט והגשים לה את החלום (צילום טוויטר)

הטבעת של בלייק. היילי בת ה-26 חלמה עליה וקיבלה אותה בגיל 21 (צילום: Matt Winkelmeyer לגטי אימ'גס)

הטבעת של בלייק. היילי בת ה-26 חלמה עליה וקיבלה אותה בגיל 21 (צילום: Matt Winkelmeyer לגטי אימ'גס)

בולדווין ידעה בדיוק מה היא רוצה (צילום: Michael Loccisano לגטי אימג'ס)

בולדווין ידעה בדיוק מה היא רוצה (צילום: Michael Loccisano לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה