הפיד בכוננות: סטארבקס הוציאו קולקציית אקססוריז מושלמת

זה למעשה שיתוף הפעולה השלישי של תאגיד הקפה הענק עם מותג הלייפסטייל הקליפורני שכנראה מוכר לכם מאסוס, וגם הקולקציה הקרובה עתידה לזכות במעמד ויראלי מהר מאד ולהפוך למאסט האב בשביל כל אינסטגרמרית ממוצעת. איך שמים יד על התענוג הזה? זה כבר קצת יותר מסובך

מאת  | ‏ 26 יוני 2018
 

A post shared by ban.do (@shopbando) on

למרות ההצלחה האדירה שלהם, קשה לומר שסטארבקס ידועים בעולם בזכות האיכות של הקפה או המאפים שלהם. אבל על היעדר ההצטיינות בתחום הקולינרי הם מפצים באקססוריז ומשקאות שנראים מעולה באינסטגרם, בין אם מדובר בלאטה ורוד או כוסות אספרסו זהובות.

הפעם הם משתפים פעולה עם מותג הלייפסטייל הקליפורני באן.דו, שאולי מוכר לכם מאסוס. זו הפעם השלישית ששני המותגים מוציאים קולקציה משותפת, לאחר ההצלחה האדירה של שתי הקודמות, שנמכרו באתר בקצב מסחרר. מה בתפריט? בבאן.דו קוראים להשראה שלהם "מסיבת בריכה אפית" והקולקציה כוללת כוסות שתייה קרה וחמה (כמובן), תיקי חוף, ארנקים, נרתיקים, מחברות ומוצרי נייר, והכל עם הדפסים ברוח הקיץ – פרחים בגוונים פסטליים, פירות בצבעים לא צפויים והדפסים אבסטרקטיים.

 

A post shared by ban.do (@shopbando) on

איפה תוכלו להשיג את הפריטים המשמחים האלה? כאן מדובר באתגר ותצטרכו להפעיל חברים מעבר לים. המוצרים נמכרים החל מאתמול בסניפי סטארבקס בכמה ממדינות אסיה-פסיפיק בלבד – סין, טאיוואן, הונג קונג, אינדונזיה, קוריאה, הפיליפינים, סינגפור ותאילנד. תושבי ארה״ב יכולים להיכנס להגרלה באתר באן.דו ולזכות בחבילה שמכילה את סדרת המוצרים המלאה (סך הכל 12) וגם משקאות חינם ברשת הקפה למשך שנה. מצד שני, אנחנו בטוחים שזה רק עניין של הזמן עד שכמה מהחמודים האלה יצוצו באיביי.

 

A post shared by @arabamericanfrappuccino on

 

A post shared by ban.do (@shopbando) on

השאירו תגובה

 

  • מה לעזאזל עוזר לי המידע הזה, אם אין סטארבאקס בארץ!!?!?!?!?!?!

    מאת: מעין |‏ 28 ביוני 2018 | 09:34