נורת' ווסט בקמפיין ראשון בגיל חמש

רגע לפני שהיא עולה לכיתה א' נורת' ווסט מככבת בקמפיין ראשון למותג פנדי לצד אימא קים קרדשיאן וסבתוש קריס ג'נר. האם זו קריירה חדשה שעומדת בפתח? יכול מאוד להיות. למרות שאם תשאלו את קים, סביר יותר שנורת׳ תגדל להיות יוטיוברית איפור וטיפוח

מאת  | ‏ 10 יולי 2018
 

A post shared by KKW MAFIA (@kkwmafia) on

זה היה רק עניין של זמן, והנה זה קורה – נורת׳ ווסט, הבת של קים וקניה שבדיוק חגגה יום הולדת יום הולדת חמש, מככבת בקמפיין האופנה הראשון שלה, לצד אמא קים וסבתא קריס. סליחה, שכחנו לרגע שקריס לא אוהבת את המילה סבתא ועל כן נקרא לה כמו שהנכדים קוראים לה – לאבי.

בפנדי מציינים עשר שנים לאחד מדגמי התיקים הפופולריים שלהם שנקרא פיקבו (כמו שם משחק ההצצה שמשחקים עם ילדים) ולצלם משפחות עם התגית meandmypeekaboo#. ״בחרנו לשתף פעולה עם אנשים שרלוונטיים באופן כללי, אבל שגם מוכרים כמשפחה, החל מאלה השנויות במחלוקת שמביעות נקודת מבט אמיצה ויש להן חזון, ועד לאלה הפחות צפויות״.

 

A post shared by @juicygossiporg on

אנחנו מניחים שהקרדשיאנס נכנסות תחת ההגדרה של משפחה שנויה במחלוקת אך עם חזון, ועדיין לא ברור מי יהיו המשפחות הבאות להשתתף בקמפיין, מכיוון שכרגע נחשפו רק התמונות של קריס, קים ונורת׳. באחת התמונות הן יושבות יחד בשדה ובשנייה הן מצולמות על רקע בריכה ביתית מפוארת בלוס אנג׳לס, כשקים נועלת מגפי ברך עם פרינט הלוגו של פנדי שעשה קאמבק מתוקשר לאחרונה, קריס אוחזת בתיק הפיקבו ונורת׳ לבושה בז׳קט מחויט, חולצת וולנים ונראית מרוצה מאוד מכל הסיטואציה.

האם זו קריירה חדשה שעומדת בפתח? יכול מאוד להיות. למרות שאם תשאלו את קים, סביר יותר שנורת׳ תגדל להיות יוטיוברית איפור וטיפוח מאשר דוגמנית. ״בכל לילה לפני השינה היא מבקשת לשחק עם תיק האיפור שלי״, קים מספרת. ״אם אני מסתובבת לרגע היא כבר מרוחה בכל האיפור שלי, ולא מזמן היא אמרה לי שהיא רוצה לצלם סרטון יוטיוב״. אנחנו כבר מריחות איזה אירוח בערוץ היוטיוב של דודה קיילי.

 

A post shared by KUWTK (@kuwtk_13) on

 

A post shared by KUWTK (@kuwtk_13) on

 

A post shared by Vogue Taiwan (@voguetaiwan) on

 

השאירו תגובה