זה חם: פריס הילטון משיקה קולקציה נוסטלגית במיוחד

התרגלתם לקאמבק האופנתי של הניינטיז? אפילו התחלתם ליהנות ממנו? חבל, כי גל הרטרו הבא כבר מתבשל על אש קטנה, ועומד להביא איתו את הסטייל המפוקפק מאד של תחילת שנות האלפיים. המייצגת המובהקת של המגמה היא כמובן פריס הילטון, שכבר מספקת סנונית ראשונה וורודה מאד

מאת  | ‏ 13 יוני 2018

לא ברור למה העולם זנח את פריס הילטון. בכל זאת, מדובר באישה שנתנה לנו שתי מתנות יפהפיות – את האימרה "זה חם" ("That's Hot") וחשוב מכך, את קים קרדשיאן. בעולם מתוקן היא הייתה מקבלת פרס נובל.

בעולם הזה, פריס עדיין נאבקת להחזיר לעצמה את סטטוס הסלב שהיה לה בעבר. בימים אלה, למשל, היא עוברת בין רשתות הטלוויזיה האמריקאיות ומציעה להן להחזיר אותה למסך הקטן עם ריאליטי על חייה עם הארוס החמוד כריס זילקה.

לשמחתה של פריס, התקופה בה היא כיכבה במדורי הרכילות עומדת לעשות קאמבק אופנתי. מעגל הטרנדים הרי תמיד חוזר על עצמו לפי עשורים, ומכיוון שעכשיו אנחנו חיות את הניינטיז עם המון גילטר, אקססוריז לשיער, מגפיים צבאיים ומשבצות, הדבר הבא הוא העשור הראשון של שנות האלפיים, עם חליפות הטרנינג התואמות, גווני הפסטל והרבה, הרבה ורוד.

עכשיו תוכלו גם אתן להתלבש כמו פריס, ואפילו במחירים נוחים – היורשת הוציאה קולקציה משותפת עם המותג boohoo, שיעלה למכירה אונליין בעוד שבוע, כפי שמראה השעון הענק שסופר לאחור באתר החברה. תמיד חשקתן בבגד ים בגוון ורוד מסטיק עם הכיתוב That's Hot? תמצאו אותו בקולקציה. מה עוד? שמלה כסופה בהשראת סבנטיז שמזכירה את השמלה שפריס לבשה ליום הולדת 21 שלה, סווטשירט קרופ ורדרד עם הדפס צ׳יוואוות ועוד פריטים שלוקחים את הסטייל של פריס מלפני עשור אבל מתרגמים אותו ל-2018.

 הקולקציה, שתנחת באתר ב-20 ביוני, כוללת 70 פריטים סך הכל, בטווח מחירים אטרקטיבי, כאמור – החל מ-50 ש״ח ועד 250 ש״ח. עכשיו זה באמת חם.

 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton) on

 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton) on

 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton) on

 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton) on

השאירו תגובה