שומרת אמונים: זה מותג התכשיטים שמייגן לא עוזבת כבר שנים

בחתונה היא התהלכה בנזר מלכותי, אבל נראה שזה לא עלה לה לראש. מייגן ממשיכה לענוד תכשיטים של הלייבל האהוב עליה, רק שעכשיו היא מקפיצה לו את המכירות בכמה דרגות. אז כמה עולים עגילים של נסיכה? קצת פחות ממה שהיינו מצפים

מאת  | ‏ 9 יולי 2018
 

A post shared by Birks (@birks) on

למרות שהיא מגיעה מארה"ב, מייגן מרקל הפכה לאחת השגרירות הראשיות של קנדה בעולם, לפחות מבחינה אופנתית, זאת מאחר שאת תקופת הצילומים לסדרה "חליפות" בילתה שם, ובמהלכה יצרה קשרים אישיים עם מעצבים צעירים. הלייבלים האלה נהנים מאוד מ"אפקט מייגן", שמתבטא במכירות פרועות של הפריטים עמם נראתה בציבור. אחד כזה הוא "מייזון בירקס", לייבל תכשיטים שצמוד אל הדוכסית הרבה לפני שהיה לה כתר משלה.

השווי הקמעונאי של תמיכתה של מרקל במותגים מוערך בכ-766 מיליון דולר. זה סכום שגם כשהוא מתחלק בין לייבלים שונים הוא משנה חיים, בעיקר כשלא מדובר בבתי האופנה הגדולים ומכונות הכסף המשומנות הרגילות. "בירקס" דיווחו לאחרונה שהאפקט משאיר אותם המומים. לאחר שענדה מייגן זוג עגילים שלהם למשחקי "אינוויקטוס" בהופעתה הפומבית הרשמית הראשונה לצד הארי, דיווחו מהמותג: "מצד אחד החשיפה הזו היא דוגמה יפהפייה להתפתחות אורגנית מידיו של צרכן שהתאהב במותג, ומצד שני, כשהצרכן הזה הופך לאדם הכי מוכר בעולם, יש לזה גם צדדים מעט שליליים".

 

A post shared by Birks (@birks) on

אווה הרטלינג, מנהלת השיווק של "בירקס" מודה כי הם עובדים על קולקציה חדשה שאמורה לצאת בסתיו הקרוב, אבל מודעים לעובדה שלאיש לא יהיה אכפת ממנה אלא אם הדוכסית מסאסקס תחליט לענוד את אחד הפריטים. "אנחנו מחכים לראות האם המותג שלנו ימשיך לשגשג, או שזהו סוף סיפור האגדה ברגע שמייגן מרקל לא תבחר לקנות ולענוד פריט שלנו. אין דרך לדעת אם המכירות יעלו, יצנחו או יישארו כמו שהיו. חותמת איכות כזו מצד בית המלוכה היא דבר לא צפוי". הלייבל הקנדי הוותיק, אגב, כבר היה בקשר עם בית המלוכה בעבר, בשנות השלושים, אז סיפקו סכו"ם כסף לשולחן המלך.

ההתנהלות הזהירה הזו של "בירקס" מובנת, בעיקר בעקבות סיפורים על חברות שהתרסקו בעקבות ההצלחה המטאורית שהביאה להם קייט מידלטון, וכאמור, לא מדובר בלייבל חדש, אבל כן באחד יוקרתי וקטן יותר.

 

A post shared by Birks (@birks) on

בינתיים, כל עוד אפקט מייגן עוד זורח עליו, אפשר להביט במה שיש ל"בירקס" להציע ולהבין היטב מה מצא חן בעיני מרקל. התכשיטים שלהם משתלבים נפלא עם הסטייל שלה: הם מינימליסטיים, גיאומטריים ועדיין נשיים מאוד. הם מתאימים למגוון רחב של נשים וגילאים, וכהוכחה ניתן לציין את אמא של מייגן, דורה, שבזמן שגנבה את לבבות הצופים בחתונה, ענדה לצווארה שרשרת של המותג.

מה שפחות "לכל אחת" הם המחירים. הם אמנם לא בשמיים, אבל גם לא להמונים. העגילים המפורסמים של מייגן עולים 5,406 שקלים, לדוגמה, והשרשרת של אמא שלה עולה 6,129 שקלים. יש גם פריטים פשוטים וזולים בהרבה, למי שבכל זאת רוצה להרגיש קצת כמו נסיכה. ופה, כנראה, גם נמצאת התקווה של "בירקס" לעתיד.

 

A post shared by Birks (@birks) on

 

 

A post shared by Birks (@birks) on

 

 

A post shared by Birks (@birks) on

 

 

A post shared by Birks (@birks) on

 

 

A post shared by Birks (@birks) on

 

 

A post shared by Birks (@birks) on

 

 

A post shared by Birks (@birks) on

 

 

A post shared by Birks (@birks) on

 

 

A post shared by Birks (@birks) on

 

A post shared by Birks (@birks) on

השאירו תגובה