באד גירל: ריהאנה יצאה קינקית מאי פעם

אחרי שפינקה נשים רבות ברחבי העולם עם ליין ההלבשה התחתונה הסופר-סקסי שלה, הכוכבת שאף פעם לא טרחה להסוות את העניין שלה במין מפלפלת עוד קצת את העסק, עם קולקציית אביזרים שכבר מתחילה לאזול מהמלאי

מאת  | ‏ 3 יולי 2018
 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

ריהאנה מעולם לא הייתה ביישנית לגבי ההעדפות שלה במיטה. מלבד להוציא שיר בשם "S&M", היא גם אמרה פעם לראיון ברולינג סטון: "אני אוהבת להיות כנועה, אני אוהבת ספאנקינג וגם להיות קשורה זה כיף". עוד היא אמרה בראיון שהיא חובבת חנויות סקס ואביזרי המין המועדפים עליה הם שוט, דילדו וכיסוי עיניים.

עכשיו תוכלו להשיג שניים מאלה (נחשו אילו) כחלק מקו ההלבשה התחתונה שלה SAVAGE X FENTY. שוט קטן שיכול להיכנס לתיק וכיסויי עיניים מרופדים הם לא האקססוריז היחידים שרירי הוסיפה לקו ההלבשה התחתונה שלה. תוכלו למצוא שם גם מדבקות פטמה, ביריות תחרה, אזיקים מעוטרי נוצות, מסכות קשירה לעיניים וסרטי משי וסאטן שנועדו לקשירת הידיים.

הצבעוניות של קולקציית האקססוריז היא לגמרי ריהאנה – כולם מגיעים בשחור ובסגול. המחירים לא זולים אבל בהחלט סבירים – החל מ-78 ש״ח לביריות או מדבקות כיסוי לפטמות מסאטן או מעור ועד ל-103 ש״ח עבור אזיקים או שוט. לא מפתיע לגלות שמדבקות הפטמה, האביזר הכי שימושי בקולקציה, כבר אזלו מהמלאי. עוד אזל מהמלאי – אחת הגרסאות של השוט. אבל אל דאגה, ישנם שני דגמים ואף ישבן לא ישאר נטול הצלפות, אם זה תלוי ברירי.

כשקו ההלבשה התחתונה רק הושק, ריהאנה אמרה שחשוב היה לה ליצור קו שכולן ירגישו בו בנוח, אבל שהיא גם רוצה לאתגר גבולות ולגרום לנשים שהיא מלבישה לשחק ולהנות. "אין חוקים בלנז׳רי", היא אמרה. "חמוד ואדג׳י יכולים להתקיים אחד לצד השני באותה הקולקציה. המותג מאתגר נשים לנסות משהו חדש תוך שהן נשארות נאמנות לעצמן". במילים אחרות, ליידיז, ריהאנה מציעה שבפעם הבאה שאתן מזמינות חזייה שתיראה נהדר מתחת לטי שירט, נסו גם איזה אביזר אלגנטי למשחקי שליטה.

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

השאירו תגובה

 

  • למה ריהנה לא מוציאנ קו לנזרי עבור גברים??
    למה רק נשים צריכות ללבוש לבנים מפנקים❤??
    אם כבר קינקי,אז עד הסוף…

    מאת: גבר חובב לנז'רי |‏ 3 ביולי 2018 | 22:48