אחרי ההיעלמות: מלניה הפציעה בשמלה מפוארת

נמצאה האבידה, והיא לובשת אסקדה: אחרי שבתחילת השבוע שברה הגברת הראשונה את תקופת ההיעדרות הארוכה והמסתורית, עכשיו היא גם מזכירה לכולנו את כוחה האופנתי, בשמלה מרשימה בשווי אלפי שקלים. התגעגענו

מאת  | ‏ 11 יוני 2018
 

A post shared by @trumpfamily45 on

אחרי חרושת שמועות שאיבדה כל שליטה, ותאוריות קונספירציה מרשימות, מלניה טראמפ הראתה לנו שכל רגע שבו בילתה מחוץ לאור הזרקורים, כשהיא מתאוששת מניתוח, היה שווה את זה, והופיעה בהופעה רשמית ראשונה מזה 25 ימים, כשהיא לבדה מול קהל גדול ומצלמות העולם כולו, קורנת ואלגנטית מאי פעם.

בעוד בעלה משנה סדרי עולם וטס לסינגפור, התייצבה מלניה לגאלה לזכרו של אברהם לינקולן בתיאטרון פורד שבוושינגטון ונשאה נאום בתום הטקס. היא הודתה למארגנים ובירכה את מקבלי מדליית לינקולן, פרס הניתן לאנשים שפעלו ברוחו של המנהיג הנרצח והגיעו להישגים יוצרי דופן.

 

A post shared by First Lady Melania Trump (@flotus) on

 "זה כבוד גדול להיות חלק מערב כה מיוחד", אמרה מלניה בנאומה הנרגש וזכתה לתשואות. "הערב הזה מזכיר לכולנו את כוחה של האמנות בעיצוב קולה של אמריקה. תודה לכם, איגוד תיאטרון פורד, על הערב הזה ועל המסירות שלכם לחינוך, מנהיגות ואמנות. יש לכל אלה משמעות שכחברה אין לה מחיר והיא משהו שננצור בליבנו עד כלות הימים". גם הבחירה האופנתית שלה זכתה לתשואות באולם ובעיקר ברחבי המדיה – השמלה היא יצירה של אסקדה, ו-9,548 שקל הוא מחירה, למתעניינות.

נראה שגברת טראמפ בשיאה כשנותנים לה את מלוא הבמה לעצמה וכשאין לה צורך לחלוק בה עם בעלה הכריזמטי, וישנם רופאים שהתראיינו בתקופת היעדרותה לתקשורת וטענו שזמן ההחלמה שלקחה לעצמה לאחר הניתוח לא באמת פרופורציונלי, ורמזו לכך שיש פה ניצול קל של הסיטואציה ושזו דרך נוחה להתחמק מנסיעות לסינגפור וקנדה אותן היא מצופה לעשות מתוקף תפקידה. לאחר שטראמפ מסר לתקשורת כי מלניה לא תוכל לטוס במשך חודש אחרי ניתוח הכליה שלה, התראיין ד״ר יאמין בראמבט הבריטי לדיילי מייל ואמר שההוראה הזאת "מעט קיצונית, אבל זה לא רעיון רע להמנע מנסיעות". בראמבט הסביר כי החשש לאחר ניתוחים הוא מקרישי דם, אבל אם יש צורך לטוס ניתן לקחת מדללי דם ולפתור את הבעיה. אנחנו פה שמחות שמלניה נשארת קרוב לבית ולארון הבגדים שלה. רק בריאות.

 

A post shared by ESCADA (@escadaofficial) on

 

A post shared by First Lady Melania Trump (@flotus) on

השאירו תגובה