בדקה ה-90: סוללת כוכבות-על הוקפצה למסלול התצוגה

ברגע האחרון בהחלט החליטה מיוצ'ה פראדה להחליף את הדוגמניות ה"רגילות" שאמורות היו לצעוד על המסלול של מיו מיו, ולדרוש מכמה כוכבות ענק בטווח גילאים מגוון לגלות ספונטניות רצינית ולקפוץ לפריז. למזלנו, יש מעצבות שפשוט לא אומרים להן לא

מאת  | ‏ 1 יולי 2018
 

A post shared by Fashion Media Mag (@fmediamag) on

נדמה שהדבר האחרון שהאורחים בתצוגת קולקציית הריזורט של מיו מיו אתמול בפריז דיברו עליו הם הבגדים. בתצוגה, שהתקיימה במלון רג׳ינה בפריז, היו כמה הסחות דעת מהאופנה. על פי ווג, רק יומיים לפני התצוגה החליטה המעצבת מיוצ׳ה פראדה להחליף חלק גדול מהדוגמניות בשחקניות איי ליסט שהן גם לקוחות של המותג.

מי שפתחה את התצוגה הייתה רואן בלנשרד, אומה ת׳ורמן סגרה ובאמצע התהלכו גם קייט בוסוורת׳, קלואי סביני, סיידי סינק (סטריינג׳ר ת׳ינגס) וגוונדלין כריסטי (משחקי הכס). אבל זה ממש לא נגמר שם. גם בגזרת הדוגמניות פראדה ליהקה לתצוגה שורה של איי ליסטריות. קחו נשימה – אלכסה צ׳אנג, נעמי קמפבל, אדווה אבואה, אדריאנה לימה, טיילור היל, סוקי ווטרהאוס, קאיה גרבר, אלק ווק, ג׳ורג׳יה מיי ג׳אגר וג׳יימי קינג.

A post shared by Miu Miu (@miumiu) on

"איכשהו ביקשו ממני לפתוח את תצוגת מיו מיו ואיכשהו עשיתי את זה בלי ליפול ואני בשוק!", צייצה בלנשרד על התצוגה, בעוד אומה ת׳ורמן אמרה לעיתונאים במקום שזו ההחלטה הכי ספונטנית שהיא לקחה מזה שנים. על פי פראדה, למרות ההתראה הקצרה, כל הסלבס שפנתה אליהן הסכימו להשתתף בתצוגה. לאחר ההליכה על המסלול, השחקניות והדוגמניות נשארו בבגדי התצוגה והתערבבו איתם בקהל במסיבה שאחרי.

התצוגה עצמה לקחה את מושג הריזורט ופירשה אותו באופן מרענן. אם התרגלנו לראות בתצוגות הריזורט בגדי חופשה שמתאימים בעיקר לחופשות קיץ אירופאיות, פראדה החליטה לשלב כאן מושג נוסף של חופשה עם אלמנטים רבים של בגדי בית ששודכו לשמלות ערב ולבוש חוץ. כך למשל שולבו שמלות סאטן עם קרדיגנים מפנקים, ז׳קטים קיבלו טאץ׳ של נוצות בהשראת חלוקי הבית של אמצע המאה הקודמת, מכנסונים למסיבת בריכה לוו בכפכפים מרופדים וחולצות פולו צוותו למכנסיים וחצאיות ממשי שקפקף, כך שהדוגמניות נראו כאילו הן חזרו הרגע ממסיבה נוצצת בריביירה הצרפתית אבל לגמרי מוכנות לשלב השני של הערב שכולל כוס יין בחדר המלון.

A post shared by Miu Miu (@miumiu) on

A post shared by Fashion Feed (@fashionfeed16) on

A post shared by pucca (@puccaonni) on

A post shared by pucca (@puccaonni) on

A post shared by @ummozzi on

A post shared by bella * : ・゚✧ (@sdiesink) on

A post shared by Alexa (@alexachung) on

השאירו תגובה