עסקת ענק: קסטרו רכשה את מלוא המניות בקבוצת הודיס

לאחר העסקה תחזיק משפחת קסטרו כ-45%, שותפי קבוצת הודיס על מותגיה בראשותו של יוסי גביזון בכ-38%, והציבור 17%. שווי העסקה מוערך ב-300 מיליון שקל

מאת  | ‏ 25 יוני 2018
 

A post shared by Hoodies (@hoodiesil) on

קבוצת קסטרו רכשה את כל המניות בקבוצת הודיס ותחזיק ב-100% ממותגי הקבוצה בעסקת החלפת מניות, כך מודיעה היום (ב') קבוצת קסטרו, שעד היום נחשבה לקבוצת האופנה הציבורית השנייה בגודלה בישראל.

לאחר העסקה יחזיקו משפחת קסטרו ורוטר כ-45%, שותפי קבוצת הודיס על מותגיה בראשותו של יוסי גביזון בכ-38%, והציבור 17%. בר רפאלי, שותפה במותג הודיס, תחזיק במניות קסטרו. שווי העסקה מוערך ב-300 מיליון שקל והקבוצה הממוזגת תחלוש על מחזור של 1.8 מיליארד שקל בשנה.

קסטרו (צילום: איימי נקדאי)

קסטרו (צילום: איימי נקדאי)

רכישת המניות מתבצעת כשנתיים לאחר שקסטרו רכשה כ-26% ממניות קבוצת מותגי האופנה של הודיס, קרולינה למקה, אורבניקה, אקססורייז וטופ-טן ו-50% ממותג האופנה המצליח אורבניקה. מגבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו נמסר כי "לאור יחסי האמון שנרקמו במהלך תקופה זו הוחלט להעמיק את השותפות אף מעבר למה שתוכנן בהתחלה".

כיום משפחת קסטרו ורוטר מחזיקות יחד בכ-70%, וכעת החברה תעבור לשליטה משותפת. אין שינוי בין נושאי התפקידים בחברות. גביזון החליט שלא למנות דירקטורים בקבוצת קסטרו, אך הוא יוכל לעשות זאת בהמשך.

גבי רוטר. מנכל משותף (צילום: דודי חסון)

גבי רוטר. מנכל משותף (צילום: דודי חסון)

מתוך עבודה כלכלית שתפורסם בקרוב עולה כי השווי המאוחד של הקבוצה מוערך בטווח של 1-1.3 מיליארד שקל לחברה המאוחדת. מחזור קסטרו הודיס המאוחדת עמד על כ-1.8 מיליארד שקל ב-2017, כשה-EBIDA המאוחד היה עומד על 175 מיליון שקלים. 

 

A post shared by CASTRO (@castrofashion) on

 

A post shared by Hoodies (@hoodiesil) on

הכתבה התפרסמה במקור באתר גלובס

השאירו תגובה