מתקפת המשובטות: הפפראצי של קים וקיילי מטריף את הרשת

זה כבר לא סוד שמודל היופי הנוכחי מביא לכך שכולן נראות (או שואפות להיראות) כמו בנות למשפחת ג'נר-קרדשיאן, אבל על פי התמונות שתיעדו את האחיות מסתובבות להן בקליפורניה, נראה שלא רחוק היום בו לא נצליח להבדיל גם בין השתיים המקוריות

מאת  | ‏ 12 יוני 2018

אחרי שהפכה את עצמה לאחת הנשים המצליחות בעולם וזכתה בפרס ממועצת האופנה למרות כל ההייטרים, קים קרדשיאן מציגה את ההישג הבא – היא הצליחה לשבט את עצמה!

זוכרות את הימים שקיילי הייתה ילדה חמודה עם שפתיים דקות? לא עוד. היא הופכת דומה יותר ויותר לאחותה הגדולה מדי יום, והפעם הן הגיעו לשיא, כשהסתובבו בקלבסס, קליפורניה, כשהן נראות כמו מפקדות צבא רובוטיות. רובוטיות מהסוג הרותח והמעודכן אופנתית, כמובן.

 

A post shared by KWKARDASHIANFAM (@kwkardashianfam) on

האחיות הסתובבו צמודות עם משקאות קרים ביד, כשהן לבושות כמעט אותו הדבר – שתיהן בטייץ, טופ צמוד, מגפוני גרב על סטילטו ומשקפי שמש עם עדשות מראה. קיילי זרקה על עצמה גם פאוץ׳, כדי שנוכל להבחין בין השתיים. אם הדמיון האופנתי לא מספיק קריפי, השתיים הילכו בדיוק אותו הדבר ופשוט נראו כמו שתי גרסאות של אותו הגוף בדיוק, עם דגש, כמובן, על איזור האחוריים המפוסל. רק נזכיר שקים אחרי שתי לידות וקיילי ילדה תינוקת רק לפני ארבעה חודשים.

המגפונים, אגב, שקים בחרה לנעול בטורקיז וקיילי באפור, הם ממותג האופנה Yeezy של בן הזוג קניה ווסט. זה גרם לנו להיזכר בצילומים של אחת הקולקציות הקודמות בהם דוגמניות שונות, כולל פריס הילטון, התלבשו ונראו בדיוק כמו קים. האם מדובר בעוד סשן צילומים עבור המותג, רק שהפעם קיילי משמשת כשיבוט של קים, או שהשתיים פשוט מבלות כל כך הרבה זמן ביחד שהן הפכו לישות אחת?

 

A post shared by (@kartrashians_) on

 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

השאירו תגובה